Amazon.de: The Hunt for Red October Patriot Games Clear and Present Danger The Dark Knight Rises Interstellar Osta viisi maksa kolme -kampanja. Yhteensä 74,82€ kaikkine kuluineen. E; tämä tilaus tuli lopulta peruttua.
Amazon.de: Game of Thrones - Staffel 1 (4 Blu-rays 4K Ultra HD) Guardians of the Galaxy Vol. 2 [4K Ultra HD] [Blu-ray] Bohemian Rhapsody (4K Ultra HD + Blu-ray) [Blu-ray] Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (4K Ultra HD) [Blu-ray] Aufbruch zum Mond (4K Ultra HD) (+ Blu-ray 2D) (eli First Man) Osta viisi maksa kolme -kampanjasta postikuluineen 82,28€.
Amazon de: Osta viisi, maksa kolme, tarjouksesta mce-painotteinen paketti: Captain America - The First Avenger (4K Ultra HD) (+ Blu-ray 2D) Iron Man 2 (4K Ultra HD) (+ Blu-ray) Iron Man (4K Ultra HD) (+ Blu-ray) Guardians of the Galaxy Vol. 2 [4K Ultra HD] [Blu-ray] Iron Man 3 (4K Ultra HD) (+ Blu-ray) Game of Thrones - Staffel 1 (4 Blu-rays 4K Ultra HD) Marvel's The Avengers - Age of Ultron (4K Ultra HD) (+ Blu-ray 2D) Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (4K Ultra HD) [Blu-ray] The Cabin in the Woods (4K Ultra HD) (+ Blu-ray 2D) Interstellar (4K Ultra HD + 2D-Blu-ray) (2-Disc Version) [Blu-ray] 161,81 € postikuluineen.
Hetkinen! Ehditkö vielä perua. Nuo Iron Manit eivät ole oikeita julkaisuja vaan Saksassa tuotettua sekundaa. Joka sivustolla haukuttua ja täälläkin Teittisen puolesta. Minä pölvästinä vuonna nakki ja sota ostin steelbook trilogian. Aion ostaa disneyn virallisen, kun ilmestyy syksyllä. Saat tuon steelbook trilogian, vaikka ilmaiseksi, jos käyt hakemassa pois.
Mä tilasin Zoomista alkuvuodesta. Piti tulla tosiaan viikossa. Kun ei tullut parissa viikossa rupesin kyselemään. muutaman päivän vaihdeltiin maileja. Selvisi että toimittavat Suomen postille Englannin rajalla paketit, ja Suomen posti on nyt lakannut kuljettamasta lentorahdilla mitään vaan käyttävät kumipyörää.Tämän takia saattaa kestää, ja koska on halvin toimitusluokka, niin ei ole ikävä kyllä seurantaa. Postillakaan ei ole tietoa että ovatko edes vastaanottaneet pakettia toimitukseen. Reilun 4 viikon kohdilla paketti sitten tuli, kun reilua viikkoa aiemmin olivat jo lähettäneet mulle uudestaan toimituksen. Zoomi hoitaa - Suomen Posti ei.
Zoomista tosiaan kestää keskimäärin 4 viikkoa toimitus. Tuon kestää kun hinnat ja asiakaspalvelu on kohillaan.
Minulle tuli Zoomista vihdoin leffat juuri kun alkoi usko loppumaan, että tuleeko mitään. Kiitos kaikille vinkeistä. Saa tosiaan odottaa sen noin kuukauden, että tulee perille! CDON: 2 x 4K = 30€ tarjous välilehti toimii muuten vihdoinkin. Tuotteet aika peruskauraa kylläkin.
Mulle tuli Zoomista 24. kesäkuuta tehty tilaus tänään perille, eli nyt meni vain 17 päivää. Paketti tuli Viron kautta. Venom ja First Man, 2 leffaa £30 kamppiksesta.
Star Trek (2009) ja X-men: Days of Future Past + mittakauha 10 centtiä. CDON tarjous, osta 60€ , saat 10€ alennusta eli hinnaksi 25€ kipale. Nämä kaksi puuttuivat leffa trilogioista. Hermo meni. Olen vuosia odottanut, että saisin suomitekstilliset versiota halvalla. Muut osat olen saanut joko erittäin halvalla tai ostanut ilmestymispäivänä siihen hintaan kuin omasta mielestä tämän tyyppiset elokuvat ansaitsevat eli maksit (30€). Mutta nämä kaksi, eivät ole ilmestyneet mihinkään viime aikaisista alennusmyynneistä. Ovat myös estäneet uudelleen katsomus kierroksia tehokkaasti, joten nyt ne vihdoin ilmestyvät hyllyyn ja kotiteatteri voi ruveta raikaamaan!
Amazon.it blackklansman ja black hawk down, 35,77€. Siellä on kaikille saatavilla (ei siis vaadi primeä) 2kpl 30€ tarjous, joitain ihan hyviä leffoja mukana tarjouksessa, Click.
Waterworldin uhd näyttää minusta hyvältä, mutta en osaa sanoa onko rahan arvoinen ero, bd-kuva on ihan ok lähiotoksissa mutta huomaan kyllä eron uhd:hen muissa otoksissa. Niissä uhd extended version kohdissa on huonompi kuvanlaatu ja yleensä cgi:t näyttää myös huonoilta.
Waterworldin eka blu-ray on yksi huonoimpia kuvanlaadultaan. Päivitys on huomattava ja kannattaa, jos leffa itsessään kiinnostaa.