MYYTY: MartinLogan Logos

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Petewall, 16.12.2020.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. Petewall

    Petewall Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.05.2001
    Viestejä:
    443
    Saadut tykkäykset:
    2
    MartinLogan Logos (1).jpg MartinLogan Logos (2).JPG MartinLogan Logos (3).JPG MartinLogan Logos (4).JPG

    Uutta vastaava ja loistava ääninen keskikaiutin, paras mitä olen ikinä itse kuullut.
    Verrattuna aiemmin omistamaani Martin Logan Cinemaan ylivoimainen ja täydellinen pari kaikille Martin Logan ESL elektrostaattikaiuttimille.

    Idea on vaihtaa pienempiin kaiuttimiin jotta saan mahdutettua uuden videotykin ja valkokankaan nykyiseen pieneen tilaan.

    Tässä tarkempia tietoja Logosista:
    https://www.martinlogan.com/uploads/documents/brochures/brochure_logos.pdf
    Tässä vielä Youtubesta lainattu video josta näkee millaisesta kaiuttimesta kyse:


    Voin myydä tai ottaa vaihdossa saman merkin halvimmat mallit, eli Martin Logan Motion SLM kaiuttimet 1-3kpl mustana.
    Vaihdossa voi myös tarjota jotain MartinLoganin tai Velodynen DD-12 tai DD-10 subwooferia.

    Voin myös myydä tai vaihtaa keskikaiuttimen ympärille täydellisen 5.1 elektrostaattikaiutin järjestelmän
    eli pääkaiuttimet Martin Logan ReQuest sekä takakaiuttimet Martin Logan Aeris i.
    https://www.martinlogan.com/uploads/documents/brochures/full_line_2000b.pdf

    Kaikki MartinLoganit olen itse ostanut uutena maahantuojalta ja ovat uutta vastaavassa kunnossa.
    MartinLoganien mukaan löytyy tarvittaessa niille optimoidut Cardasin kaiutinkaapelitkin.

    Ilmoituksen hinta Logos keskikaiuttimelle (reilusti alle puolet sen ostohinnasta) ja myös vaihto käy hyvin.

    Hp. 1200e / vaihto Martin Logan Motion SLM tai Velodynen DD-12 tms. ja väliraha suuntaan tai toiseen

    Tarjoukset yksityisviestillä tai rockpete(at)welho.com
     
    Viimeksi muokattu: 16.12.2020
  2. Moderaattori

    Moderaattori Ylläpito Ylläpidon jäsen Ylläpito

    Liittynyt:
    27.08.2019
    Viestejä:
    688
    Saadut tykkäykset:
    262
    Onko nämä myyty (kuten otsikossa lukee) vai ei? -MODE
     
  3. Petewall

    Petewall Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.05.2001
    Viestejä:
    443
    Saadut tykkäykset:
    2
    Tämä Logos keskikaiutin on myyty eli tämän ilmoituksen voi poistaa, koitin itse poistaa mutta en keksinyt miten...
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.