Mikäs se sun ulkoinen äänikorttis ny sit olikaan? Ja milläs muuten tukit noi röörit, olikos sullakin sukkia vai peräti välihousuja, jos passaa kysyä...
Subissa tulee mukava sellaiset vaahtomuoviset törpöt jotka putkiin saa tunkea, tai näin ainakin oletan.
Kuuluu vain noihin moniputkisiin, kuten esim. PC-Ultraan, jossa voi kaksi kolmesta tukkia halutessaan.
Äänikortti on Hercules. Tarkkaa tyyppinumeroa ym. en muista ulkoa ja kortti makaa kotosalla (minä en juuri nyt). Röörit on tukittu polyamidimaton jäännöspaloilla, jotka on pyöritelty tiiviiksi 'rulliksi'.
Ok, eiköhän tollanen äänikortti jostain puljusta löydy, koska oma Amilo näyttää TrueRTA:ssa jotain aivan muuta kuin suoraa kalibroinnin jälkeen.
Kymppi onkin kohta jo suosituin malli Suomessa, jos ei jo nyt. Yllättävää vaan että meni näinkin pitkään. (4kk) Onhan siinä kyllä paljon subbaria rahaan nähden.
Noniin nyt SVS:n pojat otti yhteyttä. Kaksi postia lähetin netikan sähköposti osoitteesta ja molemmat saivat mutta minä en saanut niiden viestejä. No onneksi hotmail sitten toimi niiden postin kanssa. :thumbsup: Eiköhän tänään/huomenna saada sitten tietoon mitä PB10/20-39 PC/PCi maksaa tänne Vaasaan.
Nyt laitoin kimppatialuksen käyntiin: https://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=37304 Toivon ettei tämä loukkaa jonkun muun tilaus-suunitelmia.
Viime viikonlopun mielikuvat refleksin paremmasta leffatoistosta jäivät sittenkin kaivelemaan. Kukahan tästäkin yllättyi? Lisäsin pienen korostuksen (+5 dB) 25 Hz:iin (1/6 oktaavia), jolloin sain suljetun kotelon taajuusvasteen hyvin lähelle refleksiä. Kuva liitteenä. Leffoilla toisto tuntui paranevan suljettuna, säätö toi hieman lisää 'auktoriteettia'. Musiikillahan tuon vaikutus on varsin nimellinen. Samalla hienosäädin subbarin tason vielä tämän erinomaisen ohjeen mukaan. Ainakin 'The Incredibles':lle riitti subbarien 0-taso (ei kuumana eikä kylmänä).
Tulin just lomareissulta pois ja pikaisesti selasin ketjuja läpi. Kirjoittelin viime viikon puolelle tuosta kimppakauppa-asiasta ja jos tuo kirjoittamasi "loukkaus" viittaa minuun, niin ei tod haittaa, jos joku muu (sinä) on lähtenyt asiaa järkkäämään. Sinulla on kimppakapoista sitä paitsi vahva kokemus jo muidenkin artikkeleiden kohdalta :thumbsup:
Älä laske , just sain pc-ultran kammettua paikoilleen. Täytyy sanoa, että kuulostaa todella herkulle. Tekihän se ison loven rahapussiin, mutta ainakin ensivaikutelmat ovat :love: luokkaa.
Juu älä huoli - enää en laske mittään, ku saatiin minua luotettavampi taho kordinoimaan tilausta. :thumbsup:
Vielä. Eihän siinä ole muuta muutosta kuin muutama desibeli. Ja nyt kun tarkistin, korjauksen laajuus olikin 1/2 oktaavia (siis 25 Hz ollessa keskitaajuus n. 19-38 Hz, jos nyt olen ymmärtänyt oikein tuon oktaavin määritelmän.)
Liitteenä kuvat, ettei tarvitse niin monen kysellä Viimeisessä kuvassa näkyy, kuinka hyvin tulppa katoaa putkeen.