Oletko Facebookissa?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana JS83, 28.07.2009.

?

Oletko Facebookissa

  1. Kyllä

    146 ääntä
    54,3%
  2. En

    123 ääntä
    45,7%
  1. Recce

    Recce Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    2 968
    Saadut tykkäykset:
    244
    Itse olen taas täysvastakohta. Ei kiinnosta mitä kaverit/sukulaiset ym. tekee päivittäin. "Heidän täytyy antaa kaivata minua edes hetken!" (Seinfeld)
     
  2. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Olen paastolla pääsiäiseen asti. Vähitellen alkaa tottumaan ja olemaan kaipaamatta.
     
  3. Mastema

    Mastema Käyttäjä

    Liittynyt:
    09.11.2006
    Viestejä:
    1 230
    Saadut tykkäykset:
    21
    Viime kuukausien aikana kehitys on ollut sen suuntaista, että poistin puhelimestani sen varsinaisen FB:n sovelluksen kokonaan (enkä muista millon olen koneellakaan siellä vieraillut), ja jäljelle jäi Messenger. Toisaalta ensinmainittua ei enää tosiaan hetkeen ole tullut kovinkaan aktiivisesti käytettyä, ja lisäksi se on vielä ainakin iOS:llä niin päin persettä koodattu että turhaan oli tilaa viemässä. Messengeriä sen sijaan tulee käytettyä käytännössä päivittäin.

    Mielipiteeni siitä, että FB-tunnus on varsin hyödyllinen olla olemassa ei ole muuttunut. Hyvä tapa kommunikoida kansainvälisen kaveriporukan kesken, ja tosiaan pelkästään Messengerissä pitäytymällä (ja toki myös kaverilistan säännöllisellä ylläpidolla) ei altista itseään kaiken maailman Social Justice Warrioreille sun muille nillittäjille, jotka kovin innokkaasti ovat sosiaalisen median omakseen ottaneet.
     
  4. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Eipä ko. sovellusta muutenkaan kannata älylaitteessaan pitää, sillä tilan lisäksi se syö tunnetusti myös akkua aika tavalla. Onneksi korvikesovelluksia, jotka syövät minimaalisesti tilaa ja akkua, löytyy ainakin Android-puolella hyvin (itse olen käyttänyt Facebook-tuettettua UC Browseria ja nyttemmin Metal for Facebookia). Harmi ettei Messenger-sovellusta oikein voi korvata, mikäli ei halua uhrata oikeasti toimivia push-ilmoituksia.
     
  5. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Oma pääsiäispaasto toteutettu samalla metodilla eli fb-sovellus poistettu. Muuten tuntui olevan pakonomaista tarvetta selata päivitysvirtaa. :/ Messenger siis samaan tapaan edelleen käytössä. Nyt ei tosin ole tullut ryhmiäkään seurattua, mutta niillekin on oma sovelluksensa.

    Mikäpä Androidissa ei veisi akkua tolkuttomasti? :D iPhonella tuota ongelmaa en ole huomannut vaan akku kestää aina yhtä hyvin. Android-tabletti (Nexus 7 2013) sen sijaan saa olla letkun päässä yhtenään.
     
  6. Mookid

    Mookid Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    16.07.2006
    Viestejä:
    2 694
    Saadut tykkäykset:
    351
    Tietysti olen, koska
    [​IMG]
     
  7. Mediggo

    Mediggo Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.03.2021
    Viestejä:
    212
    Saadut tykkäykset:
    21
    Olen jatkuvasti.