Panasonic tx-p42g20 vs ?

Keskustelu osiossa 'Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet' , aloittajana Masaah, 07.06.2010.

1. Masaah

Masaah Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi,
    Harkinnassa olisi ostaa max 1k hintainen taulutelevisio. Mitä olen päässyt testikatselemaan, niin tuo panasonicin tx-p42g20 vaikuttaisi parhaalta vaihtoehdolta (panasonic tx-p42g20e oli kyseessä, en tiedä mitä e lisänä tarkoittaa).
    Onko muita samanhintaisia telkkuja, jotka pesee tuon Panan? Erään vertailun mukaan ainakin panasonic olisi omaa luokkaansa.

2. lasanen

lasanen Käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Pari viikkoa olen nyt katsellut ko. töllöä. Muuten tyytyväinen, mutta
    tv:hen esiasetettu värimaailma ei oikein miellytä vaikka Mikrobittilehden
    testin mukaan pitäisi olla loistava. Kuvan yleissävy on kaikilla kuva-asetuksilla liian lämmin eli punertava. Tämä saa aikaan ajoittain luonnottaman väriset ihmiskasvot. Itse tykkään neutraaleista väreistä, missä valkoinen on valkoista ja harmaa taas harmaata.
    Asetuksiahan saa säädettyä erittäin laajasti ja ongelmaa saa korjattua, mutta esim. amm.-asetuksessa kuvan valkotasapaino on lähtökohtaisesti reilusti punertava. Kävin katsomassa valkotasapaino-asetukset huoltotilassa, jossa ominaisuudella selitys kyllä selvisikin. Punaista ja vihreää ohjataan huomattavasti enemmän kuin sinistä väriä. Tiedä sitten, onko kyseessä yksilövika.
    Eco-mode (autom. kontrastin säätö) ei mielestäni toimi oikein. Päivän valossa
    kontrasti ohjautuu täysille hämärässä kuva on taas liian himmeä.