Pienten sekalaisten kysymysten ketju.

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana juhaa, 06.06.2005.

  1. petepas

    petepas Elämme fataaleja aikoja Tukijoukot

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    2 441
    Saadut tykkäykset:
    4
    Ei kysymys vaan toteamus:

    Kuzer, 7v taitaa olla liikkeellä tarpeeksi aikaisin...:D
     
  2. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Okei, jos kysymys olikin, että parta kyllä kasvaa, mutta kasvu hidastuu tai miltei loppuu kokonaan jossain vaiheessa... Tuohon en osaa vastata, sillä parta kuuluu vaan hipeille ja maailmankaupanvastustajille... ja sitten noille hevareille ja Helkatin enkeleille. Minen oo mikään noista ja meikäläisen näkemys asiaan on, että partakarvat näyttää parhaalta lavuaarissa. Pahinta on poikien suosima kiitorata leuassa...
     
  3. ICU

    ICU Guest Guest

    Liittynyt:
    03.10.2005
    Viestejä:
    53
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eeei pidä paikkaansa! En esim. itse ole mikään damn hippi, maailmakauppaa vastustan vain niiltä osin kuin se ei palvele minun etua tai aiheuttaa kohtuutonta rasitusta luonnonvaroille/luonnolle, hevari en ole vaikka heviä(kin) kuuntelen ja helvetun perkulekaan en ole, silti parta löytyy.

    Siitä olen kyllä samaa mieltä että liian pitkä ja/tai huonosti hoidettu turso ei ole siisti (eikä tietenkään kiitorata..). Muuten kylläkin parta on hyvin kätevä: lämmittää talvipakkasilla, saa näyttämään entistäkin viksummalta kun sitä näplää ongelmatilanteessa, antaa mahdollisuuden olla ajamatta päivänä tai parina ilman että näyttäisi heti joltain deekulta, tyttökaveri tykkää, jne. jne.

    :D
     
  4. Pazze

    Pazze Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2003
    Viestejä:
    5 015
    Saadut tykkäykset:
    150
    Okei, olet siis partasuu, mutta et kertonut mihin ihmisryhmään kuulut!:D
    Tuohon viitaten, mulle tuli mieleen pieni kysymys. Hipit, hevarit, maailmankaupanvastustajat ja pärinäpojat pitää partaa, se nyt on selvä. Missä ryhmissä parta on "hyväksytty" ja jopa uskottavuutta kasvattava koriste miehen leuassa? Harvemmin tulee liituraitoja vastaan parta rehottaen. Eikä noilla poliiseilla tai palomiehillä useinkaan ole partaa. Toisaalta proffat ja muut yliopistoraakit taas on useinkin karvanaamoja. Taidemaalarit antaa karvojen rehottaa ja kirjailijat ajaa naamansa sileäksi. Kunnon duunari, se Halosen edustama oikea työläinen, koristaa taas kasvonsa 35-ikävuoden jälkeen usein viiksillä! Eli tekeekö parta miehen vai epäuskottavan radikaalin? Ja onko tuossa alakohtaisia eroja? :D
     
  5. petepas

    petepas Elämme fataaleja aikoja Tukijoukot

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    2 441
    Saadut tykkäykset:
    4
    Itse vanhana hippinä totuin siihen että talvisin pidän sentin sänkeä ja kesällä siistitään leukaperät. Nyttemmin lyhythiuksisena olen tykästynyt siihen että hiukset ja parta ovat samanpituisia l. pääkarvoitus jatkuu leukaan asti :thumbsup: .

    Itsellä parta kasvaa hiuksia nopeammin vaikka kuukauden välein onkin parturissa käytävä...
     
  6. ICU

    ICU Guest Guest

    Liittynyt:
    03.10.2005
    Viestejä:
    53
    Saadut tykkäykset:
    0
    Noo, sanotaan että siihen oletettavasti aika suureen massaan nimeltä "koodari joka ei halua koodata vaan haluaisi tehdä niitä ns. oikeita ja perinteisiä suomalaisia töitä kuten lentää helikopteria tai olla tekemässä elokuviin erikoistehosteita(pois lukien jotkut taide-elokuvat joissa riittäisi että osaisi konstruoida riittävän autenttisen näköisen pökäleen lavuaariin, ja jota sitten kuvattaisiin kaksi tuntia..)"
    :D
     
  7. Vargas

    Vargas Guest Guest

    Liittynyt:
    15.10.2005
    Viestejä:
    324
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä on minullekin arvoitus. Luen yliopistolla historiaa, ja oma kuppikuntansa tuntuu olevan näille sodinnasta kiinnostuneille. Meikäläinen nyt edustaa tätä idealistista ja pasifistista suuntaa laitoksella. Hirvittää jo aseisiin koskeminenkin (no, intissä oli pakko).

    En viitsi yleensä jäädä pöytään kauemmaksi aikaa, jos siinä aletaan pohtia saksalaisten panssarivaunujen tekniikkaa kolmannen valtakunnan aikaan. Lähden vaikka polttelemaan röökiä siksi aikaa. :p

    Itse olen enemmän kulttuurihistorian miehiä (elokuvien lisäksi muukin kiinnostaa).
     
  8. Eccumulator

    Eccumulator Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.08.2003
    Viestejä:
    691
    Saadut tykkäykset:
    3
    Poistin koneeltani vanhan Officen ('97) ja asensin Open Officen. Ilmeisesti tämän jälkeen ei enää Logitechin langattoman näppiksen Mail -painikkeesta aukea Outlook, kuten aikaisemmin. Outlook kyllä löytyy koneelta ja toimii niinkuin pitääkin, mutta mistä saisin tuon "shortcut" Mail -näppäimen toimimaan eli liitettyä Outlookin aukaisuun?
    Kaksi muuta näppäimistön "shortcut" -nappia, WWW ja Search toimivat edelleen.
    Control Paneelista ja Logitechin sivuilta en ole löytänyt apuja asiaan.
     
  9. marcoolio

    marcoolio "JTX: en wareta" Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    23.09.2002
    Viestejä:
    4 511
    Saadut tykkäykset:
    8
    Kyllä pitäisi logitechin näppiksen hallintaohjelmasta löytyä säädöt asialle. Näppäimistä pitäisi saada käynnistettyä mitä ohjelmia vain.
     
  10. Eccumulator

    Eccumulator Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.08.2003
    Viestejä:
    691
    Saadut tykkäykset:
    3
    En ole muistaakseni edes asentanut mitään ohjelmia tuolle langaton näppäimistö&hiiri -yhdistelmälle, enkä sellaista koneestani löydäkkään, en Control Panelista, en Device Managerista enkä Add/Remove Programs -valikosta, silti nuo pikanäppäimet ovat toimineet. En vain muista mistä noiden toiminta asetetaan.
    Kele, mistähän näitä ihme vikoja aina minulle ilmenee, juuri sellaisia mihin ei löydä yksinkertaisesti vastauksia. Joutuukohan kohta turvautumaan Helppeihin.

    Ei s**tana, kyllä tämä on ratkaista muuten kuin Helppiä lukien. :) Jos jollakin vain olisi ideaa, että miten?
     
  11. marcoolio

    marcoolio "JTX: en wareta" Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    23.09.2002
    Viestejä:
    4 511
    Saadut tykkäykset:
    8
    Kaivat asennusrompun esille, jos ei kerran ohjelmaa koneelta löydy. Ja, jos ei kerran säätömahdolisuuksia löydy ohjauspaneeli/näppäimistö -reittiä pitkin.
     
  12. kebek

    kebek Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.01.2003
    Viestejä:
    2 623
    Saadut tykkäykset:
    9
    Logitechin nettisivuilta voi myös käydä hakemassa ajurit useimpiin laitteisiin.
     
  13. hiost

    hiost White Trash Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.11.2003
    Viestejä:
    2 366
    Saadut tykkäykset:
    6
    Millos se Alba onkaan playboyssa?
     
  14. cityjeesus

    cityjeesus Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    2 314
    Saadut tykkäykset:
    4
  15. hiost

    hiost White Trash Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.11.2003
    Viestejä:
    2 366
    Saadut tykkäykset:
    6
  16. Eccumulator

    Eccumulator Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.08.2003
    Viestejä:
    691
    Saadut tykkäykset:
    3
  17. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7

    Vanhoja kunnon SkiPoppeja voinee löytyä erinäisiltä vinteiltä :)
    -80 luvulla sellaisia oli pari kappaletta, iso ja pieni, voisivat ehkä vieläkin olla tallessa :)
     
  18. TuK

    TuK Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.09.2004
    Viestejä:
    566
    Saadut tykkäykset:
    14
    Mulla on vieläkin semmoinen vajassa. Hieno peli! :thumbsup:
     
  19. Eccumulator

    Eccumulator Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.08.2003
    Viestejä:
    691
    Saadut tykkäykset:
    3
    Mutta kun mullekkin pitäisi saada :rolleyes:
     
  20. jukka69

    jukka69 Uusi jäsen Blokattu

    Liittynyt:
    17.04.2001
    Viestejä:
    259
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oiskohan täällä.