Mitä tuumitte Plazasta?

Keskustelu osiossa 'Info & Palaute' , aloittajana Mika, 10.03.2004.

1. KirBy

KirBy New Member

Saadut tykkäykset:
    1
    Olen Hessun kanssa samoilla linjoilla, että pelkkä kävijämäärä ei riitä perusteeksi harrasteen muuttamiseksi kokopäivätyöksi. Tietysti on kaistamaksut ja muut... Asioilla on niin monia puolia. Ja kaikki tekevät tietysti kaikkensa nähdäkseen asian vain tietyltä kantilta.

Jupe tykkää tästä.
  2. Corca

Corca New Member

Saadut tykkäykset:
    1
    Kiitokset palautteesta Hessu.
    Harrastustyötä tehdään tosiaan rahallisesti täysin palkatta päivittäin, yhteisellä tekijätiimillä ja pelaajalta pelaajalle-periaatteella.

Itse suosittelisin DVDplazalle samantyyppistä ratkaisua eli tukku vilpittömiä DVD/HT-harrastajia ylläpitäjiksi sisältöä tuottamaan ja foorumille järjestystä pitämään sekä sponsoreita kustannuksien minimoimiseksi. DVDplaza on kuitenkin näkyvyydeltään erinomainen sivusto, joten esim. kokonaan sponsoroitu yhteys/hardware ei ole lainkaan mahdoton ajatus sopivalla vastatarjouksella.

Kokonaisuus palvelisi käyttäjiä huomattavasti paremmin, mutta Mika tietysti itse päättää mihin suuntaan on sivustoaan viemässä...

3. Pazze

Pazze Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    94
    Nostetaanpas vanha ketju ja siinä samalla oma postaus ylös.

Kaksi vuotta sitten olin sitä mieltä, että liian vähän keskustelua elokuvista... Samaa mieltä edelleen. Nykyään ei niistä julkaisuistakaan ole juuri mitään keskustelua.

Plazan arvosana on enää tyydyttävä. Vielä täällä pyörii, mutta se tapahtuu vanhasta tottumuksesta. Teknisiä ongelmia ei ole, mutta keskustelujen taso... No, oma postausmäärä tietysti kertoo sen, että omalta osaltani olen noita heikkotasoisia keskusteluja ollut käymässä.

4. Huppe

Huppe The Pilot Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    2
    Kanssasi samaan aikaan rekisteröityneenä käyttäjänä voin kertoa näkemykseni 9 vuoden ajalta että aika huonoon suuntaan on menty. :grr:
    Saa nähdä tuleeko 10-vuotisbileitä lainkaan...
    Miksi en näe muuten täällä info-puolella kuin 7 uusinta threadia kaikkien tuhannen joukosta?

5. tsinivuo

tsinivuo New Member

Saadut tykkäykset:
    1
    Joo, eipä täällä paljoa ole tullut pyörittyä. Enemmän kaipaisi tiukkaa debaattia tv-ohjelmista ja elokuvista, siis niiden sisällöstä, eikä millä v***n kuvasuhteella tai millä tekniikalla se on kuvattu. Sitä sisällöstä keskustelua oli aikaisemmin, kuten 2003, muistaakseni paljon enemmän. Voi tietysti olla, että elokuvat ovat järjestään entistä enemmän samantekevää roskaa, joista ei ole paljoakaan sanottavaa.
    Eikä nuokaan videotykkien linssinhalkaisijat tyyppiset keskustelut ole sitä kiihottavinta luettavaa, mitä täällä on nykyään suurin osa. Ehkä tämä foorumi kasvoi/kehittyi voimakkaasti eri suuntaan, kuin mistä itse piti? :confused:

6. Fakiiri

Fakiiri Active Member

Saadut tykkäykset:
    9
    Kiitos 23.1.2014!