Oletko melkein sukua julkkikselle?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Hurricane, 13.12.2002.

  1. Dr. Maybe

    Dr. Maybe Guest Guest

    Liittynyt:
    08.12.2003
    Viestejä:
    236
    Saadut tykkäykset:
    1
    Lisää sarjassamme "Outoja sattumia": toinen äitini kissoista on tiemmä Arthur-kissanruokapurkissa olevan angoran pentu (jos nyt pennusta voi puhua, yli kymmenvuotias jo). Edellinen omistaja/palvelija (kissojahan siis ei omisteta:D) käsittääkseni halvaantui kolarissa ja tämä pallero päätyi HESY:n hoiviin.
     
  2. Dr. Maybe

    Dr. Maybe Guest Guest

    Liittynyt:
    08.12.2003
    Viestejä:
    236
    Saadut tykkäykset:
    1
    Pressa löytyy täältäkin. Veljen vaimon suvusta, olisiko ollut Kyösti Kallio.
     
  3. Ari

    Ari Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.06.2000
    Viestejä:
    3 320
    Saadut tykkäykset:
    4
    Lainaus tästä samasta threadista 16-12-2002, 15:12 koska kuten kaikki nykyään tietävät, minun kuuluisuuteni nousi miljoonanteen potenssiin, kun Hannusta tuli Idols-tuomari ja oli kaikkien lehtien lööpeissä... :) No edelleenkin se oli minun serkkujen serkku eli tädin miesvainajan veljenpoika!

    Ja jos Hannu oli "Suomen vittumaisin mies", niinkuin sitä jossain tituleerattiin, niin minähän olen silloin "Suomen melkein vittumaisimman miehen melkein sukulainen".

    Niin ja viime viikolla Jone Nikula käveli vastaan Clas Åhlsonilla vai mikä se ruotsalainen kauppa on siinä Manskulla... olen siis käytännössä Idols-tuomari itsekin!

    Ja sitäpaitsi olin TV:ssä juuri tuossa muutama viikko sitten viimeksi Puskuri-ohjelmassa kun haastattelivat siinä Opel-hulluja. Olin se hullu. :D
     
  4. makeH

    makeH So what?! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.01.2003
    Viestejä:
    966
    Saadut tykkäykset:
    4
    Äidin miehen sisko on naimisissa kuuluisan näyttelijän veljen kanssa,eli olen lähes lähisukulainen........
     
  5. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Teemu Selänne on minun kummin kaiman naima. Eli tosi läheltä! :p :hitme: :) :thumbsup: :D :weep:
     
  6. Jonas

    Jonas Guest Guest

    Liittynyt:
    05.01.2005
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen jotenkin sukua runebergille
    mummoni mies on työskennellyt Saudi Arabiassa ja siellä hän tapasi Herra Osama bin ladenia ja pari hänen veljestä,tietysti kauan sitten joskus 80 luvulla luulen

    Luokkakaverini mummo on Elisabeth Rhen

    ja vielä isoisäni oli Iso D:n kaveri kun he olivat pieniä

    pari nimmaria on myös ja joskus bongattu jotain julkkiksia
     
  7. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 525
    Saadut tykkäykset:
    87
    - Olen ollut samoilla liikuntatunneilla ja riparilla Kimmo Timosen kanssa ja samalla luokalla KT:n tyttöystävän (nykyään vaimo) kanssa.
    - Kurrelle (se laulaja) olen neuvonut kerran tien lähimmälle Ärrälle.
    - Olen jutskaillut Jonna Tervomaan kanssa musiikin tekemisestä ja aika monen artistin nimmarin hakenut.
    - Äidin tyttökaverin tyttökaverin mies on Robin, tämä laulaja.
    - Kamu on ryypännyt Pelle Miljoonan kanssa ja toinen kamu kuskannut Pelleä.
     
  8. bill

    bill Guest Guest

    Liittynyt:
    20.07.2004
    Viestejä:
    558
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo oli kyllä paras :D Varsinkin kun en ole koskaan mistään Robinista kuullut :eek:
     
  9. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 525
    Saadut tykkäykset:
    87
    Elähän nyt! Olihan mies kerran Tuttu Jutun esiintyjänäkin, meriiteistä parhain! Kuulemma tosin oli ihmetellyt tuon jälkeen, miksei keikkatarjouksia ala satelee...
     
  10. mankeli

    mankeli Suurguru Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    897
    Saadut tykkäykset:
    1
    - Abiristeilyllä jonkun toisen luokan valvojana ollut Veltto Virtanen haukkui seuruettamme kommareiksi (enkä vieläkään tiedä miksi)
    - Jotain mestaruuksiakin jo voittanut aerobiccaaja Jouni Viitanen oli samaan aikaan samalla yläasteella kuin ma
    - Minna Canth = Tädin isomummon serkku
    - Vanhempien edesmennyt tuttava Englannista oli kuulemma Eric Claptonin ja Elton Johnin hyvä ystävä
     
  11. dille

    dille Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    1 277
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oma Dieselin huppari oli joskus 5v sitten Iltalehden puolen sivun kokoisessa kuvassa, kun siinä haastateltiin siskoani.

    Hjallis Harkimo tönäsmua kun kannoin juuri ostamaani subbaria kaupungista kotiin. Pahemmin siinä ei sattunut kuin että kaaduin kyljelleni ja hädintuskin kantamani subbarin laatikon kulmat meni paskaksi. Hjallis tuli kysymään että olenko kunnossa, jolloin minä vasta hämmennynkin. Taisin sanoa jotain tyyliin että olen ok mutta kaiutin tais mennä rikki. Laatikossa luki Audio Pro, joten hjallis antoi salavihkaa 50e, jonka vasta myöhemmin huomasin, eli julkkis on ajanut hopeisella E-sarjan Mrsullaan minua päin. Ja olen saanut mustelmia siitä, vaikka subbari olikin kunnossa on se lifetimekokemus tälläiseltä Jokeritfanilta.
     
  12. jms

    jms Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    1 845
    Saadut tykkäykset:
    4
    Itse olen pentuna kerran leikkinyt Jonnan kanssa, kauan ennen "Minttua ja Villeä". :)
     
  13. Liekinheitin

    Liekinheitin Käyttäjä

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    4 525
    Saadut tykkäykset:
    87
    Minäkin haluisin leikkiä Jonnan kanssa... Ja Jonnalle mieluiten se linnan juhlien asu päälle :thumbsup:
     
  14. KMOK

    KMOK Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    21.06.2002
    Viestejä:
    1 946
    Saadut tykkäykset:
    37
    -Lyly Rajala haukkui hyvää ystävääni baarijonossa mutiaiseksi tjsp. Way to go Lyly! :thumbsup:
    -Salovaaran pojat ovat vissiin jotain kautta melkein sukulaisia

    [EDIT] Meinas unohtua, että serkkupoika oli pari kuukautta takaperin kuningaskuluttajassa! :D
     
  15. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    Kerran kun Jasper Pääkkönen oli nimmareita jakamassa täällä Kiuruvedellä,minun pipo pääsi samaan kuvaan kuin missä hän on. Ja juttelin hänen kanssaan Tomb Raider pelistäkin jonkun verran :king:
     
  16. Balrog

    Balrog Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.12.2003
    Viestejä:
    302
    Saadut tykkäykset:
    4
    Pelasin roolipelejä jossain vaiheessa eräässä peliporukassa ja yhtenä peli-iltana vierailevana tähtenä oli Apulannan Toni. (Terveisiä kurdtille! :p)
    Tuli juteltua kyseisen tyypin kanssa ja tarjosin suklaatakin, on Tonia tullut moikattua vielä sen jälkeenkin. Nyt taitaa tosin vaikuttaa enimmäkseen Helsingissä kyseinen henkilö, joten ei ole näkynyt. Mutta erittäin mukava ja rento tyyppi, ei juuri hermoile.

    Kun olin kahvilla kaverin kanssa, sattui samaisen bändin Sipe istumaan viereisessä pöydässä. Kerran näin Mikko Kivisen kypsyneen näköisenä Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Helsingissä olin törmätä Ruben Stilleriin. Töissä ollessani katselin useamman kuukauden ajan aina päivällä ikkunasta ulos, kun Litmanen juoksi harjoituksissa muun joukkueen kanssa. Olen nähnyt Simo Salmisen useaan otteeseen krapulaisen näköisenä kaupassa. Muitakin tähtiä on tullut bongailtua, ainakin Tea Khalifa, eivät nyt vain kaikki tule mieleen.

    Ja omakohtaisia hetkiä julkisuudessa.. Kakruna olin uutisissa, kun koululla kuvattiin jotain pätkää. Minua on haastateltu kahteen lehteen (bisnes.fi ja Etelä-Suomen Sanomat, oijoi!). Siis melkein sukua julkkikselle. ;)
     
  17. R-Danger

    R-Danger Happy Happy Joy Joy Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.10.2002
    Viestejä:
    167
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen istunut joskus polvenkorkuisena vuonna -86 itse David Hasselhoffin polvella! :king:
    Samalla reissulla istuin myös K.I.T.T:in kyydissä...
     
  18. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
    Espoon Dipolissa? ;)
     
  19. Eastwood1

    Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.12.2003
    Viestejä:
    1 875
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olen melkein törmännyt Matti Vanhaseen. Olen jutellut Hjallis Harkimolle.
    Hmm... Nyt ei tule muuta mieleen, mutta kyllä niitä muistuu, kun vähän pökkii.
     
  20. Chauron

    Chauron Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    3 205
    Saadut tykkäykset:
    10
    Olen kätellyt Frederikin ja Mikko Alatalon kanssa.

    Repikääs siitä.