Hankimme DNA:n Mokkula nettiliittymän suurin odotuksin myyjäliikkeen puheiden kannustamana. Kaikki on kuitenkin osottautunut juuri päinvastaiseksi, mitä lupaukset antoivat odottaa. Mokkula ei meillä toimi odotusten mukaisesti ja DNA ei suostu sopimusta (24 kk) purkamaan. Olen kirjoitellut tarinaa Volvo Landian sivuille alusta alkaen. http://www.volvolandia.com/SVF/index.php?topic=26909.0 Kelatkaa ketjua eteenpäin, niin pääsette itse asiaan. Nimimerkki, jolla kirjoittelen, selviää aika pian... Virallinen valitus asiasta lähtee Kuluttajariitalautakuntaan. Ainoa seikka, mihin olen tyytyväinen tässä tapauksessa, on liittymän myyneen liikkeen (DNA Ideapark Lempäälä) myyjän asenne asian suhteen. Siellä asian eteen on yritetty tehdä jotain. Itse asenne ja asian hoitaminen DNA:n taholta on käsittämätöntä. Tästä tulee vielä pitkä prosessi, mutta kaikki loppuu aikanaan...
Et sitten voi sitä asiaasi tänne copy/pasteta, ettei ihmisten tarvi seikkailla joillakin muilla foorumeilla etsimässä satunnaisia postauksia mahdollisista ongelmistasi... :OI
Tsekkasin sitä ja selasin jokusen postauksen läpi ja en sen jälkeen enää viitsinyt ruveta arvailemaan mikä sun nimimerkkis on, kun ihan positiivisia kommentteja oli aluksi.... Muutenkaan kiinnosta jotain volvo-foorumia lueskella... jos on jotain asiaa niin laita kaikki info tänne tai älä laita mitään... :OI:
Me olemme keskellä 3G kuuluvuusaluetta. Ainakin operaattorin mukaan. Mutta ei netti toimi, ei. Tuossa alla eräs samanlainen tapaus, saman operaattorin kanssa: Tappelin dna:n kanssa reilut 3kk samasta asiasta, myyjäliike väitti 3G kuuluvuuden olevan hyvä asuinalueellani mutta todellinen kuuluvuus oli gprs-luokkaa eli hidas. Lukuisten sähköpostien ja linjoilla roikkumisten jälkeen kyllästyin ja otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. En tiedä oliko sillä vaikutusta, mutta jopa sähköposteihini tuli vastaus ja asiat lähti etenemään. Luulen että Dna:lla on ns.viivytystekniikka käytössä, monikohan jaksaa tapella kuukausi toisensa jälkeen..no, tässä tapauksessa se kannatti ja liittymä suljettiin. Hyvitykseksi tarjosivat 30€ puheaikaa...pisti hymyilyttämään. Asiakaspalvelun tasoa voisi kuvailla monenkirjavaksi, välillä uhkailtiin perintätoimilla ja luottotietojen menetyksillä, välillä sattui inhimillinen kaveri linjoille. Myyjäliike pesi kätensä jo alussa, ei mitään apua. Toivottavasti asiasi selviää, älä anna periksi. Kyllä näitä tapauksia löytyy. Pitäisi vaan aina laittaa viralliset valitukset ja reklamaatiot vetämään. Nähtävästi ainoa keino asia eteenpäin saamiseksi.
Oletko sinä joku virallinen moderaattori tällä palstalla, vai :sleep: Enpä viitsi kuutta sivua tänne copy pastettaa... Jos ei kiinnosta, niin älä sitten vaivaudu. Tässä sulle virtuaalinen keskisormi. Ole hyvä :love:
Periaatteessa en tällaiseen vuodatukseen haluaisi vastata - asiakkaanhan tulisi edes tuon verran tietää, mitä on ostamassa, ja on ärsyttävää viitata toisen foorumin ketjuun noin sekavasti, ja postittaa linkkiä ympäriinsä - mutta haluan tuoda ihan uuden mahdollisen ongelmakohdan. Ongelmanahan saattaa olla Apple - tai Huawein (mokkulan valmistaja) ohjelmistot. Mikrobitin mokkulatestin nettijatkossa on testailtu laitteita myös Macilla ja Linuxilla, ja todettu, ettei Applen yhteysohjelmalla saatu koskaan puhelinmodeemia nopeampia yhteyksiä: ehkä mokkula ei oikeasti toimikaan Macissa?
On kanssa nyt kokemuksia DNA:n asiakaspalvelusta, puoliso lähetti asiakaspalveluun sähköpostia 15.6.2010, johon ei vieläkään ole vastattu. Kun sitten asiaa on hoidettu puhelimitse, aina on vastassa joku tyttö joka "ei tiedä mitään eikä osaa kuin pahoitella" ja ei tiedä milloin esimies on paikalla, tai kuka se on. Aika epämääräinen firma siis...? Firman julkisuudessa antama kuva on kyllä ollut minulle ihan erilainen, kuin mitä nyt olemme saaneet kokea. En voi suositella firmaa asiakaspalvelun osalta kenellekään, mutta itseppähän sitten halvan hinnan "maksatte", kun tulee palvelun tarvis. PS Lisäksi jonotusääni on ihan karmeaa räkäistä ulinaa, siihen on varmaan psykologinen syy, ja joku jättää jonotuksen keskan. :OI