Mummoni siskon mies on näyttelijä kuka on viimeksi näytellyt juoksuhaudan tiessä. Muita osia taisi olla painijassa,metsolat(sarja),poliisin poika jne. Hänen kauttaan olen tavannu Jouko Turkan jota teki mieli lätkiä ympäri korvia heti, vaikken väkivaltaa kannatakaan
Opiskelukaveri on näytellyt Sibelius-leffassa kummitusta, mutta hänen kohtauksensa jäi leikkaamon lattialle. Kuitenkin kuulemma näkyy lopputeksteissä... :king:
Olen pitänyt kädessäni Curt Lindströmin, Hannu Aravirran ja Hexi Riihirannan kultamitaleja tasan kymmenen vuotta sitten. Olen siis melkein maailmanmestari minäkin. :king:
-veljeni on ollut vesihiihtämässä Ville Niemisen veneellä -veljeni on käynyt Raimo Helmisen mökillä -isäni on ollut Olavi Virran autokuskina -veljeni on ollut samoissa (koti)pippaloissa Mika Häkkisen kanssa -veljelläni on ollut sekä Mika Salon että Mika Häkkisen kännykkänumerot puhelimessaan -serkkuni on erään ministerin sihteeri -olen ollut Sulo "Suti" Aittoniemen juhlissa -isäni on ollut aikoinaan lähes päivittäin tekemissä Jukka Tammen kanssa -tyttöystäväni on ollut samalla luokalla Jonne Aaronin kanssa
Minulla on puhelimessani Laura Malmivaaran puhelinnumero. Olen siis melkein sukua kauniille näyttelijättärelle. OT: Kuka haluaa?
-Kummisetäni on seurustellut aikoinaan Linus Torvaldsin äidin kanssa. -Entinen työkaverini on saunonut Matti Nykäsen kanssa. -Olen käynyt samaa koulua kuin Renny Harlin (ei samaan aikaan).
melkein sukua julkkikselle: Tyttöystäväni pikkuserkku on tämä henkilö: Arto Aaltonen :thumbsup: http://kuvake.net/faq.php
Mikan nimi ja oikein haastattelukin oli eilisessä Savon Sanomassa. Ja täällä kun tulee käytyä, niin olen melkein sukua
Eipäs ole lehteä tai skanneria tässä juuri saatavilla. Mikan haastattelu koski DVD:den (yllätys!) hommamista verkkokaupoista ja ulkomailta. (Jos nyt kiinnosti)
Näyttelijä/laulaja/taiteilija Tapio Liinoja on isäni työkaverin parhaita kavereita. Ajokortin saatuani joskus -98 kuskasin Tapsaa ja isäni työkaveria heidän ryypätessään takapenkillä. Lopuksi menivät ravintolaan. Tapsa muuten joi sitä viinaa ihan kuin näyttelijät yleensä eli ei niin kovin vähän
Tyttöystäväni on (eli siis oikeastaan minäkin olen) sukua C.G.E. Mannerhemille. :king: :king: :king: :thumbsup: :king:
Sattuipa itsellekin vastaan kirjoituskynnyksen ylittävä tapaus. Jenkkien matkalla ruokailtiin St. Helenassa samassa ravintolassa John de Lancien kanssa. Tuttu naama Stargatesta ja Star Trekeistä. Paikan päällä en edes tiennyt äijän nimeä, mutta muistin persoonalliset kasvot lähinnä Stargatesta. Nyt himassa pieni surffaus paljasti miehellä olevan jopa ihan fanisivustoja netissä.