Osto / Myynti / Vaihto -topic kaukosäätimille

Keskustelu osiossa 'Kaukosäätimet' , aloittajana Xinot, 23.09.2008.

1. Ghost

Ghost Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Uuden akun saa vaikka https://www.akkukauppa.com/philips-pronto-tsu-9400-kaukosaatimen-akku.html hintaan 15,95€ eli ei mielestäni kovinkaan kallis ole! Ehdin laitetta käyttää aikoinaan noin 3 vuoden ajan ja sen jälkeen laite ollut sammutettuna kaapissa.
    Ja mitä hintaan tulee, se on vain hintapyyntö. Jos laite kiinnostaa, niin tarjouksia voi esittää.

2. aarno2815

aarno2815 Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    25
    Aivan asiallinen myynti-ilmoitus. Minullakin oli aikanaan noita 2kpl ja ihmettelin, että outoa, jos ei enää saa akkuja.
    Ostin toiseen noista akun. Jälkimmäisen kaukon ostin kuolinpesältä!
    Hyvä ja erittäin monipuolinen kauko. Suosittelen sille, joka haluaa parhaan, opiskelua toki tuo vaatii, kun on loputtoman monipuolinen...

3. ISPF3.4

ISPF3.4 Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    115
    ^Onko tuo todella paras? Parempi kuin mikään Logitech?

4. aarno2815

Saadut tykkäykset:
    25
    Paras on makukysymys. Pronto on erittäin monipuolinen. Minulla on nyt Logitecheja 2kpl(Harmony touch), olen tyytyväinen. Toinen kapula käytössä, toinen ladattavana, aina toimii. Logitech on helppokäyttöisempi.

5. KILLPATRICK

KILLPATRICK Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    339
    Oikeasti? Koko ajan käytössä myös täällä, mutta ehkä kerran kahdessa viikossa joudun lataamaan. En näe mitään syytä kahdelle?

6. aarno2815

Saadut tykkäykset:
    25
    Minä näen. Vanhemman kaukon akku(n.8v.) tyhjenee muutamassa päivässä ja siksi ostin uuden kaukon. Mukavaa, kun on aina ladattu kauko käytössä. Mitäs ihmeellistä tuossa on, saa käytettyä vanhemman kaukon loppuun.
    Kai sitä moni turhenpaankin käyttää rahansa. Olet ensimmäinen, joka ihmettelee asiaa!:)

7. KILLPATRICK

KILLPATRICK Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    339
    Älä nyt pelihousuja revi. Itselläni 10 vuotta vanha logitech ja viikosta kahteen kestää akku. Hyvä tietää, että silläkin on joku viimeinen käyttöpäivä. Kerran olin jo tilailemassa uudempaa mallia, mutta se tuntui jotenkin turhalta/tuhlaukselta kun vanha kuitenkin toimii.