Nyt tuli viimein eka silmiin osunut ja pitkään odotettu revikka: http://www.techradar.com/reviews/au...tvs/philips-32pfl9705-710993/review?artc_pg=1 "...it is the best performing, most feature-packed 32in set we've ever seen, using genuinely cutting-edge technology to deliver outstanding pictures and sound. So we guess it's a classic case of if you want the best, you just have to pay for it." Tässä siis esimakua tulossa olevista 40" ja 46" kyvyistä.
On vaan tää ihme foorumi, kun täällä ei noteerata kunnon koneita. Samisunkit ja Sonit on jautaa: rolleyes :
Koska ne ovat Philipsin-rumia? Eikä edes lisäksi ihan pärjännyt hiukan syväluotaavammassa testissä muiden valmistajien huippumalleille, kuvanlaadussa: http://translate.googleusercontent....le.com&usg=ALkJrhgnZ3_oL65yamHoNigku3JV1YPZmQ
Tuossa Techradarin arvostelussa ei ole yhtään niiden itse ottamaa kuvaa, kaikki ovat Philipsin esittelykuvia joihin on vaan lätätty "Aliens vs. Monsters" -elokuvasta kuvat televisioruudun esittelykuvien tilalle Uskottavuus on tasoa Trustedreviews.com. Techradarilla ei myöskään ole minkäänlaisia mittaustuloksia tai mitään omaa tuossa jutussa.
Minulle ei ihan selvinnyt mitä televisiossa tuon mukaan oli pielessä, kovasti ylistystä kyllä automaattikäännetyn englannin seassa oli...
Eipä siinä varsinaisesti mitään pielessä ollut, kuvanlaatupisteet vain jäivät niukasti muiden valmistajien huippumalleille. Huvittavana sivuhuomiona tuohon techradarin mainokseen: Samsung 32C8000 on yli puolet ohuempi, oikealla slim-taulukiinnityksellä, sisältää laajemman videotuen, tallennuksen USB-asemalle, 3D-valmiuden, ja on lisäksi kuvanlaadultaan (ainakin isompi malli) fullhd.gr:n mukaan parempi.
Parit EISA-palkinnot Philipsille töllöistä: 46PFL9705H European LCD-TV 2010-2011 42PFL6805H European Green TV 2010-2011
huoh... itse olen odotellut jo kuukausia Philipsin tulevaa mattapintaista huippumallia, mutta nyt tuossa näkyvässä videossa ruutu peilaa ihan vastaavasti mitä muillakin merkeillä. Esim. takaseinän taulu näkyy TV:n pinnan kautta turhan tarkkana. puuh... mitäköhän sitä sitten pitäisi miettiä tulevaksi televisioksi. Taisi LG tehdä paluun vaihtoehdoksi (ainakin siksi aikaa kunnes tuon näkee itse livenä).
Ensimmäinen satsi tulee tällä viikolla Suomeen, olohuoneessa se pitäisi olla ensi viikolla. Kannattaa varata etukäteen, seuraava satsi voi tulla vaikkapa Jouluksi.
Tai Philips voi mennä vaikka konkurssiin ennen uuden satsin tulemista Tai Jesse tulee toisen kerran (tulkinnoista riippuen voi olla jo kolmas tai usempikin kerta)... :sleep: pasijalmari: Taitaa Samsung ollut näistä kolmesta se kingi Philips toki vanhin, mutta Samsung suurin - en kyllä oikein tiedä kenellä menee parhaiten (veikkaisin Samsungia).
[Quote = hkj ; 1360088 ] Pistäpä kaunokaisesta livekuvia - hieno töllöhän se on vaikka naljailenkin : love : ! [ / quote ] Ei kai moinen ketään kiinnosta.... Aika hyvin "ruutu peilaa" sivusta katsottuna vaikkei lasia olekaan. Muuten äkkiseltään tyrmäävä: OI: OI
Miten skaalaa eli kärsiikö katsella sd kuvaa eri kanavilta ? Ainakin Samppaa on kehuttu sd skaalauksesta.
Yllättävän hyvin, joku vanha miltäliekasetilta kopioitu DVD (Walker Texasista) näyttää kyllä aika karsealta. Uudemmat DVD:t näyttävät hyviltä, Blu-ray soitinta ei vielä ole, eikä PS3:lla ole viitsinyt kokeilla. Täytyy joku ilta kokeilla. Kontrasti on kyllä mahtava. Virrankulutus normaalisti 80-110W. Ambilight maailma on mulle uutta, täytyy testailla.