Play

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Proximo_X, 18.09.2004.

  1. Veron

    Veron Guest Guest

    Liittynyt:
    18.10.2005
    Viestejä:
    225
    Saadut tykkäykset:
    0
    Korvaava tuote tuli ja tällä kertaa oikean kokoisena. Tupsahtaako tuo postikulujen korvaus automaattisesti playn tililleni, luottokortilleni vai jonain voucherina? Vai pitääkö siitä jotain kyselyä vielä laittaa?
     
  2. KevinKeegan

    KevinKeegan Guest Guest

    Liittynyt:
    04.11.2008
    Viestejä:
    13
    Saadut tykkäykset:
    0
    SInun tulee erikseen pyytää postikuluja takaisin osoitteesta: terms@play.com tai sitten faksilla. Itse sain tällaisen ohjeen:

    Thank you for your email.

    Thank you for returning your item to Play.com.

    It is our usual policy to refund £1.40/3 Euros as standard to cover postage costs. We are happy to refund postage costs which exceed this on product of a receipt of postage costs confirming the amount.

    Please can you send a copy of your receipt to us either by fax or email, and we will process your requests.

    For your information our fax number is +441223 395220

    Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter and thank you for your patience and valued custom.

    Kind Regards,

    Play


    Näkyykö tuota sinun korvaavaa tuotetta play.com sivullasi nollahintaisena?

    Joskus aikaisemmin minulla näkyi, mutta tällä kertaa siellä ei näy mitään. Onkohan edes oikeaa hupparia lähetetty minulle, vaikka niin meilissä jo lupasivat...
     
  3. Veron

    Veron Guest Guest

    Liittynyt:
    18.10.2005
    Viestejä:
    225
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitti. Täytyy mailailla tuonne...

    Uusi huppari näkyy nollahintaisena. Alkuperäinen tilaus on muuttunut tilaan Returned.
     
  4. equilibrer

    equilibrer Guest Guest

    Liittynyt:
    24.11.2003
    Viestejä:
    945
    Saadut tykkäykset:
    0
    Katsopa vaikka tätä ketjua, todennäköisesti on luotettavampi kuin Playn omat ilmoitukset:

    https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=72536
     
  5. Tome

    Tome Guest Guest

    Liittynyt:
    17.10.2005
    Viestejä:
    63
    Saadut tykkäykset:
    0
  6. KevinKeegan

    KevinKeegan Guest Guest

    Liittynyt:
    04.11.2008
    Viestejä:
    13
    Saadut tykkäykset:
    0
    Uskomatonta!!! Ensiksi tuli hupparin tilalta se fucking toppaliivi... no nyt olen odotellut, että lähettäisivät sen oikean hupparin... reilun viikon odottelun jälkeen order historyyn pompsahti 0 hintainen lähetys: Fifa09 xbox360:lle !!!
    Mitä helv...
     
  7. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mulla on kans yks huppari jääny johonkin. 21 päivää lähetyksestä tulee täyteen huomenna, joten sitten lähtee heti valitusta kehiin.
     
  8. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mulle tuli Play:lta väärä CD-levy (ja DVD:n pahvikannet olivat saaneet matkalla vähän damagea). Sain palautusohjeet ja -koodin, vaan kuka maksaa postituskulut?
     
  9. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2
    Play oli näemmä palauttanut tililleni 3 euroa postikuluja varten.
     
  10. KevinKeegan

    KevinKeegan Guest Guest

    Liittynyt:
    04.11.2008
    Viestejä:
    13
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos olisit viitsinyt selata viestiketjua edes sivun taaksepäin, niin tämä olisi selvinnyt.
     
  11. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2
    Epäilemättä. Hätäisenä miehenä en kuitenkaan jaksanut kahlata 83 sivua läpi.
     
  12. KMOK

    KMOK Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    21.06.2002
    Viestejä:
    1 946
    Saadut tykkäykset:
    37
    Ei olisi tarvinnut kahlata kuin seitsemän viestiä taaksepäin. ;)
     
  13. MkII

    MkII Guest Guest

    Liittynyt:
    13.01.2008
    Viestejä:
    51
    Saadut tykkäykset:
    0
    Saitko mitään vastausta tuohon asiaan. Kurssit ovat todellakin päin *piip*
     
    Viimeksi muokattu: 25.11.2008
  14. phelin

    phelin Käyttäjä

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    2 070
    Saadut tykkäykset:
    3
    Parhaiten auttaa kun jätät ostamatta. Kunhan euro-ostosten määrä putoaa riittävästi, niin heräävät korjaamaan kurssin.
     
  15. jylppö

    jylppö Uusi jäsen

    Liittynyt:
    14.11.2006
    Viestejä:
    454
    Saadut tykkäykset:
    0
    olis kysymys tuosta visa electronin käytöstä, eli mitä noihin "Valid from" päivämääriin laitetaan ja mitä "Issue number" kohtaan tulee :confused:
    käytössä OP:n kortti.koitin kerran tilata eikä onnistunut, kun noissa kohdissa ei ole mitään.
    "Expiry date" ja "CV2" löytyy kortista.
     
  16. tpi

    tpi Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.06.2001
    Viestejä:
    4 400
    Saadut tykkäykset:
    34
    Ei niihin mitään tarvitse laittaa, ainakaan itse en ole koskaan laittanut. Nuo ovat jotain brittilän pankkikorttien/sisäisten luottokorttien tietoja.
     
  17. jylppö

    jylppö Uusi jäsen

    Liittynyt:
    14.11.2006
    Viestejä:
    454
    Saadut tykkäykset:
    0
    At this time we are unable to process your order as your credit/debit card
    details do not match the details held by your card issuer.

    tuommonen vastaus tulee, kun koitan tilata.en tiedä vaikuttaako ääkköset, kun play ei niitä hyväksy. no onneksi nykyään monessa paikassa on Verified by Visa -palvelu, niin voi verkkopankin tunnuksilla maksaa. ja onhan tuo euron kurssi surkea tuolla kaupassa:sick:
     
  18. geru

    geru Käyttäjä

    Liittynyt:
    22.02.2007
    Viestejä:
    1 389
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olikos se CV2 ne kortin magneettiraitapuolella olevan tunnuksen kolme viimeistä numeroa? Itse taisin kyllä myös tuon expire daten laittaa.

    Ääkköset tosiaan vaikuttavat, minulle se rekisteröityminen herjasi aina vaan vääriä tietoja, ja kun poistin katuosoitteesta ääkköset niin sivusto otti tiedot samantien kiltisti vastaan.
     
  19. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Eilen saapui Playsta musiikki BD joka ei ollut muoveissa. Kun katsoin sitä tarkemmin niin se mistä kotelo avataan (sininen pieni läpyskä) niin oli painettu sisälle ja kun otin levyn pois niin siinä oli sormenjälki:confused::confused:

    Mitä ihmettä, Onko tämä levy käytetty?
     
  20. JS83

    JS83 Käyttäjä

    Liittynyt:
    07.12.2006
    Viestejä:
    2 563
    Saadut tykkäykset:
    1
    Toinen asia mikä ihmetyttää niin silloin kun tilasin pari Blu-rayta niin musiikki BD (Chicago & Earth, Wind & Fire) saapui mutta Baraka BD ei ollut samassa paketissa. Ovat kuitenkin laskuttaneet kortilta molemmat BD:t. Varasto saldo näytti, että molempia löytyy hyllystä. Milloinko kannattaa alkaa ottaa yhteyttä Playhin?