Play

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Proximo_X, 18.09.2004.

  1. Eastwood1

    Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.12.2003
    Viestejä:
    1 875
    Saadut tykkäykset:
    1
    Hmm.. En.. :) Kun aina on vouhkattu, että maksa punnilla, niin miksi pitäisi nyt vaihtaa, kun ennen on toiminut hyvin?
     
  2. arthur

    arthur Guest Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    2 430
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ennen oli ennen, nyt on nyt.
     
  3. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Ei toimi enää punnat... Täällä asiasta on puhuttu jo muutamia viikkoja, löytyy kätevä search-työkalukin jos ei jaksa viestejä muuten lukea.
     
  4. Nobody

    Nobody Guest Guest

    Liittynyt:
    27.05.2002
    Viestejä:
    542
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tilasin eilen noin 83 euron paketin ja se meni nopeasti pakkaustilaan. Tämän jälkeen tilasin vieä noin 160 euron tilauksen ja minulle tuli kolme viestiä PLAYSTÄ:

    Thank you for your recent order with Play.com.

    We are having difficulty processing your order at this time. Unfortunately
    your card has been declined due to a discrepancy with the address you have
    supplied and the one held with your credit/debit card issuer.

    Please contact our Customer Service Department on 0845 800 1020 (UK only)
    or +44 (0)1534 877 595 (outside UK). Please have the card registered on
    the account to hand so that we can process your order.

    It is not necessary to re-submit your order.

    Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this
    matter and thank you for your patience and valued custom.

    Kind Regards

    Play

    Perusin tilauksen ja laitoin sen uudelleen:

    Thank you for your recent order with Play.com

    At this time we are unable to process your order as your credit/debit card
    issuer has notified us that the card holder address you have supplied us
    with does not match the address they have on record.

    Can you please check and amend the following:

    Cardholder address. This should be the address where your credit card
    bills or bank statements are sent to.

    Your house number (or name) and postcode should be exactly the same as
    they appear on your credit card bills or bank statement.

    If you do not find a discrepancy please contact our Customer Service
    Department on 0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877 595 (outside UK)
    and have the card registered on the account to hand so that we can process
    your order as quickly as possible. It is not necessary to re-submit your
    order.

    Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have
    caused you and thank you for your patience and valued custom.

    Laitoin kaikki tiedot uudelleen PLAYN sivulle ja sitten tuli viesti:

    Thank you for your recent order with Play.com.

    At Play.com, we value your custom and take your online security very
    seriously. With this in mind we have an additional security check in
    place.

    To perform this check we ask that you contact our Customer Support Team on
    0845 800 1020 ( UK only ) or +44 (0)1534 877 595 ( outside UK ). Our
    opening hours are 9am - 8pm Monday to Friday and 9am - 5pm on Saturday and
    Sunday. Please have the card registered on the account to hand so that we
    can process your order as quickly as possible.

    Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused you
    and thank you for your patience and valued custom.


    Kind Regards

    Play

    Siis onko jollekin muulle tullut viimeistä viestiä? Siis onko soittaminen ainoa mahdollisuus? Onko se puhelu maksullinen?
     
  5. Crux

    Crux Guest Guest

    Liittynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulle tuli samaa viestiä, kun yritin runnoa tilausta läpi. Pitää varmaankin tehdä uusi tili, ei kiinnostaisi soitella.
     
  6. Nobody

    Nobody Guest Guest

    Liittynyt:
    27.05.2002
    Viestejä:
    542
    Saadut tykkäykset:
    0
    Laitoin omat tiedot ainakin 4 kertaa uudelleen PLAYN sivulle. Nyt se otti vihdoinkin rahat tililtäni. Se otti jopa 7€ ylimääräistä heti sen jälkeen kun tilasin I, Robot Sonnyn :confused:
     
  7. Baron

    Baron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    07.08.2003
    Viestejä:
    1 911
    Saadut tykkäykset:
    0
    Varmaan tyhmä kysymys, mutta eihän nimi- tai osoitetiedoissanne vaan ole ääkkösiä? Eivät tunnu aina kelpaavan rajojen ulkopuolelle...
     
  8. Nobody

    Nobody Guest Guest

    Liittynyt:
    27.05.2002
    Viestejä:
    542
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ole ääkkösiä. Oudointa tilaamisessa oli se, että tilaus 1 (I, Robot) tuli pakkaustilaan samana päivänä kun tilasinkin sen. Mutta sitten kun tilasin tilauksen 2 (Apinan) niin tuli paljon ongelmia. Voi olla, että Sampo pankkissa oli jotain vialla. Mielestäni en ole laittanut mitään 100€ rajaa nettiostoksiin.
     
  9. Nosoki

    Nosoki Uusi jäsen

    Liittynyt:
    04.10.2004
    Viestejä:
    1
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla olisi ongelmanpoikanen kun pitäisi palauttaa virheellinen tuote tuonne Playhyn, enkä löytänyt tyhjentävää vastausta siihen täältä. Eli minun pitäisi palauttaa sinne normaalia DVD-koteloa suurempi paketti ja tänään kävin kysymässä paikallisesta postista paljonko tuo kustantaisi. He sanoivat, että paketin lähettäminen maksaisi 12 euroa, ja nyt en tiedä mitä tehdä, koska tilaukseni itsessään maksoi 9,49e. Playn sivuillahan lukee, että he korvaavat postikuluja kahteen puntaan asti, vaikka täällä jotkut ovat sanoneet heidän korvaavan koko summan. Yritin tänään lähettää tuonne sähköpostia, mutta sähköpostin lähettäminen suoraan info@play.com osoitteeseen ei onnistu ja takaisin tulee vain viesti, että ota yhteyttä helpdesk-sivujen kautta. Miten pystyn ottamaan yhteyttä helpdeskin kautta, kun olen jo aikaisemmin valinnut sieltä tuosta tuotteesta "I'd like to return an incorrect item" ja lähettänyt viestin ja nyt en voi enää valita sitä, joten en pääse millään mihinkään kohtaan, missä pystyisin kirjoittamaan viestiä heille. Eli onko siis olemassa jotain tapaa ottaa Playhyn yhteyttä, vai pitääkö minun tosiaan heittää riskillä tuo boksi postiin ja ehkä maksaa tuotteesta kahteen kertaan ja vielä ylimääräistä, sekä odottaa useita viikkoja korvaavaa tuotetta? Kiitän jo valmiiksi niitä, joilla on antaa jotain apua ja jotka eivät heti leimaa minua idiootiksi, kun en onnistunut löytämään itseäni tyydyttävää vastausta vaikka yritin.
     
  10. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Puhelimella nyt ainakin saa aina otettua yhteyttä. Siitä en sitten tiedä paljonko se maksaa tuonne suunnille pirautella.
     
  11. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 458
    Saadut tykkäykset:
    776
    Muutama sivu sitten tuli ilmi että postia voisi lähettää osoitteeseen:

    privacy@play.com
     
  12. Vorkkis

    Vorkkis Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.11.2005
    Viestejä:
    702
    Saadut tykkäykset:
    4
    Ihme homma etteivät toimita kirjoja Suomeen. Kele!
     
  13. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Pitäiskös tähän topicciin laittaa ihan otsikkoon asti 'käytä ostovaluuttana euroja!'. Tuntuu että näitä viestejä tulee melkeinpä päivittäin, eikä kukaan jaksa lukea threadiä sen vertaa vaikka vastaus voi löytyä viimeiseltä sivultakin. Tässäkin nyt reilu 5 viestiä takaperin kerroin ettei toimi punnat enää.

    Ei sen puoleen etteikö tuo playn systeemi olisi kaikin puolin paska ja vammainen kun sanovat etteivät voi toimittaa jos punnat on päällä, vois edes sanoa että muuta nyt euroihin ne :mad:
     
  14. klmake

    klmake You’ll Never Walk Alone Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.01.2003
    Viestejä:
    1 529
    Saadut tykkäykset:
    102
    Onko näin? Toukokuussa olen vielä saanut sieltä kirjan tilattua. Vai onko tässäkin nyt se "juju", että valuutaksi pitää laittaa euron puntien sijaan?
     
  15. Nobody

    Nobody Guest Guest

    Liittynyt:
    27.05.2002
    Viestejä:
    542
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen muuttanut PLAYssä tilattaessa hinnat aina euroiksi. En tiedä punnista mitään joten laitan aina tilaukset euroiksi kun menen play.com sivuille. Eli minun tilaukseni ei ole epäonnistunut ainakaan tämän takia.
     
  16. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    Aiemmin oli vain se juttu euroilla tilattaessa, että putiikki veti välistä omilla valuuttakertoimillaan.
     
  17. jussi28

    jussi28 Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.07.2002
    Viestejä:
    948
    Saadut tykkäykset:
    30
    Ovat ainakin muutama viikko sitten vielä toimittaneet.

    Mutta miten on T-paitojen laita, toimittavatko niitä Suomeen?
     
  18. VeZius

    VeZius Käyttäjä

    Liittynyt:
    05.04.2003
    Viestejä:
    639
    Saadut tykkäykset:
    26
    Kyllä, viime aikoina olen tilannut 3 paitaa, ja viimeisin niistä tuli tällä viikolla. Minusta ne taitaa toimittaa kaikkia paitsi niitä, jotka ovat lueteltu "gadgets" kategoriaan. Johon erinlaisten elektroniikkalaitteiden ja lelujen lisäksi kuuluvat myös erittäin tyhmästi julisteet.
     
  19. Snpp

    Snpp Ehkä se on pora. Tukijoukot

    Liittynyt:
    29.03.2001
    Viestejä:
    965
    Saadut tykkäykset:
    3
    Juu, viime viikolla tuli viimeksi kaksi kirjaa Playsta. Eli toimittavat kyllä Suomeenkin ja postikulut sis. hintaan niissäkin. Halpaa on.
     
  20. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 458
    Saadut tykkäykset:
    776
    Eurohinnat on alennettu vastaamaan puntahintoja ja välistäveto on käytännössä olematonta nykyään.