Play

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Proximo_X, 18.09.2004.

  1. Dragon/

    Dragon/ Guest Guest

    Liittynyt:
    24.01.2009
    Viestejä:
    1 329
    Saadut tykkäykset:
    15
    Oikeasti. Eikö tuonne voi valittaa rikkoutuneesta boksista kuin soittamalla.
     
  2. karik134

    karik134 Käyttäjä

    Liittynyt:
    05.10.2008
    Viestejä:
    2 059
    Saadut tykkäykset:
    30
    Voihan sinne kirjoittaa, kysele vaikka aluksi tuota kautta http://www.play.com/Helpdesk/Contact_us/Order_issues.aspx

    Ne voivat tarjota hinnanalennusta tai jos haluat ehjän boksin tilalle niin rikkinäinen pitää ensin palauttaa joten kannattaa kysellä korvaavatko täydet palautuskulut.
     
    Viimeksi muokattu: 26.02.2012
  3. Dragon/

    Dragon/ Guest Guest

    Liittynyt:
    24.01.2009
    Viestejä:
    1 329
    Saadut tykkäykset:
    15
    Niin tämä contact kaavake ei siis toimi minulla, ei millään selaimella. Kun painaa ->lähetä niin sanoo että please enter message. Noh. Laitoin return item prosessin menemään, ja kaavakkeeseen että contact me asap. katsotaanpa ottavatko yhteyttä... aika ihme touhua, ei uskoisi että vuosi on 2012.
     
  4. PhillyNott

    PhillyNott Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    535
    Saadut tykkäykset:
    8
    Oletko yrittänyt lähettää postia johonkin noista tässäkin ketjussa mainituista spostiosoitteista? Ne ovat kyllä ajalta ennen Rakuten Groupia, joten en tiedä ovatko enää toiminnassa.
     
  5. Vox

    Vox Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.02.2003
    Viestejä:
    875
    Saadut tykkäykset:
    8
    Nykyisin suositelluin yhteydenottokanava taitaa olla Twitter-tili @PlaycomHelp:
    https://twitter.com/#!/PlaycomHelp

    Oman kokemukseni mukaan ei kyllä ole takuita, että tuonnekaan lähetetty yksityisviesti aiheuttaisi mitään toimenpiteitä.

    Myös firman Facebook-sivun välityksellä kiekuminen saattaa auttaa:
    https://www.facebook.com/Playcom

    On kuitenkin aika himmeää touhua, että asiakaspalvelua saadakseen pitäisi rekisteröityä jonkun kolmannen osapuolen palvelun käyttäjäksi.
     
    Viimeksi muokattu: 05.03.2012
  6. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 458
    Saadut tykkäykset:
    776
    Sanos muuta. Ihmeellistä. Maailma pyörii nykyään ihan liikaa näiden naamakirjojen sivuilla. Minulla ei ole Facebook- eikä Twitter-tiliä eikä ole tarkoitus hankkiakaan. Kohta olen varmaan täysin tietoyhteiskunnan ulkopuolella kun kaikki tapahtuu jossain Facebookissa. Onneksi edes DVDPlaza on edelleen aktiivinen vanhan ajan foorumi jossa voi kunnolla keskustella asioista :rolleyes:
     
  7. Maxi

    Maxi HT-hörhö mallia 101 Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.04.2002
    Viestejä:
    2 626
    Saadut tykkäykset:
    10
    Eiköhän nyt Playn kohdalla ole kyse pelkästään puutteellisesta asiakaspalvelusta. En usko tämän olevan sattumaa vaan tietoinen päätös Playn puolelta. Toisaalta asiakas päättää, että mikälaiseen puljuun rahansa kantaa.
     
  8. Dragon/

    Dragon/ Guest Guest

    Liittynyt:
    24.01.2009
    Viestejä:
    1 329
    Saadut tykkäykset:
    15
    Näin tuntuisi olevan. Noh, täytyy tilata levyt muualta.
     
  9. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 458
    Saadut tykkäykset:
    776
    Tuli sitten tilattua juuri tauon jälkeen PlayTradestä eräs CD ihan kelpo hintaan (Amazon.co.uk marketplacessä olisi ollut euron verran kalliimpi).
    Samalla piti päivittää uuden luottokortin tiedot, siis oikeastaan expire vuosi 2012 => 2015 ja se CV-luku kortin takana. Jossain Amazonilla tällainen menee heittämällä mutta nyt herjattiin sitten puhelinnumerostani vaikka se on tähän asti kelvannut. Poistin aluksi välilyönnit. Ei kelvannut. Sitten poistin plus-merkin maanumeron edestä. Nyt kelpasi numero. Tätäkin koodinpätkää on siis menty puukottamaan huonommaksi Rakuten Groupin takia?

    Inhoan näitä asiakastietolomakkeita jotka eivät kerro missä formaatissa haluavat tiedot ja sitten nipottavat ties mistä. Siinä sitä sitten saa kokeilla kombinaatioita läpi tuskanhiki otsalla... :OI
     
  10. kaisavi

    kaisavi Guest Guest

    Liittynyt:
    22.03.2009
    Viestejä:
    137
    Saadut tykkäykset:
    0
    Paketti ei koskaan tullut perille , mutta lähettivät uuden kun lähetin kadonneen tavaran asiakirjan postissa heille , ei saanut lähettää sähköisesti , outoa kun on sentään 2012 vuosiluku ?
     
  11. PuhOrava

    PuhOrava Guest Guest

    Liittynyt:
    26.05.2009
    Viestejä:
    25
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen tilannut vuosia Playsta ja ei ole ollut aiemmin mitään valittamista, mutta Rakuteniin liittymisen jälkeen alkoi ilmentyä outoja asioita. Tilasin Dawn of War II: Retribution Collector's Edition, mutta sainkin tavallisen version. Eivät jaksaneet ilmoittaa, että Collector's Edition on lopussa, vaan laittoivat omin päin eri version.

    Toinen tapaus oli, kun tilasin Lostin 6. kauden. Lostin sijaan tulikin Inglourious Basterds. Tämä täytyi tietenkin lähettää takaisin ja pyysin heitä vaihtamaan tuotteen oikeaan, mutta päättävätkin palauttaa rahat. Valitin asiasta, niin sanoivat, että tilaa tuote uudelleen (hinta oli tullut siinä välissä 20€ enemmän!). Jäi tilaamata ja hankin boksin eri kautta.

    Muutaman kuukauden pidin Playta boikotissa ja tilasin tavarat muualta, mutta olen nyt viime aikoina tilannut muutaman leffan. Ainakaan toistaiseksi ei ole ollut samanlaista sekoilua.
     
  12. PhillyNott

    PhillyNott Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    535
    Saadut tykkäykset:
    8
    Tähän käytäntöön syynä on tietysti se, että sähköinen lähettäminen on liian helppoa. Ehkä vaivalloisempi snail mail Playn mielestä ehkäisee (turhaa) reklamointia.

    Saatan vain kuvitellakin, mutta minusta Rakutenin jälkeen hintataso on hieman noussut ja/tai huipputarjoukset vähentyneet. Ainakin on tullut osteltua viime aikoina enemmän muualta.
     
  13. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 458
    Saadut tykkäykset:
    776
    Minustakaan Play.com ei enää ole sillä tavalla edullinen kuin takavuosina. Siellä ei yksinkertaisesti ole juuri mitään kiinnostavaa kilpailukykyiseen hintaan poislukien PlayTrade-kauppiaat, joilla voi olla tosi hyviä diilejä.
     
  14. karik134

    karik134 Käyttäjä

    Liittynyt:
    05.10.2008
    Viestejä:
    2 059
    Saadut tykkäykset:
    30
    Tänään poistui kanaalisaarten nettikaupoilta verovapaus. Nyt hinnoissa on mukana brittien alv esim. cd, dvd, bd, pelit 20%. Sitä en tiedä kuuluuko saaret nyt EU:n veroalueeseen jolloin tuolta voisi ostaa yli 43€:n tuotteita ilman pelkoa että tulee lisämaksettavaa Suomen tullissa.

    Playn korkeat hinnat johtuu myös huonosta muuntokurssista £-> € jota on pakko käyttää esim. £9,99 on 13,49€, kun taas pankkien muuntokursseilla se olisi jotain 12,18€.
     
    Viimeksi muokattu: 01.04.2012
  15. PhillyNott

    PhillyNott Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    535
    Saadut tykkäykset:
    8
    Tuohon nyt ei ole tullut mitään muutosta Rakutenin myötä, Playn muuntokurssi on aina ollut surkea.
     
  16. ISPF3.4

    ISPF3.4 Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    3 258
    Saadut tykkäykset:
    612
    Ne "ilmaiset" lähetyskulut ovat aivan varmasti Playlle isommat brittien ulkopuolelle lähetettäessä. Jostain ne täytyy ottaa. Ei ole olemassa ilmaista postipalvelua.
     
  17. kaisavi

    kaisavi Guest Guest

    Liittynyt:
    22.03.2009
    Viestejä:
    137
    Saadut tykkäykset:
    0
    Play tilaus tuli tehtyä pitkästä aikaa , tuli Suomenkielinen kansipaperilla bluray , onko joku uusi juttu ???
     
  18. -Tinke-

    -Tinke- Uusi jäsen

    Liittynyt:
    08.04.2004
    Viestejä:
    377
    Saadut tykkäykset:
    0
    Outoa. Oliko varmasti PLAY.COM myyjänä, vai PLAYTRADE? Jälkimmäisestä löytyy nimittäin myös Suomalaiskauppiaita. Saako tiedustella mikä blu-ray on kyseessä?
     
  19. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 761
    Saadut tykkäykset:
    325
    Ajattelin antaa Play.comille uuden mahdollisuuden ja tilasin eilen yhden halvan cd:n - eipä olisi kannattanut. Valittivat, että kortin tiedot ovat väärin. Varmistin ne vielä ja tilasin levyn uudestaan - sama virsi jatkuu. Kyllä se on niin, että viimeinen naula on nyt lyöty arkkuun. Amazon.co.uk:ssa maksaminen toimii kuin junan vessa, Playlla ei osata enää edes asiakkaita veloittaa
     
  20. karik134

    karik134 Käyttäjä

    Liittynyt:
    05.10.2008
    Viestejä:
    2 059
    Saadut tykkäykset:
    30
    Mullakin valitti s-pankin debit kortin kanssa vääriä tietoja kun uusi kortti tuli huhtikuussa. Aluksi kirjauduin normaalisti tilille ja yritin sen kautta muuttaa korttitietoja, mutta ei onnistunut. Sitten tämän http://www.play.com/helpdesk.html (Help with your account -> change your credit card detail) kautta kirjauduin sisään ja muutin korttitiedot niin se hyväksyttiin.