Oletko melkein sukua julkkikselle?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Hurricane, 13.12.2002.

  1. VilleR

    VilleR Guest Guest

    Liittynyt:
    10.12.2005
    Viestejä:
    92
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei mitään hajua.

    - Äiti, onko sen sun työkaverin mies autokauppias?!
    - Jaa kenen?
    - Sen jonka tyttären kaveri tuli 2 Aidolsissa?!
    - Joo


    Jaaha, on se.

    Haa, pääsen oikein kunnostautumaan sitten tässä, koska en edes asu Huittisissa :p
     
  2. JTX

    JTX Käyttäjä

    Liittynyt:
    28.09.2001
    Viestejä:
    5 796
    Saadut tykkäykset:
    14
    Janin pyynnöstä:

    Suomen curlingjoukkueen Kalle Kiiskinen on pikkuserkkuni. Edellisissä olympialaisissa samaisessa joukkueessa pelasi myös pikkuserkkuni, eri mies siis kuin Kiiskinen, eivätkä nämä kaksi ole mitään sukua keskenään.

    Olen siis etuoikeutetussa asemassa. Pikkuserkkuni on koskettanut Uusista!
     
  3. Stormlord

    Stormlord Guest Guest

    Liittynyt:
    12.02.2006
    Viestejä:
    677
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tällanenkin thread näköjään. Kannetaanpa korsi kekoon:

    Suomalaisen Thunderstone hevibändin rumpali on mun pikkuserkku. Tämä asia valkeni minulle vasta pari kuukautta sitten, kun en ole koskaan koko miestä tavannut :D Mutta hyvä conversation piece hevipiireissä anyway...

    Ja lisäksi vanha kivikasvo Fredi on isoisäni serkun pikkuserkku. Eli todella läheltä liippaa :rolleyes:
     
  4. NudistPriest

    NudistPriest Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    669
    Saadut tykkäykset:
    0
    Salkkareiden Ismo eli Esko Kovero on äidin isän isän veljen pojan poika eli lyhyemmin sanottuna ukin serkun poika. :D
     
  5. 100mo

    100mo Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    25.06.2001
    Viestejä:
    948
    Saadut tykkäykset:
    26
  6. eCu-

    eCu- Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    588
    Saadut tykkäykset:
    1
    Isäni oli Aki Kaurismäen luokkakaveri lukioaikoihin. Ilmeisesti Kankaanpäässä käynyt lukiota siis molemmat, olettaen että Jämijärvellä ei ole lukiota ollutkaan :D
     
  7. Maryjane

    Maryjane Guest Guest

    Liittynyt:
    06.06.2006
    Viestejä:
    40
    Saadut tykkäykset:
    0
    No Andy Mc Coyn (muistaakseni) äidillä on mökki meidän mökkimme lähellä, joten olen nähnyt Andyn kylällä pari kertaa. Kerran siinä entisellä kaupalla, ja vaihtanut siellä myös Angelan kanssa pari sanaa, se kun on niin sosiaalinen... :) Andy on kyllä heittänyt keikankin kylällä, harmi kun en päässyt paikalle silloin. Lisäksi se on käynyt meidän mökilläkin, mutta en ollut sillon itse paikalla...Muuten, kyseiseltä kylältä on kuvattu myös siinä elokuvassa ja tv-sarjassakin...Voi, kyllä muistan sitä huutoa silloisen paikallisen hyvän kaverin kanssa, kun isä toi Andyn nimmarin mulle, käytyään paikallisella terassilla, ja törmättyään tähän siellä, tai kun kuulimme, että Andy oli käynyt mökillämme meidän ollessa kesäteatterissa. Voitte uskoa, että silloin harmitti...Olin siihen aikaan tosi suuri Hanoi Rocks fani, ja oon kyllä vähän vieläkin. On se yhä Suomen parhaita bändejä
    Sitten toinen "julkkistuttu" on Hector, joka oli joskus vanhempieni tuttava, ja isoveljeni oli samalla luokalla tämän pojan kanssa. He myös kilpailivat pääosasta koulun näytelmässä. Isoveljeni voitti kilpailun!
     
  8. Juhe

    Juhe Guest Guest

    Liittynyt:
    18.07.2003
    Viestejä:
    891
    Saadut tykkäykset:
    0
    Lapsuuden kaverini ala-aste aikoina oli jo nyt hieman hiipuneen keihäänheittäjä Harri Haataisen pikkuveli. Tuli käytyä kyläilemässä heidän kotonakin. Onpa Harri tainnut käydä myös saman ala-asteen kuin minä.
     
  9. dille

    dille Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    1 277
    Saadut tykkäykset:
    0
    Salkkareiden Roomeo käy samalla punttiksella. Voisi joskus käydä vähän komentelemassa sitä:D
     
  10. HopeinenQ

    HopeinenQ Uusi jäsen

    Liittynyt:
    22.09.2004
    Viestejä:
    64
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joskus polvenkorkusena olen istunut Esa Pakarisen sylissä. Esa sano mulle, että kissako kielen vei.
     
  11. DTSMan

    DTSMan Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    12.06.2003
    Viestejä:
    2 266
    Saadut tykkäykset:
    3
    Punttiksella? :eek: Kaverihan on saatana laihempi kuin itse tanko :weep:
     
  12. Hattori Hanzo

    Hattori Hanzo Käyttäjä

    Liittynyt:
    28.02.2004
    Viestejä:
    1 141
    Saadut tykkäykset:
    4
    Olen kätellyt humalapäissäni Presidentti Tarja Halosta, olen istunut baarissa samassa pöydässä Matti Pellonpää vainaan kanssa. (tosin Matti ei silloin vielä ollut vainaa...) Molempien kanssa tuli myös vaihdettua muutama sananen.

    Muitakin julkkiskohtaamisia on vyöllä mutta näitä kahta pidän "urani" huippuina.
     
  13. Gordon

    Gordon Käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    2 230
    Saadut tykkäykset:
    6
    Isoisäni veli oli Elias Lönnrotin kirjuri.

    Luokkakaverini kaveri AMK:ssa maalaa Kimi Räikkösen kypärät.

    Samassa saapumiserässä armeijassa viereisessä tuvassa oli silloisen maa-ja metsätalousministerin Martti Puran poika.

    Olin Jyväskylässä raatikellarissa samaan aikaan Matti Nykäsen kanssa.

    Meidän kesämökki on lähellä sitä mökkiä, jossa Nykänen puukotti sen jonkun ja joutui vankilaan.

    Kävelin Tukholman keskustasta satamaan samana iltana, kun Olof Palme murhattiin.

    Äitini on ollut Paavo Lipposen daamina, tanssivat ym.

    Äitini on istunut silloisen presidentti Martti Ahtisaaren vieressä ym.

    Vanhempani olivat linnan juhlissa Ahtisaaren kutsumina.
     
  14. hiost

    hiost White Trash Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.11.2003
    Viestejä:
    2 366
    Saadut tykkäykset:
    6
    [viilaus]Puukotti sitä jotain.[/viiilaus]

    Julkimoita vai?
     
  15. Gordon

    Gordon Käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    2 230
    Saadut tykkäykset:
    6
    Eivät ole julkisuuden henkilöitä. Tuli mieleen, silloin kun porukat kävivät linnan juhlissa. Nämä herrat linnan ovella, tiirasivat infrapunavalolla kutsua, täytyisi joskus katsoa, kun vaan olisi infrapunavalo, mikä teksti tai kuva siihen linnan juhlien kutsukorttiin on laitettu.
     
  16. dille

    dille Guest Guest

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    1 277
    Saadut tykkäykset:
    0
    No kaippa se on sen itsekkin tajunnut, että Kasperi vetää sitä kohta turpaan ja täytyyhän sitä hiukan saada massaa.
     
  17. h3mb3

    h3mb3 Digital and smoke-free. Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.04.2006
    Viestejä:
    1 889
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mun isän käsi tai joku vilaus päästä näkyy Tuntemattoman sotilaan uusintaversiossa yhdessä (muistaakseni teltan sisällä olevassa) kohtauksessa. Olikos ne nyt armeijassa sillon, tai kertausharjotuksissa, en muista, mutta kuitenkin ne jeesas kerran siitä filmiä siellä :)

    Sitten kaverin, hetkonen, tais olla täti, on ex-Ultra Bra-solisti. Ja en nyt muista ketä niistä...
     
  18. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
    Suosittelen ennemmin kokeilemaan ultraviolettivalolla ;)
    Otat kortin mukaan kun menet käymään kaupassa ja pyydät kassatätiä katsomaan sen sillä setelin tarkistus valolla.
     
  19. Gordon

    Gordon Käyttäjä

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    2 230
    Saadut tykkäykset:
    6
    Aivan, aivan. Infrapuna?? Olen sekaisin.:p

    edit:Ahaa, kyllä itse asiassa on olemassa turvatekijöitä sekä infrapuna että ultraviolettialueella. Ainakin tuo Euroscanner näyttää molemmat. Tiedä sitten kummasta on kysymys. http://www.kassapolar.fi/tarvikkeet.html
     
  20. Maryjane

    Maryjane Guest Guest

    Liittynyt:
    06.06.2006
    Viestejä:
    40
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ainiin, entisen poikaystäväni sisko ainakin asui silloin Miika Kipruchovin kanssa. Kai ne vieläkin asuu yhdessä, eipä oo ainakaan näkynyt mitään lehtijuttuja...
    Enpä minä koskaan Miikaa tavannut, enkä kyllä vaihtaisi nykyistäni entiseeni, vaikka voisinkin tavata!! Mutta kun näitä lukee, voi vain todeta, että Suomi on pieni maa... :)