Mitä Joululahjaksi tyttöystävälle?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Replicant, 03.12.2003.

  1. Kristian

    Kristian Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    31.10.2002
    Viestejä:
    2 740
    Saadut tykkäykset:
    105
    Itse on tullut osteltua joka vuosi koruja, lahjakortteja kauneushoitoloihin ja jotain pienempää tavaraa päälle. Parina-kolmena viime vuotena hankin erikoisuuksina ensin läppärin ja sitten miekan, mutta nuo lienevät lahjoina sellaisia vaikeammin yleistettäviä (varsinkin jälkimmäinen).

    Ai niin, viime vuonna hankin sellaisen pystyssä seisovan lasiovisen korukaapin (n. 40 senttiä korkean). Siitä kyllä pidettiin.

    Tosiaan ei haittaisi nyt jo alkaa hieman pohtimaan mitä tänä vuonna keksisi... :/
     
  2. Naamis

    Naamis Guest Guest

    Liittynyt:
    21.11.2010
    Viestejä:
    28
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niiles, höh, luettelin myös mieluisia lahjoja: lempisarjan boksit ja nuo hiusväkertimet, jotka tulivat tarpeeseen. Olin noista kitissyt joskus aiemmin vuoden aikana, mies jostain mystisestä syystä muisti sen kitinän ja oli ostanut sitten nuo aiemmin mainitut vempeleet. Naisille YLEISESTI korut ja hajuvedet ovat hyviä lahjaideoita, mutta kun tosiaan itse olen tyyliltäni enemmänkin rento kuin naisellinen, niin MINÄ en niitä toivo/halua joululahjaksi. Jos siis tyttöystävä käyttää paljon koruja ja tiedät hänen korumakunsa, niin sittenhän valinta on aika helppo. Minulle mieluisia lahjoja tänä vuonna olisivat esim. Game of Thronesin ykköskauden BD-boksi (jos se joskus ilmestyy, vai liekö jo ilmestynyt), GoT-kirjat englanninkielisinä/kovakantisina, Greyn anatomian kaudet 6&7, lahjakortti johonkin kasvohoitoon/hierojalle tai vaikka 10 kerran kortti ratsastustunneille, kun en ole kohta vuoteen raskinut käydä ratsastamassa sen hintavuuden takia.

    Juu ja en ole mies :)
     
  3. Jürgen

    Jürgen Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.01.2003
    Viestejä:
    3 407
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kodinkoneet eivät tosiaan sytytä naispuolisia (kuulemma), mutta esim. jos tyttöystävä/avovaimo/vaimo harrastaa urheilua, niin elektroniikan puolelta sykemittari toimii lahjana ja ei ole mikään turhake. Itsellä ainakin se periaate, että kyllä sen lahjan pitää olla käytännöllinen. Sen takia joutuu välillä miettimään aika pitkään ja tarkasti mitä lahjaksi ostaa. Samalla kuuntelemisen taito on tärkeä, sillä naiset kyllä ripottelevat vähän väliä vinkkejä, mitä pitäisi "uusia" tai saada. Kuuntelemisen taito meillä miehillä on vaan välillä vähän niin ja näin :)
     
  4. Naamis

    Naamis Guest Guest

    Liittynyt:
    21.11.2010
    Viestejä:
    28
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sykemittari on kyllä oikeasti hyvä lahjaidea, jos ei tyttöystävältä semmoista vielä löydy. Itse harrastan juoksua ja tuo sykemittari on kyllä todella tarpeellinen ja hyvä olla olemassa. Olin todella otettu, kun mieheni oli ostanut SportsTracker Pro:n puhelimeeni (tai siis sitä käyttöaikaa whatever, maksaa tuota siis joka kuukausi) ja nyt siinä on sitten enemmän toimintoja kuin maksuttomassa versiossa, antaa uutta puhtia lenkkipolulle. Miehille (ainakaan omalleni) en sitten taas tuommoisia elektroniikkavempeleitä uskaltaisi ostaa, tuntuu olevan hirveän tarkkaa, että mikä merkki ja malli tulee olla ja auta armias, jos ostat väärän.. :rolleyes:
     
  5. Burana

    Burana Käyttäjä

    Liittynyt:
    12.10.2001
    Viestejä:
    1 036
    Saadut tykkäykset:
    10
    Jos vielä ostaa Polarin "tyylikkään" sykemittarin, voi olla varma että se on parin vuoden päästä jo susiruman näköinen ja voi taas hyvällä syyllä ostaa uuden mittarin. Ei siis tarvitse miettiä niin usein uutta lahjaa"
     
  6. Arpa

    Arpa Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.12.2006
    Viestejä:
    808
    Saadut tykkäykset:
    0
    Halvemmallakin olisi päässyt... tai siis ilmaiseksi http://www.sports-tracker.com/
     
  7. Naamis

    Naamis Guest Guest

    Liittynyt:
    21.11.2010
    Viestejä:
    28
    Saadut tykkäykset:
    0
  8. Jolly Roger

    Jolly Roger Uusi jäsen

    Liittynyt:
    29.04.2011
    Viestejä:
    123
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ero tuli 8 vuoden yhteiselon jälkeen, joten eipä tarvitse sijoittaa naiseen. Sijoitan itseeni ja ostan SVS:n subin.
     
  9. Rooky

    Rooky Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.06.2004
    Viestejä:
    3 723
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oh damn... pahoittelut (tosin ei huono sijoitus...). Täällä taas uusi suhde noususuhdanteessa ja lahjaa pitäisi pikkuhiljaa ruveta funtsimaan.. jotain pientä... ;)
     
  10. McFly

    McFly Guest Guest

    Liittynyt:
    25.12.2006
    Viestejä:
    199
    Saadut tykkäykset:
    0
    "A pair of slippers and a dildo."
     
  11. CleverIndeed

    CleverIndeed Guest Guest

    Liittynyt:
    11.11.2007
    Viestejä:
    5 595
    Saadut tykkäykset:
    1
    Lahjakortti dvdplazan vip-tupaan.
     
  12. Plisukainen

    Plisukainen Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    1 971
    Saadut tykkäykset:
    169
    Emäntä arvostaa varsinkin itsetehtyä lahjaa vielä mietittävä vaan mitä:)...itselleni voisi täksi vuodeksi päivittää kirjakokoelmaa tai sitten 3d-bluraysoitin.