Ovatko tykittäjät vaihtaneet isoon näyttöön kun täällä on niin hiljaista.

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana Enoelmeri, 08.12.2012.

  1. Gergo

    Gergo Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.11.2004
    Viestejä:
    610
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kylläpä täälläkin tykitellään 4 metriin 108" kuvaa tähän tarkoitetussa tilassa. Kaikki leffat, urheilut ja sarjat tätä kautta. Laite Sanyo z-4000. Olkkarissa sitten 55" kautta uutisia ja säätä ;) ps3 liikkuu näiden välillä vähän eri tilanteissa.
     
  2. Lyijy

    Lyijy Uusi jäsen

    Liittynyt:
    25.11.2005
    Viestejä:
    98
    Saadut tykkäykset:
    7
    Hyviä näkökulmia tullut esille. Täällä tykki on edelleen käytössä, eikä minkäänlaisia aikeita siirtyä isoon televisioon. Käyttö on muuten kokenut aikamoisen mullistuksen meillä. Nykyään tykki on tv-käytössä vain harvoin, sillä televisio-ohjelmat katsotaan meillä nykyään padeilla silloin kun on aikaa. Tykille tunteja kertyy siis huomattavasti vähemmän kuin ennen kun pelaaminenkin on jäänyt vähemmälle.

    Meillä olohuone täysin valkoinen ja heijastuspintanakin toimii valkoinen seinä. Tykkinäkin jo useamman vuoden vanha Sanyo z800. Pääasiallinen äänentoisto tulee laadukkaista kuulokkeista. Silti olen elokuvakokemukseen varsin tyytyväinen ja tuntuu, että harrastus vain kiihtyy koko ajan. Juuri ostin regionfree bluraysoittimen. Tykkiin ostin juuri uuden lampunkin varalle, joten ei vielä vaihtotarvetta. Tulen kyselemään sitten neuvoja muutaman vuoden päästä kun vaihto on ajankohtainen.

    Se täytyy myöntää, että tälläkin palstalla aikaisempaa harvemmin enää käyn ja olen kyllä jo hieman tippunut kärryiltä uusien tykkimallien suhteen. Nykyinen tykkini on kolmas Sanyo, ja olen ollut merkkiin enemmän kuin tyytyväinen. Ei taida vain enää valmistaa laitteita.(?)
     
  3. latexii

    latexii Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    14.03.2004
    Viestejä:
    3 192
    Saadut tykkäykset:
    592
    Valitettavasti ei valmista enään... Itselläni oli kanssa Sanyo PLV-Z5 piiiitkääään, helvetin hyvä laite oli.
     
  4. masterson

    masterson Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.04.2003
    Viestejä:
    446
    Saadut tykkäykset:
    26
    Ainahan on mahdollisuus tehdä seinään "ikkuna" ja heijastaa toiselta puolen ;-)
     
  5. masterson

    masterson Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.04.2003
    Viestejä:
    446
    Saadut tykkäykset:
    26
    On kyllä ihan turha kuvitella tv ikinä korvais tykin... ainakaan ihan lähitulevaisuudessa. Itse ainakin olen tehnyt joka kerta isomman sreenin ja aina se vaan on niin pieni. Nykyinen asunto on 3s asunto missä mulla on teatteri ja se sisältää 133 tuuman ruudun ja sekin on vähän pieni. Seuraava on varmaan pienemmässä tilassa saman kokoinen mutta kaareva screeni. Tai sitte vähän isompi suora :-D
     
  6. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    Hieman niukasti markkinoilla noita akustisesti läpinäkyviä telkkareita.
     
  7. masterson

    masterson Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.04.2003
    Viestejä:
    446
    Saadut tykkäykset:
    26
    Eiks ne o niitä missä ei oo kajareita..pelkkä näyttö paneli :-D
     
  8. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 766
    Saadut tykkäykset:
    489
    Ei tuu ääni läpi niistäkään, pahvi....

    T: Vesku
     
  9. masterson

    masterson Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.04.2003
    Viestejä:
    446
    Saadut tykkäykset:
    26
    toisilla on huumorintajua, toisilla ei.