Noitasisarukset

Keskustelu osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana Kristian, 17.02.2004.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. Kristian

Kristian Active Member

Saadut tykkäykset:
    21
    Heip!

Onkos kukaan käynyt katsomassa Hämeenlinnassa (tai muualla) Terry Pratchetin kirjoihin perustuvaa Noistasiskokset-näytelmää? Viimeinen näytös on lauantaina 21.2.2004 ja itse taidan käydä katsomassa ihan vain tarkistamassa, josko kirjojen huumorista olisi jotain lavallekin siirtynyt...

Onko varoituksia tai rohkaisuja päätökseni suhteen saatavilla?

2. janila

janila Active Member

Saadut tykkäykset:
    55
    Kävin katsomassa ja pidin kokemastani. Epäilen, että toimii parhaiten juuri kaltaisteni joukossa, jotka tietävät jotain kyseisen kirjailijan luomasta maailmasta ilman, että omassa päässä oleva kuva on liian voimallinen häiritäkseen työryhmän näkemyksen hyväksymistä.

edit: Kävin siis Hämeenlinnassa ja esitän tämän rohkaisevana kommenttina näytelmän katsomisen suhteen. Toivottavasti ehdit lukea tämän ennen iltaa tai olet jo päättänyt käväistä katsomassa. :)

3. Kristian

Kristian Active Member

Saadut tykkäykset:
    21
    Kävin katsomassa viimeisenä lauantaina iltapäivänäytöksessä - ja kyllä kannatti! Itse olen lueskellut muutamia Pratchetin kirjoja, mutta en ole mitenkään orjallinen seuraaja, joten tietyt muutokset eivät haitanneet ollenkaan. Oli mukava taas muistaa, että teatterissakin voi saada hienoja elämyksiä!

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.