NCIS Rikostutkijat

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana ExC, 27.08.2006.

  1. Make73

    Make73 Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    3 404
    Saadut tykkäykset:
    130
    Tätä sarjaa olen yrittänyt muutaman jakson katsoa (ehkä kymmenkunta), mutta jostain syystä aiheuttaa ahdistusta.
    En tiedä onko sarjan edes tarkoitus olla uskottava, sitä se ei kyllä ole ja näyttelijäsuoritukset kuin jostain harrasteteatterista.
    Itse pidän tämänkaltaisista sarjoista eniten Criminal Mindsista, siinäkin Dr. Spencer aiheutti ensin ihokarvojen nousua, mutta kun sitä on seurannut enemmän niin onkin yksi sarjan parhaista näyttelijöistä. Harmi ettei tullut ihan alusta asti jo seurattua, nyt FOX:lta katsellut miltei päivittäin.
     
  2. O'Neill

    O'Neill Guest Guest

    Liittynyt:
    17.05.2005
    Viestejä:
    140
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä muhun ainakin uppoaa täysillä tämä NCIS (tuo spinoff ei niinkään). DiNozzo on huippuhahmo ja Zivaa katselee aina mielellään.

    Johonkin Criminal Mindsiin tätä on vaikea verrata, sillä tämä NCIS on selvästi huumoripainotteisempi ja Criminal Minds selvästi synkempää. Molemmat huippusarjoja joita seuraa mielellään, mutta eivät juurikaan vertailukelpoisia nähdäkseni.
     
  3. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Mark Harmon täyttää tänään 70v.
    Jätkä on tehnyt 414 jaksoa NCIS ja päälle vielä vierailut muissa sarjoissa näytellen samaa Leroy Jethro Gibbsiä. On se kova.
     
    larionof ja nepa tykkäävät tästä.
  4. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
  5. larionof

    larionof Uusi jäsen

    Liittynyt:
    06.02.2002
    Viestejä:
    430
    Saadut tykkäykset:
    10
    Muistan kun Mark esiintyi JAG:ssa( oli yksi suosikkisarjoistani silloin taannoin, tosin taisi johtua eräästä näyttelijättärestä) ja mietin, että ovat saaneet kovan luokan vierailijan sarjaan, olihan hänellä taustana jo lukuisia tv-elokuvia ja -sarjoa. Saatika sitten kun NCIS alkoi. Tällaisten 'yhden roolin näyttelijöiden' kohdalla tulee aina mietittyä, että mitä tämän jälkeen. En ikinä uskonut sarjan lähentelevän 20. tuotantokauttaan, joten 'eläkkeellä' Mark pääsee nauttimaan noin 20 miljoonan vuosituloistaan vaikka jatkaakin yhä sarjan tuottajana.
     
  6. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Kaveri on yli 70v. varmaan jää eläkkeelle.

    Itse jäisin yhden vuoden 20 miljoonan tilin jälkeen, vaikka olen toistakymmentä vuotta nuorempi.
     
  7. Super-J

    Super-J Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    17.08.2007
    Viestejä:
    4 082
    Saadut tykkäykset:
    432
    Eiköhän se vielä tee jonkun leffan jossa esittää Jethro Gibbsiä joka on jotenkin päätynyt jonkun tuppukylän sheriffiksi ja harkitsee jo eläkkeelle jäämistä kun eteen tulee hankala murhatutkimus... ja sitten siitä tehdään spin-off sarja netfluxiin.
     
  8. makemich

    makemich Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.09.2002
    Viestejä:
    1 666
    Saadut tykkäykset:
    228
    Etkö sinä ole ollut yli puoli vuosisataa jo työelämässäkin?

    Mark jää varmaan nauttimaan eläkepäivistä samaan tyyliin kuin Richard Dean Andersonkin...:)
     
  9. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Hyvä kun olen ollut elossa. Tosin nykyisin jo yli puolet Suomen itsenäisyyden ajasta...

    Toivottavasti ei, kun RDA näyttää aika pahalta nykyisin. Mutta mistäs me tiedetään, miten pahasti ne vaivat kohtelee, kun itse päästään tuohon ikään.