Panasonic TX-L55DT50Y ja Denon avr-3312

Тема в разделе "Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet", создана пользователем Tudmas, 12 апр 2013.

1. Tudmas

Tudmas Aktiivinen käyttäjä

Симпатии:
    7
    Eli kyseiset laitteet on tarkoitus naittaa yhteen siten että mukana on myös handan digiboxi ja ps3. Olen nyt kytkeny siten että ps3 ja digiboxi menee vahvarin HDMI liittimiin ja siitä sitten hdmi telkkariin. Kaikki toimii muuten mukavasti, mutta kun katson netflixiä telvisiosta ilman pleikkaa, en saa ääniä vahvarille... Vaikka olen laittanu hdmi kaapelin niihin liittimiin joissa sekä telkkarissa että vahvistimessa lukee ARC. Pitääköhän nuista jotenkin aktivoida se? Telkka osaa kuitenkin ohjata vahvistimen päälle/pois ja säätää volumen kun vieraconnect on kytketty päälle.

Voiko vaiva johtua hdmi kaapelista?

PS:ja kyllä voisin käyttää netflisxiä myös pleikkarilla jolloin ei olisi ongelmaa, mutta olen kyllästyny siihen pleikkarin tuhinaan ja yleensä pleikkari on kytkettynä toisessa huoneessa.

2. Tudmas

Tudmas Aktiivinen käyttäjä

Симпатии:
    7
    Vastataan itse itselleni. Eli, olin vahvistimen asetuksista joskus poistanut "käyttämättömät" lähteet ja näin ollen TV oli blockattu. Nyt pelaa laitteet! :)