Mistä halvin PS3 + varusteet?

Keskustelu osiossa 'Blu-ray sekä UHD -laitteet' , aloittajana suffeli, 09.04.2008.

  1. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mutta tuohan on sisäinen?
     
  2. roflator

    roflator Guest Guest

    Liittynyt:
    08.05.2007
    Viestejä:
    1 129
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mutta pleikkarin sisään mahtuu vain 2.5" levy...
     
  3. Juhe

    Juhe Guest Guest

    Liittynyt:
    18.07.2003
    Viestejä:
    891
    Saadut tykkäykset:
    0
    Samsung Spinpoint F1 on 3,5" kiintolevy. PS3 syö 2,5" kiintolevyjä.
     
  4. KMOK

    KMOK Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    21.06.2002
    Viestejä:
    1 946
    Saadut tykkäykset:
    37
    Eikö tuossa melko selvästi sanota, että jos olet valmis jättämään kiintolevyn pleikkarin ulkopuolelle niin tuo Samsung on hyvä vaihtoehto.
     
  5. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Miten tuo on hyvä vaihtoehto kun tuo on sisäinen? Eikö olisi helpompaa ostaa suoraan ulkoinen usb kovo? En nyt oikein ymmärrä. Pitäisikö tuo laittaa jollain sata II ->usb adapterilla kiinni?
     
  6. hkj

    hkj Avatar Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.09.2003
    Viestejä:
    4 126
    Saadut tykkäykset:
    0
    On huomattavasti nopeampi kun on SATA-levy, eli levy kiinnitettäisiin ihan siihen PS3n SATA-liitäntään, mutta kiintolevy jäisi kotelon ulkopuolelle.

    ---------------
    |...................|
    |.....PS3.........|<----SATA-kaapeli----->Samsung F1
    ---------------
     
  7. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pyydän anteeks jos tuntuu et tarvii rautalangasta vääntää:rolleyes: mutta minulla on kyllä runsaasti kokemusta tietokoneen kanssa roplailusta mutta PS3:ta ei ole vielä kellään kaverilla ja itse en pääse kuin vasta huomenna tutustumaan siihen joten siksi tulee näitä kyseltyä. Eli onko pleikkarissa sata liitin muutenkin kuin sille omalle kovolle vai tarvitseeko se 40Gt kovo ottaa veke ja vetää johto sinne sisään kiinni? Samasta syystä ei ole se PS3 käyttöliittymäkään tuttu joten kysyn vielä että jos vaikka USB kovon laittaa kiinni niin miten se käytännössä toimii pleikassa? Näkyykö siellä sitten kaksi kovoa johon voi tallennella vai onko siinä vain toinen käytössä? JA jos tuon 40Gt mallin vaan kylmästi korvaa toisella vaikkapa 320Gt 2,5" niin tarvitseeko siinä ihmeempiä toimeenpiteitä kuin vaihtaa vaan vai onko siellä 40Gt jotain jota tarvitsisi kopioida tuonne toiselle? Ja pystyykö siinä pleikalla tekemään ihan kunnon formatoinnin?
    "Vähän" offtopiccia tuli:thumbsup:
     
  8. roflator

    roflator Guest Guest

    Liittynyt:
    08.05.2007
    Viestejä:
    1 129
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pleikkarissa on yksi kappale 2.5" sata-liitintä. Jos haluaa vaihtaa isomman levyn niin wanha otetaan pois ja uusi tilalle. Toi kikka missä puhuttiin ulkoisesta sata-levystä vaatii sata 2.5"->sata3.5" konvertterin. Lähinnä kai hinnan takia joku vois haluta kytkeä noin. Ja se 3.5" levy ei edelleenkään mahdu pleikkarin sisälle.

    Ulkoinen usb-levy kuten kaikki muutkin usb mass storage devicet näkyy erillisinä kansioina ps3:en ui:ssa ja toimivat yhtä aikaa sisäisen levyn kanssa. Erona toimivuuden kannalta ulkoinen/sisäinen erimerkiksi, että ulkoiselle et voi asentaa pelidemoja ja playlistojen tekeminen ei toimi.

    Pleikalla pystyy ja pitää tehdä formatointi, koska sisäinen levy käyttää sonyn omaa tiedostojärjestelmää ja on kryptattu.

    Ja lues tämä ajatuksen kanssa.

    edit. Ja eka ps3:en buutti kannattaa tehdä se mukana tullut levy sisällä(tai näin nettihuhut kertovat)
     
  9. hkj

    hkj Avatar Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.09.2003
    Viestejä:
    4 126
    Saadut tykkäykset:
    0
    On Off tarjoaa tänään PS3 + 3 peliä (Uncharted, Simpsons ja R&C) hintaan 499,-.
     
  10. hkj

    hkj Avatar Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.09.2003
    Viestejä:
    4 126
    Saadut tykkäykset:
    0
    PS3 + GTA IV bundle myös eurooppaan, ovh. 439,- ja tällä hinnalla näytti olevan jo muutamassa Saksalaisessa liikkeessä.

    http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=11578

    Valitettavasti Dualshock 3 ei löydy vielä tästäkään paketista :( Toivottavasti seuraava uusi paketointi sisältää Dualshock 3 ohjaimen ja jotain muutakin uutta...

    Brennick:
    Ei ole kallis, sama hinta kuin Capi:lla, mutta postikulut hieman korkeammat. Itse en kyllä vaihda jos ei tule uutta hiljaista 60Gt versiota vastaavaa distroa jossa mukana Dualshock 3, tätä voi joutua odottamaan vielä jonkin aikaa... värinä mieluiten valkoinen.
     
  11. Brennick

    Brennick Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.08.2006
    Viestejä:
    322
    Saadut tykkäykset:
    0
    Verkkokaupassa PS3 + GT5 prolo 399 e.

    Voidaan kai kutsua jo halvaks....
     
  12. Huppe

    Huppe The Pilot Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.02.2000
    Viestejä:
    3 613
    Saadut tykkäykset:
    2
  13. remform

    remform Guest Guest

    Liittynyt:
    15.01.2005
    Viestejä:
    108
    Saadut tykkäykset:
    0
  14. Ziprar

    Ziprar Guest Guest

    Liittynyt:
    03.01.2007
    Viestejä:
    198
    Saadut tykkäykset:
    0
    Stadin myymälässä on vielä hyllyssä 3kpl ja pirkkalan myymälässä 2kpl, maajantuojalta loppuneet.
     
  15. Huppe

    Huppe The Pilot Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.02.2000
    Viestejä:
    3 613
    Saadut tykkäykset:
    2
  16. NudistPriest

    NudistPriest Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    669
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minä myös. Minun jälkeeni taisi jäädä 5. :D
     
  17. hammers

    hammers Guest Guest

    Liittynyt:
    13.12.2005
    Viestejä:
    562
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mun jälkeen jäi 5, taisit ehtiä just ennen mua eli sun jälkeen jäi 6. :D
     
  18. NudistPriest

    NudistPriest Uusi jäsen

    Liittynyt:
    02.01.2006
    Viestejä:
    669
    Saadut tykkäykset:
    0
    :thumbsup:

    Nuo näyttävät olevan niitä samaisia international-versioita, joissa ei ole mukana käyttöohjeita yhdelläkään ymmärrettävällä kielellä. :D No, netistähän nuo löytää suomeksikin.
     
  19. waters

    waters Guest Guest

    Liittynyt:
    30.09.2005
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on sellainen mielikuva, että myyjä on velvollinen toimittamaan suomenkieliset käyttöohjeet, jos sellaisia ei mukana tule. Ovat toki siis netistä saatavissa, mutta jos haluaa ne sieltä paperille, tulee muikeasti tulostuskustannuksia (joo, pihi olen). Kävin itse poimimassa Pirkkalasta eilen laitteen kyytiin, ulkomaankieliset manuaalit näkyi olevan, mitä pikaisesti vilkaisin sitä pussukkaa. Harvoinpa sitä tulee manuaaleihin turvauduttua (äärimmäisessä hädässä), mutta kun oikeuksiin kuluttajana kerran kuuluu ne suomeksi saada, taidan piruuttani tilata. Periaatteesta :)
     
  20. roflator

    roflator Guest Guest

    Liittynyt:
    08.05.2007
    Viestejä:
    1 129
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minkä periaatteen vuoksi tilaat? Tarpeeks turhia manuaaleja jengi kyselee niin hinnat nousee, koska kuluttajaltahan ne rahat otetaan ei myyjän pussista. Jos sitä manuskaa ei tarvi niin turha tuhota metsiä paperiksi.