Oletko melkein sukua julkkikselle?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Hurricane, 13.12.2002.

  1. jokkea85

    jokkea85 Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2003
    Viestejä:
    588
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei missään nimessä. Kuuleman mukaan elämä on kovin yliarvostettu asia, omakohtaista kokemústa minulla ei tietenkään ole. :D
     
  2. Jvvv

    Jvvv Uusi jäsen

    Liittynyt:
    26.11.2002
    Viestejä:
    259
    Saadut tykkäykset:
    0
    - Olen ängennyt Särkänniemen Frisbeessä Maija Vilkkumaan viereen mutta hänen seuralaisensa halusi paikan.
    - Outi Alanen sanoi eilen mm. minulle arvostavansa sitä, että jotkut jaksavat tehdä taloyhtiön talkoissa niin hyvää jälkeä.
    - Serkkuni ystävä oli ennen naimisissa Jussi Lammen kanssa.
    - Olen ostanut Tea Khalifalta cd-levyjä kirpputorilla.
    - Ystäväni on ojentanut minun läsnäollessani kertakäyttöhaarukan Timo Turpeiselle.

    Vieläkin kauempaakin voitaisiin yhteyksiäni julkisuuden henkilöihin hakea, mutta olkoon nyt toistaiseksi. :hitme:
     
  3. Kema

    Kema Uusi jäsen

    Liittynyt:
    16.05.2002
    Viestejä:
    735
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olen juopotellut Pohjanhovissa Thaimaan ministereiden kanssa:)
     
  4. RautaWaara

    RautaWaara Guest Guest

    Liittynyt:
    25.02.2003
    Viestejä:
    176
    Saadut tykkäykset:
    0
    -Tapio Rautavaara on tarjonnut ukolleni viinaa junassa.
    -Olen istunut Esa Pakarisen polvella.
    -Ellen Jokikunnas on rutistanut mua baarissa perseestä.
    -Kävin kuuntelemassa Veikko Vennamon puhetta jossain hevonperseessä hänen kuolinvuotenaan.
    -Eukkoni on heilastellut Jimi Pääkallon kanssa.
    -Entinen naapurini on harrastanut seksiä Bond tyttö Grace Jonesin kanssa (ei tykännyt!)
    -Irtiottoja Mikko Kouki on vanha opettajani,kuin myös buntsibumin editoija.
    -Olen nähnyt Lontoossa tän hepun joka on tappajahaissa, Schneider jotain, kuin myös Mike Flowersin ja Richard Harrisin(vieläkin harmittaa etten pyytänyt nimmaria)
    -Entisen muijani kaverin mutsi on liftannut John Lennonin kyytiin Intiassa vuonna jotain.
    -Kööpenhaminassa näin Bombfunkkien Gizmon ja Reiskan ostavan pilveä,törmäsin myös kustassa Aquan Rene:seen, ja lentokentällä Arsi Harjuun ja Taina Uppaan.
    -Kysyin tietä sig:in Matti Inkiseltä tietämättä kuka hän edes on.
    -Dallasin Bobbyn näin joskus Turussa.Jippii..
    -Darude on muijan kaverin äijä.
    -Olen jotain sukua kirjailija Kustaa Vilkunalle.
    Joo että omaa elämää myös tänne suuntaan :hitme:
     
  5. AnssiM

    AnssiM Master Cotton Planter Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    15.05.2003
    Viestejä:
    492
    Saadut tykkäykset:
    1
    Selvisipä sellainen asia, että olen pelannut Nethackia Robbie Williamsin taustatanssijan kanssa.
     
  6. jokkea85

    jokkea85 Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2003
    Viestejä:
    588
    Saadut tykkäykset:
    1
    Juttelin ABI-risteilyllä n. aamuneljältä Hellacoptersien alkuperäisen laulajan serkun kanssa.
     
  7. Aeroneus

    Aeroneus Guest Guest

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    429
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen ollut n.10m päässä Mtv3n chat juontajasta NICOsta(ja sain näpättyä kuvan digikameralla)

    Olen nähnyt kirkan.

    Eppu Normaalin laulaja Martti Syrjä kysyi isältäni makkaran osto vinkkejä kun sattuivat samaan aikaan lihatiskille

    Uskonnon opettajani serkku on joku lätkä maalivahti NHLssä.

    UKK on ajanut mersulla kotini ohitse(tämä tapahtui n.20v ennen syntymääni)

    Olen ollut parin metrin päässä molli-olli oikarisesta

    Olen ollut Markku Kosken(lumilautailija) kanssa samassa ankkurihississä

    Kaikkien näiden huimien paljastuksien lisäksi tunnen paljon ihmisiä jotka tulevat olemaan kuuluisia vielä joskus(ja sitten voin sanoa "Olin samalla luokalla mr.Xn kanssa)
     
  8. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    -Olen juonut olutta Toni Wirtasen kanssa
    -Olen pyytänyt Karita Tuomolaa istumaan bussissa viereeni :)
    -Olen kätellyt Jope Ruonansuuta, Jari Litmasta ...
    -Olen jutellut jääkiekosta T.Selänteen, J.Kurrin ja T.Kallion kanssa
    -Olen pyytänyt nimmaria ja vaihtanut muutaman sanan Eric Lindrosin kanssa
    -Olen juhlinut Hjalliksen kanssa samoissa bileissä
    -Olen kertonut vitsin Tiktakin tytöille :p
    -Olen jutellut Kerkko Koskisen kanssa

    plus:
    -Olen nähnyt livenä useita julkkiksia, joita en edes muista enään
     
  9. Patu

    Patu Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.12.2002
    Viestejä:
    2 834
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pakko kysyä. Onnistuitko? (Karita :love: )
     
  10. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Kai hakkasit tuopin pohjalla oluen juotuasi tuota lima nuljaskaa naamaan niin pitkään että apina muistutti Fight Clubin Whiteytä?

    Noh, aina saa fantasioida..
     
  11. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 045
    Saadut tykkäykset:
    97
    Julkkisbongauksessa ei lasketa Kirkan näkemistä.
    Se mies on aina kaikkialla :D
     
  12. jms

    jms Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    1 845
    Saadut tykkäykset:
    4
    Olen jotain kaukaista sukua isäni puolelta jääkiekkoilija Jari Torkille, (pelannut ilmeisesti leijonissakin) jääkiekko ei ole vahvinta alaani.
    Isäni on 'kuulemma' keskustellut, mm. Esko Ahon kanssa ja heittänyt läppää Timo Jutilan ja Juha Miedon kanssa. :thumbsup:
    Äitini on ollut lukiossa samalla luokalla kirjailija Pentti Saarikoski vainaan siipan, Tuula Liina Variksen kanssa.
    Pappani oli kerran linnan itsenäisyypäiväjuhlissa. :king: Itsekkin olen tervehtinyt Mauno Koivistoa ja se moikkasi takaisin. :)
    Mummoni oli istunut Katri Helenaa vastapäätä junassa. :p
    Itse olen mennyt örveltämään kännissä jotain painija Marko Aselille Hotelli Ilveksessä, se ei vastannut mitään katsoi vain halveksuen. :eek: Onneksi tajusin poistua takavasemmalle, mitäköhän perheellinen Asell teki siellä, kaksi hutsua kainalossa? En tosin muista mitä itsekkään noin kalliissa baarissa tein. :D
    Ville Virtanen tuli viime kesänä vastaan kadulla, kun oltiin menossa Maidenin konserttiin. Harmittaa kun ei tullut heitettyä sille, että 'Turo vanha sika'. ;)
    Onhan noita muitakin julkimoita tullut nähtyä, mutta kyse kai oli, että oletko sukua...
    Ainiin, naapurini on korjannut Dingon keikkabussin kultaisella 80-luvulla. :eek:

    Unohtui mainita, että äitini serkku oli Aino Sibeliuksen yksityissairaanhoitaja Ainolassa. Näinollen olen melkein sukua Jannelle, suurelle säveltäjällemmekin. :) Tämä on mahdollista siitä syystä, että äitini vanhemmilla oli suuri ikäero, viriili pappa :) ja osa serkuista on ~ 40 vuotta vanhempia. :eek:
     
  13. setae

    setae Guest Guest

    Liittynyt:
    03.01.2003
    Viestejä:
    1 276
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olen ihan oikeasti kaukaista sukua Eino Ilmari Juutilaiselle. Sitäpaitsi ensimmäinen nimeni on Reino, kolmas Ilmari, ja sukunimestäkin puuttuu vain "lainen".

    Naapurissani asuu kuulemma tunnettu entinen filmitähti. Tämän tiedon minulle tosin kertoi pyörätuolijuoppo läheisen kaupan ulkopuolella, kun pyysi minua piilottamaan vodkapullonsa pyörätuolinsa pehmusteisiin tämän mennessä läheiseen räkälään.
     
  14. Samppa

    Samppa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.06.2000
    Viestejä:
    14 062
    Saadut tykkäykset:
    26
    Serkun entinen naapuri deittaili aikoinaan pariin otteeseen Elvis Presleyn kanssa. Ja onpa samainen henkilö voittanut useamman Golden Globenkin.

    Ei saa sentään liian helppoja vinkkejä antaa... ;)
     
  15. emaasalmi

    emaasalmi Guest Guest

    Liittynyt:
    15.01.2003
    Viestejä:
    591
    Saadut tykkäykset:
    1
    Pistetään nyt munkin 'sukulaiset' ilmoille.
    -Serkkuni papan veli on ympäristöministeri Kalevi Hemilä (en kyllä ole tuosta veljestä aivan saletti)
    -Ystäväni on nähnyt Seppo Hovin alasti
    -Olen dokaillut ja joraillut Tea Khalifan kanssa
    -Kaverin (samalla naapurin) isä on nauttinut aterian Osama Bin Ladenin kanssa
    -Raija Pelli asuu naapurissani (odotellaan kranaatti-iskuja :hitme: )
    -Olen ollut tekemässä rekrytointivideota armeijalle Petteri Summasen kanssa
    -Olen heittänyt läppää Iltalypsyn rillipäisen toimittajamiehen kanssa (en nyt muista nimeä),sekä Jari Salmen aka Pulkkisen kanssa
    -Kuvani on ollut ainakin VR:n asemarakennusten seinällä, junien seinällä, Finnairin Blue Wings-lehdessä, sekä Helsinki Kulttuurikaupunki 2000 (vai 2001, en nyt muista)-lehdessä
    -Olen ollut monta kertaa tv:ssä
    -Olen seissyt samassa hississä Vesa-Matti Loirin kanssa kahdestaan ja vaihtanut samalla pari sanaa
    -Jussi Salonoja on entinen naapurini
    -Olen melkein saanut päihini Hunksien Mikolta

    Joo-o.. enempää ei nyt äkkiseltään tule mieleen :D
     
  16. Pallo

    Pallo Guest Guest

    Liittynyt:
    09.06.2003
    Viestejä:
    392
    Saadut tykkäykset:
    0
    Just out of curiosity, mitä pahaa Toni on sinulle tehnyt?
     
  17. jms

    jms Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    28.06.2002
    Viestejä:
    1 845
    Saadut tykkäykset:
    4
    Kai sen habitus vaan ärsyttää, kalju ropellikorva ja huulikoru? :p
     
  18. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    En vain jostain syystä pidä kyseisestä mulkusta joka ei ole oikeasti tehnyt kuin yhden tai kaksi kohtalaista biisiä ja menestys senkun jatkuu siitä yksinkertaisesta syystä, koska teinit ostavat ihan mitä tahansa paskaa mitä julkaistaa Apupaska nimen alla. Lisäksi en pidä apinoijista enkä biisien rippaajista. Jos joku ihmettelee tuota biisien rippausta, niin verratkaapa vaikkapa biisejä nimeltä Paha paha asia ja Breed. Riffi on 100% kopio. Muutenkin Apupaska on onnistunut lahjakkaasti rippaamaan mm. Weezeriä. Joku muistaakseni kertoili joskus, että heillä on myös 100% kopio jonkun hieman tuntemattomamman bändin biisistä. Enpä tiedä onko totta, mutta jostain syystä en kyllä ihmettelisi yhtään.

    Eipä muutenkaan jaksa ymmärtää miten tätä kyseistä oliota pidetään "taiteilijana". Viimeksi satuin näkemään kun herra Wirtanen oli tehnyt "taidetta". Naurun tulva oli valtava kun tämä taide oli jotain hanoja liimattuna tauluun ja vauvan päitä liimattuna toiseen. Tuo on sitten hienoa taidetta..jees.. Kyllä jonkin sortin naama raja pitäisi taiteilija nimeenkin yhdistää.

    Kyllä minulla ainakin verenpaine nousee arvoihin arvaamattomiin kun tuon olion nimi tai naama jossain vilahtaa. Tuolla on vain niin v*tun rasittava tyyli jokaisessa asiassa mitä onnistuu tekemään.
     
  19. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    No kuten arvata saattaa niin EN :weep:
    Hän selitti että on kiireitä... mutta kerkesin hyvin jutella ja sain lopuksi sellasen kuvan nimmareilla. Olis pitänyt pyytää puhelinnumero siihen kuvaan :OI


    Ei tullut siinä vaiheessa mieleen lyödä tuopilla. Ihan rennon oloinen ja mukava tyyppi. Toisin: en tosiaankaan ole fani
     
  20. Dr. Maybe

    Dr. Maybe Guest Guest

    Liittynyt:
    08.12.2003
    Viestejä:
    236
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ja allekirjoittanut on esiintynyt M. A.:n kanssa. Ikää tosin oli silloin mahtavat viisi vuotta, joten saavutus ei liene erityisen valtava. OTOH, kuka teistä voi sanoa esiintyneensä (ihan yleisön edessä) Helsingin Olympiastadionilla?:D Hep, SKP:n 60-vuotisjuhlat, ja minä pikku pioneeri. Kaikkea sitä tuleekin tehtyä.:)

    Niin juu, olen kai vilahtanut (ei viuhahtanut:p) televisiossakin, samoin kuin veljeni, ja äidistäni löytyisi ainakin tunnin verran materiaalia. Molemmat vanhempani ovat myös olleet Tapan Sikanan kanssa samoilla pioneeri- tms. nuorisoleireillä, ja faija oli Reijo Salmisen kanssa intissä ("lusmu" oli kommentti). Joku kuulantyöntäjäkin oli muistaakseni sukua. Ei väliä, ei kukaan erityisen menestynyt, ja huomattavin saavutus taitaa olla doping-testissä kiinnijääminen. Jotain 18,5 metrin luokkaa.

    Vähemmän merkityksellisiä: peruskouluaikainen rinnakkaisluokkalainen Sanna Mämmi juonsi muistaakseni MTV3:lla jonkin aikaa jotain talkshowta, ja lukiossa rinnakkaisluokalla (ja samassa venäjänryhmässä) oli Kaarina Suonperän tytär, joka muistaakseni sittemmin kuoli auto-onnettomuudessa. Se, että onko samalla luokalla ollut Timo Immonen sama henkilö kuin eräs jääratamoottoripyöräilijä on jäänyt epäselväksi. Ikä vaikuttaisi oikealta ja naamataulukin on suht tuttu, mut kun...

    Jaa niin, eräskin sanoi että muistutan Charles Mansonia, ja toinen eräs väitti että Chow Yun-Fatia. Aha... Niin ja sitten jossain on Itkosen Enskan nimmari.:hitme: Lasketaanko samassa rapussa asuneen oleminen Greedissä? (Minna Suomi, viime vuonna joskus, tunnistettava 20 vuoden jälkeen.)

    Juu, kaikki totta. Kuka hitto tällaisia viitsisi keksiä?