Okei, hyväksyn puolet. Säilyy varmasti pilaantumatta, eli eivät mätäne, mutta maku on ihan eri asia. Se kuollut kala pitäisi edelleen verestää kohtuu pian. Mutta joku toisaalta pitää myös juuri kuteneen lohen mausta, joten jokainen syö mitä tykkää. Opettele lukemaan, puhuin kohtuudesta aika painokkaasti. Olet ilmiselvästi kohtuudella verkottaja, jatka samaan malliin vaikket siihen minun lupaa tarvitsekaan, vaan valtion. Ilman verkkojeesustelua monen järven kalakannat tapetaan, se on myös RKTL:n kanta.
Juu, kyllä mä ton tiesin, mutta ajattelin että sullon joku kiva vitsi piristämään masentavaa päivää...
Miten jotkut ihmiset pystyvät nukkumaan silmät auki? Luulisi, että nukahtaessa silmänluomet sulkeutuisivat jokaisella automaattisesti.
Ja miksi vauvat nukkuvat usein silmät auki? Meidän mukula pitää silmänsä kiinni, mutta olen kuullut että ei ole sydänhalvaus kaukana, kun huomaa lapsensa tuijottavan sängyssään lasittuneena kattoon, mutta nukkuu kuitenkin ihan normaalisti.
En ole itse kyllä tuota huomannut kummankaan kanssa, tosin raollaan silmät voivat olla. Vanhemmiten tulee sitten se unissaan kävely ja puhuminen, jolloin silmät ovat useasti auki. #mika
Ajelin eilen autolla kaupungissa ja ylinopeutta oli noin 10km/h. Alueella 40 rajoitus ja vauhtia mittarin mukaan noin 55km/h. Sitten näin kaukana paikallisen poliisien virittämän tutka-auton (ei ihmisia, ottaa kuvan ja sakko tulee postissa). Käännyin seuraavasta vasemmalle. Aloin miettimään kun poliisiautossa välähti punainen valo niin ottikohan se kuvan mun autosta vai siitä autosta joka oli juuri välkähtämishetkellä poliisiauton takana? Eli kysymys kuuluukin: ottaako nuo tutka-autot kuvan jo kaukaa vai läheltä (luulisi että läheltä niin saa kunnon kuvan). Toivottavasti läheltä
Tässä threadissa oli keskustelua muistaakseni lainankorkojen vähennyksestä ansio/pääomatuloista, mutta miten löydän ko. kysymysviestin? Olen muutamia sivuja selannut läpi, mutta aika työläältä tuntuu etsiminen.
Sivun ylimmän viestin yläreunasta saat valittua "Search this Thread", siihen hakusanaksi vaikkapa "korot".
Onko kukaan katsonut koskaan torture bukkakea? Mitä tämä erotiikan muoto pitää sisällään? Ihan pelkästä mielenkiinnosta lähtisin kyselemään....
Kun ei oikein kehtaisi alkaa työpaikan koneelta googlettaa tuota aihetta. voi olla että pomo ei tykkää......
Riippuu pomosta... Paljon opettajan sijaisuuskeikoista saa palkkaa tunnilta? kyseessä ruotsin ja saksan kielen opetusta yläasteella ja yliopistossa vielä opiskeleva henkilö kyseessä (uteliaisuudesta kysyn)
Lukiossa kerran kysyttiin sijaiselta ja se sano, että oli 60 euroa tunti? Yläasteella voi olla hieman vähemmän. En nyt tosin ihan 100% tuota summaa muista, mutta muistaakseni oli 60.
Luokanopettajat saavat epäpätevänä noin parikymppiä tunnilta. Aineopettajilla hieman suurempi taksa, mutta ei nyt sentään 60!
Kaveri on tuota "epäpätevää" luokkaa, eli ei ole vielä opettajaksi lukenut, mutta kuitenkin on mahdollinen tuohon tehtävään ja saa tuon 20/per 70 minuuttia, mikä on täällä yhden oppitunnin kesto. Lukiosta on kyse siis.
Onko olemassa sivustoa, jossa sais esim. ruksia ominaisuuksia ja se hakis sitten ne kännykät, joissa on ne mun ruksimat ominaisuudet? Hakusessa olis joku mahd. halpa Nokia tai Samsung, ehkä jopa SE, johon sais joko mp3- tai midisoittoäänet.