onko samsung ue55b7050 jo liian vanhaa tavaraa?

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana Rasse79, 01.07.2010.

1. Rasse79

Rasse79 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    tuli postissa stockkan kanta-asiakaslehti ja siellä on 55" b7050 hintaan 1799.- €.
    hinta ei ole yhtään paha, mutta jääkö töllö jo uusien mallien jalkoihin....?
    eli olisiko järkevä ostos?

2. ElvisThePelvis

ElvisThePelvis Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    179
    Tunnetustihan olen tämän maininnut Plazalla jo useita kertoja, mutta nuo Samsungin edellisen sukupolven EdgeLED:t olivati suhteellisen valovuotoherkkiä, johtuen osittain juuri EdgeLED-tekniikasta. Kun tämän lisäksi CNET arvioi muutamia satoja euroja halvemman CCFL (suomeksi: tavis-LCD) -mallin kuvanlaadultaan paremmaksi, niin en välttämättä näe kauheasti järkeä tuohon sijoittamiseen.

Onhan tuo toki suhteellisen edullinen tapa saada noin iso ruutu ja mikäli eteen ei satu juuri valovuotoista yksilöä, niin kyllähän tuo mallisarja oli Samsungin edellisessä sukupolvessa silti ainakin virallisissa arvioissa arvostettu. Tosin Stockmannilla oli muistaakseni aika kaamea maine mitä tulee todennäköisyyteen valovuotoisen Samsung-television saamisesta.

3. Epiphone

Epiphone Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Ostin keväällä täsmälleen saman TV:n. Maksoin 200 euroa enemmän. Olen erittäin tyytyväinen televisioon. Kuvassa en havaitse minkäänlaista nykimistä ja mustan taso on mielestäni oikein hyvä. Kaukosäädin toimii moitteetta. Minulle sattui hyvä yksilö myös valovuotojen suhteen. Minä kyllä suosittelen jos tuohon hintaan saat. Varmasti ei ole kauan tarjolla.