Mistä halvin PS3 + varusteet?

Keskustelu osiossa 'Blu-ray sekä UHD -laitteet' , aloittajana suffeli, 09.04.2008.

  1. korpinurmi

    korpinurmi Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.08.2006
    Viestejä:
    95
    Saadut tykkäykset:
    0
    ainakin joensuun gigantissa näyttäs olevan 339e..

    kyllä se kohta alle 300euron painuu..
     
  2. Noisepurge

    Noisepurge Captain f*cking Magic! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    25.05.2007
    Viestejä:
    242
    Saadut tykkäykset:
    0
    BTW. nyt kannattaa ehkä jarrutella pleikan ostoa kun uusi PS3 Slim malli todennäköisesti esitellään E3 messuilla ensiviikolla. Ominaisuudet tuskin paljon muuttuvat mutta hinta saattaa romahtaa vanhassa mallissa.


    [​IMG]
     
  3. TonyA

    TonyA Uusi jäsen

    Liittynyt:
    06.01.2005
    Viestejä:
    308
    Saadut tykkäykset:
    3
    Tämä on muistaakseni jo todettu feikiksi. Ainakin Gamespot-sivustolla oli asiasta juttua.
     
  4. 9874576348

    9874576348 Guest Guest

    Pakko tunnustaa, että hain suoraan liikkeestä ja maksoin kalliimman hinnan. Nainen halus päästä heti pelaamaan, joten lahjoi meikeläisen 15 eurolla, eli tuon hintaeron hinnalla :D heh. Eli maksoin periaatteessa konsolista tuon 329e ;)

    Mitä olen Tietoasemalta tilannut tavaraa, niin tilausvahvistuksen pitäisi tulla heti tilauksen jälkeen. Kannattaa soittaa ja kysästä jollei ala tänään kuulumaan. Myymälät näyttäisivät ainakin olevan auki klo 18 saakka.
     
  5. ASA90

    ASA90 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    14.01.2007
    Viestejä:
    212
    Saadut tykkäykset:
    3
    Äsken lähti PS3 tilaukseen seuraavine lisävarusteineen:

    Sony PLAYSTATION 3 80 GB Console with inFamous (PS3)
    Sony Blu-Ray Disc Remote Control (PS3)
    Play TV (PS3)
    Grand Theft Auto IV (PS3)
    USB Cooling Fan & Stand (PS3)

    Loppuhinta näytti olevan 429,1 £, eli muutaman kympin säästin kun tilasin tuolta enkä kaikkia suomesta, otin tuo tuulettimen lähinnä vain varuiksi, oli sen verran hyvää kommenttia joten tulipahan otettua, en tiedä teenkö sillä mitään mutta saahan sitä kokeilla.

    T:Aleksi
     
  6. kotipelto

    kotipelto Guest Guest

    Liittynyt:
    28.01.2008
    Viestejä:
    13
    Saadut tykkäykset:
    0
    Miten PS3:n tilaus onnistuu ulkomailta, esim. Amazonista.co.uk:sta?

    UK kuuluu EU:hun, joten eikö takuun pitäisi siirtyä silloin Suomeen ja saisin mahdolliset huollot jne. tehdä Suomessa?

    Entäpä maksutapa? Käykö OP:n Visa tai Visa Electron?

    Toimittaminen, paljonko tulee toimituskuluja Playsta tai Amazon.co.uk:sta?

    Onko Playn ja Amazonin PS3:t näitä uusia viileämpiä ja malleja? (uusi grafiikka siru tai vastaavaa?)

    Jotain haittoja/etuja Suomesta ostamisen kannalta? Konsolissahan on kuitenkin sama kuin Suomesta ostettaessa, ilman suomenkielistä ohjetta kylläkin?
     
  7. Burana

    Burana Käyttäjä

    Liittynyt:
    12.10.2001
    Viestejä:
    1 036
    Saadut tykkäykset:
    10
    Entäpä oletko yhtään lukenut tätä keskusteluketjua?
     
  8. ASA90

    ASA90 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    14.01.2007
    Viestejä:
    212
    Saadut tykkäykset:
    3
    Tuon huollon pitäisi voida tehdä suomessa, mutta kai ne hoitavat tuon ulkomailtakin ? :confused:

    Itse tilasin Visa Electronilla, ja toimituskulut olivat 10 puntaa.

    Tuosta en tiedä onko ne niitä uudempia malleja, mutta kai tuosta voi valittaa jos lähettää vanhoja malleja ? :p

    Ei kai tuossa mitään hämminkiä pitäisi olla kun EU:n alueella ollaan.
     
  9. Noisepurge

    Noisepurge Captain f*cking Magic! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    25.05.2007
    Viestejä:
    242
    Saadut tykkäykset:
    0
    E3 messujen Sonyn konferenssi meni eikä uutta konetta lanseerattu tai hintaa tiputeltu.

    Uskon kyllä että vuodetut fotot on aitoja sillä laatikon design on yhteneväinen julkaistun PSP Go! mallin kanssa. Ja Slim PS3 vuosi julkisuuteen ennen PSP Go! mallia.

    [​IMG]
     
  10. wigi

    wigi Guest Guest

    Liittynyt:
    04.06.2009
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti Amazonin Playstationien toimitukset ovat muuttuneet? Oma konsoli lähti matkaan 27.5 ja ei ole vieläkään kuulunut mitään. Eli 8 päivää jo ollut matkassa. Tila on edelleen departure-scan. Hyvä kyllä kun 29.5 tilatut pelit tuli tänään Royal maililla mutta konsoli edelleen matkalla vaikka on tilattu päivää aikaisemmin. Hyvä tässä sitten on odottaa neljän pelin kanssa itse konsolia... Olin laskenut että menisi toisinpäin :OI

    Täytyy sanoa, että aika Roskapalvelu toi DHL. Kyselin tuota Amazonilta eilen ja olivat varmoja että tulee huomiseen 5.6 mennessä. Itse epäilen kyllä. Tekisi mieli jo melkein palauttaa koko konsoli ja hakea viereisestä anttilasta sama rakine 50e yli-hintaan. Lähinnä nyt kiinnostaisi, että onko muilla alkanut toimitusajat venymään tuon konsolin saamisen kanssa? Enne oli juttuja, että tulee 1-3 päivässä. Ilmeisesti oli vanhoja hyviä aikoja :weep:
     
  11. Andy_3822

    Andy_3822 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.12.2003
    Viestejä:
    404
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse laitoin Amazonille tilauksen maanantaina iltapäivällä joskus klo 16 aikoihin ja tiistaina klo 12 päivällä kaveri soitti ovikelloa toi laitteen perille.... Eli alle vuorokausi meni... Tämä siis kuukausi-pari sitten.
     
  12. wigi

    wigi Guest Guest

    Liittynyt:
    04.06.2009
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heh.. Uskomatonta. Luulen, että noita konsoleitakin toimitetaan useammalta amazonin "alla" olevalta yritykseltä, joten se on varmaan sitten tuurista kiinni että millä systeemillä kukakin toimittaa.. Omani koski tuota uutta Infamoust bundlea. Jotenkin saanut sellaisen käsityksen että jos tulee UPS:illa niin 1-2 päivää, mutta jos DHL:än kautta niin menee vähintään se 7 päivää. (Royal mailikin on nopeampi). Kannattaa varmaan jatkossa kysellä tilauksen yhteydessä, että olisiko mahdollista saada UPS:in kyydissä.

    Noh huomenna on yhdeksäs päivä täysi joten toivotaan parasta :thumbsup:
     
  13. wigi

    wigi Guest Guest

    Liittynyt:
    04.06.2009
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hmm... Nyt alkaa selvitä miksi tuossa paketin tulemisessa kestää niin kauan. Tuo pleikkari siis tulee ihan normaalina Air mailina eikä sitä edes kanneta kotiin vaan se on tällä hetkellä postin logistiikkakeskuksessa... En tiedä onko kellekkään muulle tullut tuo konsoli postikonttoriin eikä ovelle?

    Aika suurta hajontaa tuossa palvelussa.. Parhaimmillaan tulee UPSin kautta päivässä ja huonoimmillaan kahdessa viikossa air mailina postin konttoriin.

    Täytyy toivoa, että sen tänään saisi tuolta. Avovaimokin on muualla viikonlopun niin saisi kerrankin pelata!
     
  14. Conard

    Conard Guest Guest

    Liittynyt:
    23.01.2009
    Viestejä:
    130
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulle tuli ihan normaalisti postiin. Pari viikkoa kesti. Tein tilauksen 1-2kk sitten.
     
  15. Jazska

    Jazska Guest Guest

    Liittynyt:
    15.02.2005
    Viestejä:
    404
    Saadut tykkäykset:
    0
    Puoli-heräteostoksena tuli sitten tämä loota tilattua Tietoasemalta. Laitoin keskiviikon ja torstain välisenä yönä tilauksen sisään asenteella "no tulee sitten joskus ensi viikolla". Kuinkas kävikään, lähetyksen seurannan mukaan olivat lähettäneet laitteen jo torstai aamuna ja perillä omassa postissa PS oli perjantaina kello 12. :thumbsup: 36h tilauksesta siis. Erinomaista toimintaa Tietoasemalta! ;)
     
  16. Peke78

    Peke78 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    550
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mistäs halvimmalla 2KPL Dual Shock 3 ohjaimia? Mistäs pelejä kannattaa ostaa?
     
  17. larionof

    larionof Uusi jäsen

    Liittynyt:
    06.02.2002
    Viestejä:
    430
    Saadut tykkäykset:
    10
    Itse tilasin tällaisen:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12678
    Hinta tosin silloin oli alle 50 dollaria mutta tuo 55 on nyt ollut jo pidemmän aikaa. Se sisältää postikulut.
    3rd party ohjain:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23774
    tai
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23767

    En ole halvemmalla löytänyt mutta en ole enää tänä vuonna edes etsinyt.

    Pelit olen tilannut muuten PS3:n mukana Amazonista mutta LBP:n jälkeenpäin ja hinta oli siellä 18 euroa joku aika sitten. Mutta ei ole PS3:sta tullut ostettua pelaamista varten. Sitä varten on Wii ja siihen noin x( x>>10) eri nimikettä.
     
  18. Hahmo

    Hahmo Guest Guest

    Liittynyt:
    29.12.2007
    Viestejä:
    44
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mä tilasin amazon:sta inFamous bundlen (in stock), kaukosäädintä, GH bundlea ja pari peliä. Tilauksen tein 30.5. illalla, 2.6 saivat postiin, perille paketti tuli 9.6. aamulla. Paketti oli koko ajan departure scanned tilassa tuohon 9.6. asti. Niin ja DHL oli kenen huostaan paketti oli annettu. Kaikki muu kama tuli ennen pleikkaria by Royal Mail :D
     
  19. Peke78

    Peke78 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    550
    Saadut tykkäykset:
    0
  20. Make73

    Make73 Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    3 404
    Saadut tykkäykset:
    130
    Itse joskus tilasin YesAsia.com:sta, mutta nykyään saa samalla hinnalla ellei halvemmalla Huuto.Net:stä (tulee myös Hongkongista/Saksasta suoratoimituksena).
     
    Viimeksi muokattu: 15.06.2009