Multibrackets kehyskangas

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana mick3y, 17.07.2009.

  1. mick3y

    mick3y Guest Guest

    Liittynyt:
    17.07.2009
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tilan rajoituksista johtuen itsellä olisi tarve 60-70 tuumaiselle kehyskankaalle. Tuossa kokoluokassa on kuitenkin aika vähän tarjontaa.
    Onko kenelläkään kokemuksia "Multibrackets Framed Projection Screen Deluxe"-kankaista? Tuota löytyy 65 tuumaisena, eikä hintakaan ole paha...
    (Tai siis on sen verran halpa, että hieman epäilyttää kankaan laatu.)
     
  2. Ronineutroni

    Ronineutroni Guest Guest

    Liittynyt:
    24.08.2008
    Viestejä:
    240
    Saadut tykkäykset:
    0
    Marek ainakin kehui tänään kyseistä kangasta että joku oli mittaillut ja oli kuulemma parempi kuin Grandview Flat sarjan screenit. Ainakin halvalla lähtee 90" screeni.
     
  3. mick3y

    mick3y Guest Guest

    Liittynyt:
    17.07.2009
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo oli mielenkiintoinen tieto. Harmi vaan, että päivän myöhässä...
    Tuli tietenkin kiireessä panikoitua ja eilen sitten haettua "KingPin Velvet Framed 63'' 16:9"-valkokangas.

    Kingpinin kehys oli mielestäni ihan OK. Helppo kasata ja työnlaatu oli ihan hyvä. Itse kankaassa oli kuitenkin muutama terävä ryppy, joista pääsin melko täydellisesti eroon lämmittämällä sitä varovasti hiustenkuivaimella kankaan takapuolelta. Kankaassa on vielä pari sameaa kohtaa, ihan kuin sitä olisi jokin hangannut hieman. Nuo sameat kohdat huomaa ainoastaan aivan vaaleassa ja kirkkaassa kuvassa tummempana laikkuna.
     
  4. VekeZ

    VekeZ Guest Guest

    Liittynyt:
    08.09.2009
    Viestejä:
    6
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hommasin itelleni 108" multibracketsin. Hintaansa nähden hyvä kangas. Huonot kasausohjeet tosin. Voin kyllä suositella kaiken kaikkiaan kangasta kaikille :thumbsup:. Framed Projection Screen Specification.

    Odottelen löytääkö huushollin kaksi kissaa kehyksistä kiipeilypuun itselleen. Kehykset on siis "samettia"..tai jotain vastaavaa materiaalia. Kivahan se ois kattoo leffaa ku kissat kiipeilee samaan aikaan kehyksen reunoilla jahtaamassa jotain valopistettä. :)

    Vajaa kk vierähtänyt, eikä oo kissat löytäny kankaasta kiipeilypuuta. Pimennysverhoissa sitten onkin kivoja aukkoja..jiihaa..
     
    Viimeksi muokattu: 11.10.2009
  5. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
    Paljonko tuon multibracketsin paksuus on?
    Valmistaja ilmoittaa 30mm, paljonko todellinen paksuus on asennettuna?
     
  6. VekeZ

    VekeZ Guest Guest

    Liittynyt:
    08.09.2009
    Viestejä:
    6
    Saadut tykkäykset:
    0
    40mm ois täällä!
     
  7. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
    Kiitos.


    Jos jotakuta nämä kankaat kiinnostavat, niin suosittelen kysymään täältä:
    http://www.vaasandataapu.fi/

    Ostin tuolta oman 90" kehyskankaan erittäin hyvään hintaan, verrattuna esimerkiksi Elektronin 314€ tai Mikromajan 274€ hintoihin.

    Paketti on vielä matkalla.
     
  8. gixxxer

    gixxxer Guest Guest

    Liittynyt:
    29.09.2009
    Viestejä:
    81
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minkä verran maksoit kankaasta? Itsellä olisi tarkoitus juuri tuon kokoinen kangas hommata ja olen vähän kahden vaihella tehdä kankaan MDF-levystä mikäli 'sopivaan' hintaan ei valmista saa.
     
  9. VekeZ

    VekeZ Guest Guest

    Liittynyt:
    08.09.2009
    Viestejä:
    6
    Saadut tykkäykset:
    0
    Alle 400€. Hinta on suuri verrattavissa itse rakennettuun versioon. Itse kanssa pähkäilin samaa asiaa silloin. Päädyin tähän koska halusin kerralla sellasen kankaan jota ei tarvitsisi vuoden päästä vaihtaa. Itse rakennetussa on kuitenkin epäonnistumisen mahdollisuus. ;) Valintojen maailma. Mitä jaksaa/haluaa tehdä kankaan eteen :rolleyes:
    Tarjousta kyselemään esim. juuri Mareks:lta.
     
  10. Maximilian

    Maximilian Guest Guest

    Liittynyt:
    12.09.2003
    Viestejä:
    34
    Saadut tykkäykset:
    0
  11. Daaf

    Daaf Guest Guest

    Liittynyt:
    23.07.2008
    Viestejä:
    24
    Saadut tykkäykset:
    0
    Toimiikohan Multribracketsin gain1.0 90” kangas hyvin LCD-tykin(EH TW-3500) kanssa vaalea seinäisessä huoneessa? Olin jo tilaamassa Grandview Flat Series 16:9 114x203cm WB White tai Grandview Flat Series 16:9 114x203cm Grey.

    Grey olisi toki parempi, mutta onko järkeä maksaa siitä niin paljon enemmän, kun Multibrackets 90” irtoaa noin parilla sataa.
     
  12. PMM

    PMM Uusi jäsen

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    145
    Saadut tykkäykset:
    0
    Laitoin itsekin Jimm'siltä satatuumaisen Multibracketsin tilaukseen kun hintaero oli niin huima verrattuna vaihtoehtoiseen Grandviewiin ja minä en ole mikään hifistelijä Optomani kanssa. Ei ollut varastossa, mutta vain yksi oli minua ennen tilattu ja viisi tulossa toimittajalta webbisivujen saldon mukaan, joten toivottavasti ei hirveän pitkään tarvitse odotella...
     
  13. Janivaa

    Janivaa Guest Guest

    Liittynyt:
    15.09.2006
    Viestejä:
    99
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tammikuussa tulee vasta lisää..
    Itse odottelen 90" kangasta.
     
  14. PMM

    PMM Uusi jäsen

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    145
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ok. Siihen saakka pärjäillään seinällä joka onneksi on vasta valkoiseksi maalattu.
     
  15. dutchman

    dutchman Guest Guest

    Liittynyt:
    17.11.2007
    Viestejä:
    89
    Saadut tykkäykset:
    0
    sama täällä, eipä tässä silti kiirettä ole kun on sentään toi vanha vielä käytössä
     
  16. janne67

    janne67 Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    25
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mistä tämä tieto on peräisin ? Itse eilen ennen 90'' kankaan tilausta soittelin liikkeeseen ja kyselin toimitusaikaa. Puhuivat ensi viikosta, joten laitoin tilauksen sisään ...
     
  17. gonzalez

    gonzalez Guest Guest

    Liittynyt:
    02.02.2006
    Viestejä:
    13
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mullekin tuli toissapäivänä postia, että 90" kankaan saisi vasta tammikuussa. Olen tilannut sen pari viikkoa sitten.
     
  18. Ego Death

    Ego Death Guest Guest

    Liittynyt:
    12.12.2009
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ajattelin ostaa kyseisen lafkan 120"-tuumaisen valkoisen kankaan, mutta arvostelujen puute netissä pistää vähän epäilyttämään. Ilmeisesti vain euroopan markkinoilla toimiva yritys. Olisi kiva nähdä todellinen ero esim. Grandviewin kankaisiin nähden, mitkä maksavat kyllä jo reippaasti enemmän.

    Onko täällä pidemmän aikaa Multibrackets-kankaan omistaneita? Oletko ollut tyytyväinen, tai jos saisit valita uudelleen vaihtaisitko kangasta?
     
  19. PMM

    PMM Uusi jäsen

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    145
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minuakin kiinnostaisi, vaikka olenkin maalarinvalkoiseen seinään tyytyväinen puusilmä jolle screenin huomattavin osa on sen kehykset.
     
  20. Toledo

    Toledo Guest Guest

    Liittynyt:
    19.05.2009
    Viestejä:
    31
    Saadut tykkäykset:
    0
    Omalla kohdallani olen kerännyt katselukokemusta Multibracketsin 90" kankaalta n. 2 vuotta ja en ole vielä puusilmilläni virhettä löytänyt:thumbsup:


    Kankaan kehys on jytäkkää sametoitua alumiiniprofiilia ja kangas on rypytön ja laikuton, ainoastaan kankaan pingotus vaati pienen jumppatuokion.

    Itse tykittelen täysin pimennetyssä, tummaseinäisessä "ex-autotallissa" ja ainakin siellä Multibrackets on ollut moitteeton ostos!