Amelie. Leffa-addiktina hieman erityyppiset leffat onnistuvat nykyisin muita helpommin säväyttämään. Moulin rouge edusti ennen amlieta tätä "genreä".
Katselin eilen illalla Ocean's elevenin ja leffa oli todella hyvä. Ehdottomasti paras leffa viimeaikoina katsomistani.
Gigantista tarttui mukaan Scarface, eli siis klassikko, joka jostain ihme syystä oli jäänyt näkemättä... Mutta! Spoiler 80-luku puski päälle ja ajanmukainen musa pauhasi ämyreistä, joten eihän ollut muuta vaihtoehtoa kun nauttia taiteesta ja hieman yleissivistystäkin tuli: Tiesin kyllä että Hitman 47-pelissä päähenkilö heittää jotain legendaarista leffakommenttia, mutta nyt se tuli todistettua itse. "Say hello to my little friend!" hehehee!
Katselin Magnolian dvd:ltä. Viimeksi olin nähnyt sen leffateatterissa ja nyt se tuntui vielä paremmalta kuin viimeksi. On se vaan huippuleffa; niin monta eri tarinaa yhdessä tarinassa, pohdittavaa riittäisi...
No niin, sain sitten vihdoin katsottua ylistetyn Unelmien Sielunmessun ja harvoin on mikään leffa kauhistuttanut minua niin paljon kuin tämä. Leffan loppupuolen pariminuuttinen vyörytys painostavan musiikin soidessa tulee jäämään elokuvahistoriaan suurin kirjaimin. Kyllä siellä jenkkilässä sittenkin vielä osataan
Ulkomailta tilasin Sergio Leonen Once Upon a Time in American ja odottelin yli 3vko, että se saapui postilaatikosta. Kun pääsin katsomaan sitä seuraavana päivänä saapumisesta, niin aijai kun oli loistavaa nelituntisen tuhlausta. Olisi ollut varmaan kyllä parempikin, jos DVD olisi sisältänyt ne englanninkieliset subtitlet(kreikaksi löytyi, vaikkei sellaisia olisi pitänyt olla), niinkuin CD-WOW:n sivusto väitti!
Beautiful Mind Panic Room Heist Hyviä leffoja.. Panic Roomista olen kuullut pelkkää purnausta. Mielestäni se oli ihan hieno leffa.
Donnie Darko oli varsin mainio elokuva. Kummallinen ja hyvä. Hieman kuin olisi pistetty David Lynch tekemään teinielokuvaa...
Heh, nyt kun aivan sattumalta (juu, juu, tiedän että minua ei uskota ) satuin pyörimään KissFM:n keskustelufoorumissa, niin bongasin sieltä samaisen samanlaisen threadin, Paras Elokuva. Katsokaa ihan herjalla kavereiden vastauksia. Löytyy todella järkkyjä valintoja. Scary Movie 1&2???? blondin Kosto ¨ ymns. n. 1000 muuta hauskaa "parasta" elokuvaa tässä vielä linkki
Hmm, viimeistään kun törmäsin Driveniin tuolla välissä alkoi vähän säälittämään noiden valinnat, ei niin, että mun sen parempia olisi jonkun mielestä. Mutta hei DRIVEN?! Siis sellaista tuubaa, ettei oo kovin usein nähty.
Just eilen sain katsottua John Woon A Better Tomorrow'n ja kyllähän se hieno oli (paljon parempi kuin Woon ameriikan äksön-rainat). Nyt pitää hankkia nopsasti käsiin Killer ja Hard Boiled...
Paras vähään aikaan näkemäni elokuva lienee Gene Kellyn ja Debbie Reynoldsin tähdittämä klassikkomusikaali Singin' in the Rain. Loistava elokuva, josta tulee hyvälle tuulelle ja hyvässä lykyssä oppii jotakin elokuvan vaiheista 1920-luvulla (äänielokuvan murros, tähtikulttuuri jne.)
-Ekana on ehdottomasti Taru Sormusten Herrasta -Ehottomasti parhain on Con air!! -Oijoi!Ritarin tarina oli aivan mielettömän hyvä!!!! -armageddon (ehdottomasti!!) :hitme:
KissFM:n foorumin käyttäjien valinnat ovat kieltämättä huonoja ja / tai hassunkurisia, mutta miettikääpä mitkä olivat teidän suosikkielokuvianne tuossa 12-14 vuoden kypsässä iässä. Niin, sitä minäkin.
- Battle Royale, iskee kuin miljoona volttia! - Black Hawk Down (Isku Mogadishuun, tasavertaisuuden vuoksi) oli myös kohtuu hyvä, muttei mitään maata järisyttävää.