MYYTY Myydään: Anti-Mode 8033 Cinema Mukana kaikki mitä uutenakin. Hinta 150e UMIK-1, kolme kertaa käytetty sisältää kaiken mitä uutenakin. Hinta 80e Tavarat Helsingissä MYYTY
MYYTY. Anti-Mode 8033, muistaakseni B versio. Sis. itse laite, virtalähde ja mittamikki. Sijainti Jyväskylä. Hinta 100 eur + mahd. postit Email: rantautuja2004(ät)hotmail.com
Myydään UMIK-1 mikrofoni Muutaman kerran käytetty,hinta 80e posteineen Hämeenlinnassa majailee MYYTY! jitretia@gmail.com
Myydään Anti-Mode 8033 Sisältää ohjekirjan, mittamikin ja virtalähteen. Hp. 100 eur Sijainti: Turku Yhteydenotot: 0504315329 tai pasi.viitala75(ät)gmail.com MYYTY.
Myydään miniDSP 2x4 -huonekorjain/EQ. Moitteettomassa kunnossa. Vähänkäytetty. Rca-parikaapeli mukaan. Hp. 75€. Sijaitsee Kuopiossa. Tarjoukset kannattaa laittaa osoitteeseen impisell (ät) gmail piste com MYYTY
MYYTY jo tori.fi kautta Antimode 8033C hinta 90€ +7€ postimaksu Mukaan tulee itse laite, mikki ja laturi. Laatikko ja ohjekirja saattaa varastosta löytyä, mutta ei ainakaan heti näkynyt kun kävin katsomassa. Radioshack SPL-mittari analoginen hinta 20€ +7€ postimaksu. Kuvat tuotteista https://goo.gl/photos/R6cnBxZgpe2u41Ro7 Laitteet kunnossa ja ovat turhia kun tilalle tuli vahvarin Audyssey XT32 sekä Umik-1. Tavarat Espoossa ja nouto sekä testaus täällä onnistuu. Postittaessa maksu ensin tilille ja sitten tavarat matkaan.
Myytävänä UMIK-1 mittamikrofoni Hp: 80€ postikuluineen jarisatamo et gmail.com Myyty, alle kymmenessä minuutissa!
MYYTY Mulla on ylimääräinen 8033C, mittamikkiä käytetty tasan kerran ja juuri siirsin laitteen "lepoon" kun uusi vahvistin hoitaa subbarin lanauksen. 90€ olisi pyynti.
*myyty* Myydään Antimode 8033S2. HP 200e Sijainti Lohja (toimitus välille Lohja - Espoo Leppävaara onnistuu, kuin myös postitus ostajan maksaessa postit). *myyty*
Myyty Myydään Behringer ECM8000 -mittamikki. Pari kertaa kokeiltu, ostettu reilu vuosi sitten st.paulsilta. Hp. 40e. Sijainti Vihdin Nummelassa. jukka.raiski@gmail.com. https://1drv.ms/i/s!Ah7PnRy7FyDHnS8llT0cLI5eHuld
*Anti-Mode myyty Myydään UMIK-1 mittamikki. 70€ Mittamikki on ollut vähäisellä käytöllä, käyttökertoja varmaankin alle 10. Nouto Leppävaarasta. *Umik myyty