Viime yönä katsottu Hitchcockin Linnut oli taas aika erikoinen kokemus. Tuntuu (jos nyt kahden elokuvan kokemuksella voi sanoa) että Hitchcockin elokuvissa alun (n.) puoli tuntia on aina jotain ihan muutakuin sitä elokuvaa mitä sen pitäis olla ja sitten vasta alkaa tapahtua. Onko muut huomanneet vai onko tämä vain mielikuvitukseni tuotosta? Myöskin viime yönä katsottu Donnie Brasco oli ihan kiva leffa.
Halloween oli hyvä. Tuo klassikko vaan ei pelottanut pahemmin, olin Myersin puolella koko leffan ajan. Se on niin tyylikäs ja hieno pahis. Turpiin vaan tyhmille teineille.
Joulunaikaan katsottu Ben-Hur oli kyllä todella vakuuttava! Siitä onkin todellakin aikaa kun tuon on nähnyt. Saisivat näyttää myös "The Eqyptian" (eikä edes DVD:tä saatavilla!) joskus uudelleen. Joulu ei ole Joulu ilman noita vanhoja Mega-eeppos leffoja + Disneyn piirrettyjä
Tuossa päivemmällä telkusta tullut Star Trek: First Contact pääsi yllättämään. Sitten juniorivuosien (alle 10v) en ole jaksoakaan Star Trekkiä katsonut mutta tuo elokuva nyt ainakin mielenkiintoiselta.
Heh...Ali G Indahouse pääsi yllättämään. Oletin että olisi kauheata kuraa vaikka sarja olikin hauska. Muttamutta leffa olikin hupaisa pätkä.
First Contact on hyvä! Nemesiskin oli yllättävän hyvä, vaikka sitä niin on haukuttu (en ymmärrä miksi?). En tiedä Star Trekistä juuri mitään, mutta näistä kahdesta leffasta olen pitänyt.
Ihan 4:3 . . . kuten tapana. Vähän kyllä ihmettelin tuota lähetysaikaa, joka oli siinä kolmen paikkeilla. First Contact oli paikkapaikoin mielestäni varsin "raakakin", ja kyllä luulen, että 5v juniori kun katsoo "lasten elokuvana" tuota niin pääsevät nuo Borgit vähän yllättämään.
Heny: Portrait of a Serial Killer oli minimalistisuudessaan todella mieleenpainuva ja oudolla tavalla häiritsevä kokemus.
Pilviin Piirretty. Juonellisesti samantapainen, kuin öklöttävä Pearl Harbor. Paljon laadukasta cgi'tä (mitä ei edes läheskään kaikissa kohdissa huomaa). Paljon voimakkaita juonimuutoksia. /5
Katsoin toiseen kertaan The Insiderin eilen, niin kylläpä se tuntuikin loistavalta! Ekalla kerralla siitä jäi lähinnä fiilis että hä? Mutta nyt taas sellanen että WAU!!
Scent Of a Woman. Al Pacino oli kyllä rautaa:thumbsup: Tuli oikein kylmät väreet esim. Spoiler kohtauksessa missä Pacino opetti tangoa Donnalle ja musiikkina Carlos Gardelin Por Una Cabeza :love:
Toivottavasti en ole jo tänne kertaalleen vastannut - en usko. Paras elokuva minkä olen vähään aikaan nähnyt on varmaankin Run, Lola run.