Play

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Proximo_X, 18.09.2004.

  1. JR1911

    JR1911 Ponies everywhere! Tukijoukot

    Liittynyt:
    27.03.2004
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    5
    Itselläni on ainakin viimeisen kuukauden aikana tilatut tuotteet kaikki tulleet normaalissa ajassa perille.
     
  2. Raimo

    Raimo Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    26.02.2000
    Viestejä:
    2 650
    Saadut tykkäykset:
    4
    OK. Kiitos, testataan sitten itsekkin. Näköjään v. 2003 on viimeiset tilaukset olleet ko. firmasta itsellä.
     
  3. flippo

    flippo Guest Guest

    Liittynyt:
    27.12.2006
    Viestejä:
    65
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ensimmäinen tilaus tehty play:stä. Nyt vaan sormet ristissä täytyy toivoa, että kaikki menee hyvin ja leffat tulee nopeasti :king:
     
  4. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Muistithan tilata euroilla varmasti? :D
     
  5. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Turha jännittää. Meikäläinen on tilannut lähes sata tilausta play:lta, eikä ole ollut pettymyksiä kuin kerran ja sekin selvisin asiakaspalvelun kautta.
     
  6. flippo

    flippo Guest Guest

    Liittynyt:
    27.12.2006
    Viestejä:
    65
    Saadut tykkäykset:
    0
    Toimiikos play:ssä Osuuspanki electron kortti ? Oli tullu mailia, että jotain häikkää olis siinä ja eivät pysty velottamaan tiliä.
     
  7. mdk 5.1

    mdk 5.1 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.06.2003
    Viestejä:
    1 014
    Saadut tykkäykset:
    98
    Samaa ongelmaa minullakin [ja Sampo pankin kortti vielä] play.com:in sivuilla herjaa "Your account has been declined. Please review your card details in the ‘Your Account’ menu." ja sähköpostin kautta kehotettiin tarkistamaan seuraavat Card number, Expiry date, Valid from date, Issue number, CV2 Ongelma on vain että kaikki nuo tiedot ovat ihan oikein siellä. Menin kyllä vaihtamaan osoitteeni uuteen tilauksen yhteydessä, eli tilin tiedoissa ja play.comi:ssa on sama osoitekin. Tosin osoitteen palauttaminen vanhaksi ei ongelmaa myöskään ratkaissut.
     
  8. Raimo

    Raimo Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    26.02.2000
    Viestejä:
    2 650
    Saadut tykkäykset:
    4
    Hyvin on posti kulkenut ja muutaman tilauksen osalta homma toimii kuten ennenkin. Jouluposti tukkii sitten liikenteen kohtapuoliin.
     
  9. Takeshi666

    Takeshi666 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.01.2003
    Viestejä:
    2 005
    Saadut tykkäykset:
    17
    Uusi kortti?
     
  10. mdk 5.1

    mdk 5.1 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.06.2003
    Viestejä:
    1 014
    Saadut tykkäykset:
    98
    Ei. Keväällä tosin muutin, mutta syksyyn asti paketit tulivat vanhaan osoitteeseen ongelmitta. Nyt kun tilauksen yhteydessä osoitteen vaihdoin, niin johan lakkasi korttini kelpuuttamasta. Vaihtamani osoite on kuitenkin varmasti se osoite joka pankillakin tiedossa on.
     
  11. Gekkeikan

    Gekkeikan Guest Guest

    Liittynyt:
    17.03.2004
    Viestejä:
    16
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sama onglema. Edes MC ei toimi.
     
  12. Raimo

    Raimo Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    26.02.2000
    Viestejä:
    2 650
    Saadut tykkäykset:
    4
    Jos vaihdatte kortin tietoja niin näkyykö pieni katevaraus kortilla, jos katsoo esim. verkkopankin kautta. Itsellä oli huuhaa numeroita kortin tiedoissa ihan tarkoituksella ja kun nyt tilausten yhteydessä laitoin oikeat tiedot, niin heti tuli pieni summa katevarauksena. Poistui sitten viikon parin jälkeen.
     
  13. mdk 5.1

    mdk 5.1 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.06.2003
    Viestejä:
    1 014
    Saadut tykkäykset:
    98
    Ei se ole tosiaan sitä mitään liikennettä tilille suorittanut. Mutta eipä niissä numeroissa mitään vikaa myöskään ollut, eikä tilanne muuttunut vaikka tiedot useampaankin otteeseen täysin oikein on uudelleen kirjoitellut.
     
  14. jake987

    jake987 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    01.09.2003
    Viestejä:
    543
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuota, mitenköhön kun tilasin muutama päivä sitten tuon Blade Runner: The Final Cut - Ultimate Collector's Tin Editionin, joka tilaus hetkellä oli normaalisti in stock tilassa, mutta nyt toimituksen tila -kohdassa on, että Awaiting Stock. Itse tuotetta ei saa enää ostettua.
    Ottiko Play siis enemmän ostoja kuin varastossa tuotteita ja onkohan tuo koskaan tulossa tänne päin?
    Toivottavasti eivät olisi vielä maksua veloittaneet, niin peruutus onnistuisi yksinkertaisesti.

    Edit: Tuosta view details -kohdasta asia selvisi, tuote on out of stock. Kusetusta.
     
  15. warre

    warre Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    14.02.2000
    Viestejä:
    2 358
    Saadut tykkäykset:
    30
    Mulla Nordean Debit-kortin kanssa sama juttu. Muutama tunti ton ilmoituksen jälkeen tuli sähköpostilla pyyntö faksata tai mailata joku pankin dokumentti jossa näkyy osoite ja kortin tiedot. Mailasin sitten scannauksen kortin mukana tullleesta kirjeestä (ja kerroin muutaman suomenkielisen termin merkityksen englanniksi) jonka jälkeen vähän ajan päästä tuli sähköposti:

    Thank you for forwarding your statement to us.

    Your account has now been approved and any outstanding orders will be
    processed and dispatched to you shortly.

    Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused you
    and thank you for your patience and valued custom.

    Kind Regards,

    Play


    ja tilaus muuttui ensin "packing" ja pian sen jälkeen "processing" tilaan.

    edit. ja nyt "posted" -tilaan . :)
     
  16. Jarkkam

    Jarkkam Guest Guest

    Liittynyt:
    11.03.2007
    Viestejä:
    612
    Saadut tykkäykset:
    0
    Amazon näyttää hoitavan matkavaurioituneiden korvaamisen todella tyylikkäästi. Mikäs on kokemus / käytäntö Play.n kohdalla? Tuntumana että vaurioita ollut silloin tällöin, eikä se ainakaan itsestään selvää ole että vauriot korvataan tuosta vain. Omia testauksia palautuksen jälkeen yms...
     
  17. klmake

    klmake You’ll Never Walk Alone Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.01.2003
    Viestejä:
    1 530
    Saadut tykkäykset:
    102
    Omien kokemusta perusteella Play:kin kyllä korvaa vaurioituneen paketin. Näitä vauriokokemuksia on onneksi vähän Play:nkin kohdalla.
     
  18. Jarkkam

    Jarkkam Guest Guest

    Liittynyt:
    11.03.2007
    Viestejä:
    612
    Saadut tykkäykset:
    0
    Siis tähän tyyliin?
     
  19. maagi

    maagi Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.10.2007
    Viestejä:
    159
    Saadut tykkäykset:
    2
    Olen ymmärtänyt niin, että Play lähettää tuotteet yksitellen. Onko lähetyksellä tulliriskiä, jos tahtoisin tilata Blu-Ray leffoja "osta 3, maksa 2"-kamppiksesta tähän tyyliin:

    Spider-Man Trilogy 41,99 EUR
    Black Hawk Down 21,99 EUR
    Hellboy 21,99 EUR
    Yhteensä 63,98 EUR

    Miten merkkaavat arvot paketteihin?

    EDIT: Taisipa löytyäkin ratkaisu, kun tuotteet lisäsin ostoskoriin. Ostoskori näyttää nyt noiden arvoksi

    Spider-Man Trilogy 38,50 EUR
    Black Hawk Down 21,99 EUR
    Hellboy 3,49 EUR
    Yhteensä 63,98 EUR
     
  20. ITH

    ITH Guest Guest

    Liittynyt:
    03.09.2004
    Viestejä:
    91
    Saadut tykkäykset:
    0
    Play.com tilaukset tulevat eri paketeissa, joskus kaikki samana päivän joskus sitten päivän tai muutaman myöhemmin, eli ei pitäisi olla pelkoa tulliriskistä

    mulla on kaikki tekemäni tilaukset (hieman vajaa 50 kpl) tulleet aina perille:thumbsup: