[Arkistoitu] Onko sinulla elämä?

Keskustelu osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana kurdt, 22.04.2004.

?

Onko sinulla elämä?

1. Kyllä minulla on elämä! Ihan varmasti on..

47 ääntä
    40,2%
  2. Luulin että on, mutta tarkemmin ajateltuna ei olekkaan..

35 ääntä
    29,9%
  3. Ei ole eikä tule!

21 ääntä
    17,9%
  4. Oli minulla joskus, mutta sitten tutustuin DVDPlazaan..

14 ääntä
    12,0%
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. kurdt

kurdt New Member

Saadut tykkäykset:
    25
    Onko sinulla tätä maagista elämää vai teeskenteletkö vain? Haluaisitko uskoa, että sinulla on tämä kuuluisa elämä vaikka sinulle on ehkä joskus sanottu kuuluisat sanat: "Osta elämä". Olenkin päättänyt tehdä katsauksen tähän vakavaan tilanteeseen plazalaisten elämästä. Vastaa rehellisesti ja anonyymisti. Ketään ei tulla yhdistämään surkeaan elämäänsä.

Jos sinulla ei tätä elämää ole, voit ostaa sen täältä.

2. Corca

Corca New Member

Saadut tykkäykset:
    1
    Taitaapa olla niin, että "elämä" noin sanana on melkoisen venyvä käsite. Määrittelepä Kurdt ensin se elämä, niin katsotaan löytyykö itseltä sellaista.

Alustavasti voin kuitenkin paljastaa, että aika kevyttä on. ;)

3. Aeroneus

Aeroneus New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Luulin joskus muinoin että omistan elämän(ehkä omistinkin joskus) mutta nykyään totuus on karvainen,en omista elämää(ainakaan kovin suurta).Suurinosa vapaa-ajasta menee leffoihin ja turhien topiccien ja pollien kirjoittamiseen dvdplazalle...Onkai tämäkin jonkilaista elämää kun keskustelee täällä muiden harrastajien kanssa henkeviä...Onhan :confused:

No,jos ajatellaan positiivisesti niin ilman elämää säästyy rahaa,esimerkiksi ei perjantaina/lauantaina tarvitse lähteä ulos vetämään änkyrä kännejä vaan voi nekin rahat viisaasti sijoittaa dvd-leffoihin :thumbsup:

edit:Kiitos linkistä,elämä on jo tulossa!...Onko tietoa milloin elämän saa R2 dvdnä anaformisella kuvalla ja DTS raidalla? Ja onko tulossa jokin Elämä-Special extended edition lähiaikoina johon rahat kannattaa säästää :p

4. Generig

Generig Active Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    5
    Tämähän on ihan vakavasti otettava polli. Monessalin elokuvassa esiintynyt "Living but not alive" lienee se mitä haetaan. Henki kulkee ja sydän lyö mutta sitä on kaavoihin kangistunut 4 seinän sisällä kyyhöttävä avuton vätys.

Itse myönnän olevani niinkutsuttu "no lifettäjä". Olen valinnut ulkoilun sijasta harrastuksekseni sisäilyn joka sisältää varsin monta eri tyyppistä alakohtaa TV:n katselusta aina sohvalla makaamiseen asti.

5. Patu

Patu Active Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Elämä? Siis mikä?

6. marcoolio

marcoolio "JTX: en wareta" Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    8
    Kyllä se Elämätm takataskusta löytyy, mutta taitaa vain olla laiton...

PS. saat virtuaalisen papukaijanmerkin, jos tajuat vitsin.

7. JPH

JPH Active Member

Saadut tykkäykset:
    4
    Hukkasin sen muutama vuosi sitten, mutta nyt se on tulossa takaisin, vaikka kuinka yritän estellä :D

8. matarvai

matarvai Active Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Elämä on kyllä muuttunut enemmän jonkunlaisen ruudun tuijotteluun. Ihan sama onko töissä vai kotona niin todella paljon kuluu aikaa tietokoneen ja television ääressä.

9. projectx

projectx New Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Niin, tuntuu että kunnolla eleltiin vain joskus 0-12 vuotiaana, kun vielä ei ajatellut mitään kummempia vaan teki mitä tykkäsi ja missä vaan. Kunpa voisi elää noita vuosia over and over again siihen saakka kunnes kuolee, lisänä vain nykyinen elokuvien ja musiikin ja muiden ymmärrys :D

10. Moses_x

Moses_x New Member

Saadut tykkäykset:
    1
    Heittäkääs joku perusmääritelmää siitä, mikä on elämän ja ei-elämän raja? Itse melkeinpä uskaltaisin sanoa, että elämä löytyy. Ei nyt kummoisempi elämä, mutta elämä kuitenkin. Paljon menee kyllä aikaa tietokoneella, mutta ystäviäkin löytyy ihan hyvin ja tekemistä on suht hyvin. Tyttöystävää ei ole. Loppujen lopuksi sillä ei ole väliä löytyykö elämä vai ei, vaan kyse on enemmänkin siitä, onko onnellinen.

11. Mahoney

Mahoney New Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    7
    Niin, sen yleisen määritelmän mukaan minulla ei ole, ainakaan talvisin, sitä kuuluisaa elämää (kesäisin tulee oltua reissun päällä aika paljon, joka lienee elämää kriittisempien kriteerienkin mukaan). Onhan sitä täällä Plazassakin saanut muutaman kerran kuulla, "Mahoney, hanki elämä." Mutta oma määriteltäni minun elämälleni on sellainen, että koen omaavani sellaisen. Ja elämää ilman elokuvia (alkuperäisiä DVD-sellaisia, huom) en voi enää kuvitellakaan.

Myös muita, tarkempia määritelmiä elämäntyylille voisi pohtia tältä kannalta, mikä on elämää kellekin. Esimerkiksi itsestäni tuntuu, että jos kävisin nukkumaan joskus 22:n aikaan alkuillasta ja nousisin aamulla kuudelta jonnekin duuniin, en kokisi tätä elämäksi. Sehän olisi kuin "in the hell", ja eihän se voi olla elämää... Jos elämäntyylini johtaa vaikka ennenaikaiseen kirjaimellisen elämän loppumiseen, niin "so not..." :cool:

Jos perinteinen, lähinnä kliseenomainen määriteltä tälle "get a life" -kommentille olisi se oikea, niin sitten myönnän vain ylpeänä että minulla ei ole elämää.

12. WhiteQueen

WhiteQueen New Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    2
    Pollissa pitäisi olla kohta "En ymmärrä kysymystä" :D.
    Leikki sikseen. Elämäksi luen sen, että on paljon aktiviteetteja, joihin ei kuulu telkkarin/tietokoneen jne käyttö osana juttua, tai jotain, en osaa selittää tarpeeksi hyvin mitä tarkoitan. Minulla ei varsinaisesti ole koskaan ollut elämää. Addiktio on vaihtanut vain osoitetta; ennen olin kamala telkkarinarkomaani ja nyt en voi pitää näppejäni erossa tietokoneestani. Olen elämäni miehet tavannut netin kautta (ja kuitenkin nämä miehet ovat asuneet läheisissä kaupungeissa, olisin siis voinut aivan hyvin törmätä heihin ostoksilla ollessa. Ha, mutta kun en paljoa pyöri missään..) Olen ollut aina hieman kotikissa. En osaa vain tuolla jossain kulmilla itsekseni iltaisin pyöriä taikka vastaavaa. Olen liian kunnollinen ja kiltti tyttö sellaiseen :D

13. hiost

hiost White Trash Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    6
    Erittäin tapahtumarikas elämä.

14. kurdt

kurdt New Member

Saadut tykkäykset:
    25
    Olen samoilla linjoilla parin vastaajan kanssa eli minä luen elämäksi sellaista, että elämä ei pyöri yhden asian ympärillä kuten elokuvien tai tietokoneen. Vähän aktiviteettia. Ei nyt tarvitse rueta harrastamaan maakunta matkailua, mutta kuitenkin jotain muuta sisältöä kuin se yksi asia. Kyllä varmaan jokainen hokasee mitä ajan takaa.. Jos ei, kannattaa alkaa huolestumaan ;)

15. Captain Pimp

Captain Pimp New Member

Saadut tykkäykset:
    4
    Mulla on, wheee.
    Smoke weed everyday.

16. manni

manni New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Joskus oli, hukkasin sen.

17. Akkuli

Akkuli Active Member

Saadut tykkäykset:
    4
    Koko mun elämän sisältö on täällä neljän seinän sisällä kotiteatterin, DVD-kokoelman ja aina auki olevan Plazan välillä. Verhot ovat aina kiinni, en edes käy ikinä ulkona (miksi edes pitäisi, kun DVD-ostokset voi suorittaa netissäkin), olen kalman kalpea. Minulla ole yhtään kaveria, tyttöystävästä nyt puhumattakaan.

Jep, löytyy elämä.

:D

18. Esa ZX-12R

Esa ZX-12R New Member

Saadut tykkäykset:
    2
    Ehdottomasti! On ollut ja on. Koko ajan tapahtuu!

19. Balrog

Balrog Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    4
    On elämä tietenkin! Tänäkin aamuna lähdin töihin uudella Porschellani (ovet eivät edes olleet lukossa, ei täällä Californiassa varkaita ole) ja minua alettiin varjostamaan. Seurasi huima takaa-ajo, johon en nyt sen tarkemmin puutu, mutta sanotaan vain että siihen liittyi useita räjähdyksiä ja noin 30 romuttuneen poliisiauton kasa.
    Viimein kun pääsin töihin, oli poliisipäällikkö jo haukkumassa minut ja työtoverini, mutta sitten muistutin häntä juuri selvittämästäni huumeliigan jutusta ja hän paineli puhisten toimistoonsa.

..hetki.. Ehkä se ei sittenkään ollut minun elämäni.. :eek:

Siis oikeasti, elämä on vaikea määritellä. Ihmissuhteita löytyy ja ulkona tulee käytyä, vaikka työ ja opiskelu vievät suurimman osan ajasta.
    Se on kai semi-elämä.

20. hasseli

hasseli Scarlett Fan Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    0
    Täytynee myöntää ettei ole (ainakaan enää). Lähes kaikki aika menee tietokoneella ja leffoja katsellessa...

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.