Mitä Joululahjaksi tyttöystävälle?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Replicant, 03.12.2003.

  1. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2
    Semmonen kauratyyny on aika mukava. Voi laittaa pakastimeen tai mikroon, miten vain haluaa ja sitten hoitaa esimerkiksi niskoja.

    Lisäksi ajattelin ostaa avopuolisolle viuluun uudet kielet. On nimittäin harrastus jäänyt ja soitin tyhjän panttina vintillä.

    Niin ja tottakai pari CD-levyä joutuu ostamaan, Anna Erikssonia ja Kenttiä nyt ainakin...
     
  2. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Niin, siinähän tulee itelle vapaata aikaa... Eukko ei huomaa, vaikka vähän erottisempaa leffaa katot. :D No ei sentään...

    Tuota ei varmaan lue lampun käyttöohjeissa?! :)
     
  3. Sorrowbringer

    Sorrowbringer Guest Guest

    Liittynyt:
    04.09.2003
    Viestejä:
    31
    Saadut tykkäykset:
    1
    Itse olen muutamalle väsännyt CD-levyjä, johon olen taltioinut hänen mielipiisejään. Itse täytyy myös kannet väsätä ja kirjoittaa vaikkapa joku lorunen sinne. Ja tietty levyn mukaa lempparisuklaata sun muita ihania kylkiäisiä. Tuo on ainakin toiminut erinomaisesti, tai en tiiä samalle en ole kuin kerran antanut sen :) Pitää välttää että eivät pyöri kaveripiirissä nämä tulevat exät tulee sitten näitä:

    "Vittu, antoko se sullekin semmosen itte kyhäämänsä CD:n?"
    "Anto!!?!"
    *Hillitöntä säälinsekaista naurua*
     
  4. Samuel

    Samuel Guest Guest

    Liittynyt:
    08.08.2001
    Viestejä:
    12
    Saadut tykkäykset:
    0

    Don Rosa -fanina olen myös metsästänyt ko. kaverin kirjoja. Aku Ankan putiikistakin mokoma on tyystiin loppuunmyyty... Ei auta kuin kierrellä satunnaisia kirjakauppoja, jos vaikka jostain hyllyn perältä kirja löytyisi. Harmittaa, etten ostellut noita silloin kun ne myyntiin tulivat. Toivottavasti alkaisivat tekemään uusintapainoksia...
     
  5. Kristian

    Kristian Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    31.10.2002
    Viestejä:
    2 740
    Saadut tykkäykset:
    105
    Itse olen usein ostanut kaulakoruja tms. koska makumme niiden suhteen sopivat yhteen lähes saumattomasti. Toki olen ostanut mm. pehmolelun (pupun, koska se on vaimoni (silloinsen tyttöystäväni) suosikkieläin), kirjoja (kerran koko muumikirjakokoelman), kylpytakin alusasuineen jne.

    Korut ovat vähän liian helppo valinta, joten niihin tulee usein tyydyttyä. Tosin ne myös maksavat eniten (ei kehtaa jouluksi antaa paljon alle 100 euron korua, nykyään mieluummin n. 250-300, kun on jo vaimoni kyseessä...).

    Lahjakortit on tylsiä - mielestäni ne vihjaavat, ettei mies ole jaksanut asiaa paljon ajatella...

    Sen myönnän, että Joulu on yleensä varma stressintuottaja, heti syntymäpäivän jälkeen... Lahjojen ideointi ei vain ole kovin helppoa...
     
  6. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Nyt on taas piru merrassa. Pitäisi vielä yksi, mielellään hyvä lahja keksiä. Juuri lähdössä kaupungille metsästämään. Kyllä Kristian on oikeassa stressin suhteen, heti rupeaa hikoiluttamaan kun ajatteleekin niitä kuumia kauppoa kun talvivaatteet päällä yrität jotain fiksua ja mukavaa keksiä ja hintalaput näyttävät jotain 30 euroa. Tuskaa..
     
  7. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ota vaan ihan rennosti. :thumbsup: Tässä on vielä ihan tarpeeksi aikaa tehdä ostoksia, eli varmasti kerkeät katella roinaa ja ei ole mitään kiirettä panikoida. Se helpottaa tuskaa jos aikaseen alottaa etsimisen ja menee kauppoihin vasta kun on keksiny lahjan eikä heräteostoksille.
     
  8. colin

    colin Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.09.2003
    Viestejä:
    74
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ostin puoliskolleni Hanoi rocksin 4 cd:n kokoelman, flanellipyjaman ja paluu tulevaisuuteen-trilogian.
    Ostin myös korillisen 4olutta ja yhden päärynälimonadipullon.
    Vaimoni on hulluna päärynälimonaadiin... :p
     
  9. Pallo

    Pallo Guest Guest

    Liittynyt:
    09.06.2003
    Viestejä:
    392
    Saadut tykkäykset:
    0
    Perkeleen kallis ideahan tämä on, mutta itse tein tänä jouluna niin, että kirjoitin kaikki tämän vuoden aikana "mä haluan tommoisen"-lauseen mukana kuulemani tuotteet lapulle ylös ja nyt sitten ostelen niitä heikkopäisenä.

    Kyllästyin siihen kun ei koskaan keksinyt mitään.:rolleyes:
     
  10. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Feelmax varpikkaat :) :D ;) :cool: :p
     
  11. Huppe

    Huppe The Pilot Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.02.2000
    Viestejä:
    3 613
    Saadut tykkäykset:
    2
    Miehestä saattaa tuntua ehkä typerältäkin idealta mutta naispuolinen henkilö on varmasti iloinen saadessaan esim. kasvohoidon lahjakortin johonkin alan liikkeseeseen.
     
  12. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 045
    Saadut tykkäykset:
    97
    Meillä näitä "facialeita" tarjotaan kotona ihan ilmaiseksi :D
     
  13. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Hoho, olin kirjoittamassa aivan samaa vastausta. Damn :)
     
  14. mikkoz

    mikkoz Guest Guest

    Liittynyt:
    16.03.2002
    Viestejä:
    593
    Saadut tykkäykset:
    0
    No yksi vaihtoehto olisi tietenkin karvasmantelille maistuvat suklaakonvehdit.

    nimim. iloinen leski
     
  15. Lii-Lii

    Lii-Lii Guest Guest

    Liittynyt:
    02.04.2003
    Viestejä:
    165
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oi että, miten ihanan huomaavainen ja suunnitelmallinen mies! :)
    Itse yritän hyvissä ajoin ennen joulua vihjata tarpeeksi selkeästi ja usein, että "tommonen ois kiva". Joskus se tehoaa, joskus ei. Toistojen määrät on tärkeitä... :) Ja lahjatoiveet on ihan kohtuullisia, ei mitään avomersuja tai timanttikaulaketjuja. Yöasut on kivoja, kirjat samoin, moni nainen tykkää söpöistä karvaisista otuksista (=pehmoleluista) ja tietysti jokaisella naisella on joku selkeämpi oma juttunsa, josta poikaystävän pitäisi kyllä olla perillä.

    Jos asutaan samassa taloudessa, niin talousesineet ja -koneet eivät ole mitenkään joululahjojen ihanimmasta päästä. Ainakaan siis omalta kumppanilta... Niitä voi toivoa sitten muilta sukulaisilta. Ellei "hän" ole niitä sitten varta vasten toivonut. Näin minä itse ainakin ajattelen.

    Edit: Näköjään lainaus menee ihan oudosti... Mitähän oikein teen väärin? Höh. :(

    Edit2: Kiitos Pallolle...
     
  16. Pallo

    Pallo Guest Guest

    Liittynyt:
    09.06.2003
    Viestejä:
    392
    Saadut tykkäykset:
    0
    Lopusta unohtui "/" ennen quotea, yhteen tietenkin kirjoitettuna ja ilman lainausmerkkejä.

    Onneksi oman mielitiettyni lahjatoiveet ovat sieltä halvemmasta päästä. Pääsen halvemmalla, kuin jos ostaisin yhden korun, ja varmasti myös arvostaa ideaa enemmän.:)
     
  17. Kristian

    Kristian Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    31.10.2002
    Viestejä:
    2 740
    Saadut tykkäykset:
    105
    Itselläni on se ongelma, että en halua kuulla vihjeitä kuin 'vahingossa'... Jos vaimo vihjailisi jostain asiasta kauheasti, ostaisin kyllä sen, mutta sitten on kyllä vielä paine keksiä jotain 'omaa' annettavaa... Tosin vaimo ei paljon tuollaista vihjailua harrasta - tai jos harrastaa, niin olen etevä missaamaan sellaisen...

    Poikaystävänä/sulhona oli sekin helpotus, että haussa oli yleensä yksi tai kaksi lahjaa... Nyt aviomiehenä tuntuu tarpeelliselta ostella jo jotain 3-5 lahjaa... Joka vuosi tulee lisäksi sisäinen paine laittaa lahjoihin enemmän rahaa (ainakin korujen suhteen), ettei ainakaan huonompaan päin olisi menossa...
     
  18. Sarah

    Sarah Guest Guest

    Liittynyt:
    16.11.2001
    Viestejä:
    378
    Saadut tykkäykset:
    0
    Me emme osta toisillemme joululahjoja. Erittäin toimiva ja hyvä systeemi, säästyy stressiltä. Viime jouluna annoin miehelleni itsetehdyn lupauslapun, jonka sisältö on ikävä kyllä K-18, mutta kuulemma erittäin mieluinen. ;) Meillä on periaatteena, että lahjoja voi antaa muutenkin kuin jouluna, silloin ne ovat vielä suurempia ja iloisempia yllätyksiä. :) Täysin krääsättömänä ei tosin tarvitse aattoa viettää, siitä pitävät huolen vanhemmat ja lähisukulaiset.

    Meillä on yhteiset rahat, ja siksi usean sadan euron arvoiset lahjat eivät yleensäkään kuulu toivomuslistalle, ainakaan yllätyksenä. Niistä keskustellaan sitten yhdessä. :)
     
  19. petepeluri

    petepeluri Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    2 560
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ostin meille digiboxin niin henkilökuntaa voi katsoa sub tv:tä.
    Henkilökunnan siskon kanssa ostetaan sille varmaan tatska! :D
     
  20. anon4340

    anon4340 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    17.04.2002
    Viestejä:
    287
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onkos kukaan tehnyt paitaan kuvaa tuollaisella siirtokuva-systeemillä ( http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=2491403303061 ) ? Idea tuohon on valmiina, kuvakin löytyisi mutta toteutus on vaiheessa. Jos joku on kokeillut niin vinkkejä otetaan vastaan.

    Omasta mielestä tuntuu että olisi mahdollista saada kohtuu hintainen persoonallinen lahja.