Miltä plazalaiset haisee eli grande dödö-kysely?

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana premier, 14.12.2004.

?

Miltä plazalaiset haisee?

  1. Hieltä

    54 ääntä
    18,5%
  2. Hajusteelta, miltä?

    207 ääntä
    70,9%
  3. Joltain ihan muulta, miltä?

    31 ääntä
    10,6%
  1. Asarias

    Asarias Jutsait Tutaa! Tukijoukot

    Liittynyt:
    24.04.2007
    Viestejä:
    188
    Saadut tykkäykset:
    5
    Kolinalla mennään.
     
  2. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Lisätään vielä tuohon hinnoitteluesimerkki. Satuin eilen käymään Stockmannilla ja kulkiessani ohi hajustehyllyistä huomasin, että käyttämäni hajusteen 50ml:n puteli maksaa normaalihintaisena n. 61 euroa ja korttitarjouksella n. 48 euroa. Samainen hajuste maksaa FragranceX:ssä n. 38 euroa (toimitus ei ilmeisesti ole ilmaista, mutta ilmaisen toimituksen kuponkia voi käyttää, joskin sen ostoraja on näköjään noussut n. 53 euroon) ja Strawberryssä 55 euroa (ilmainen toimitus, saa ns. uskollisuusalea max. 10 prosenttia, mikä ei tosin auta, sillä näköjään hajusteista veloitetaan 10 prosenttia ylimääräistä).

    Tästä kaikesta voisi päätellä, että mikäli hajuste on Stockalla korttitarjouksessa, niin voi olla parempi tarttua ko. tarjoukseen. Jos taas Stockan tuote on normaalihintainen, niin FragranceX:n käyttäminen ostopaikkana voi olla hyvinkin riskin arvoinen. Luottopaikkani UK-Amazonkin kauppaa hajusteita, mutta houkutus tilata hajusteeni Super Saver Deliveryllä tyssäsi siihen, että ainakin ko. hajuste kuuluu niihin harvoihin tuotteisiin, jota Amazon ei toimita Suomeen.
     
  3. latexii

    latexii Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    14.03.2004
    Viestejä:
    3 190
    Saadut tykkäykset:
    592
    Olen tilannut FragranceX :lta about 10 eri hajuvettä itselleni ja avokilleni, aina ovat tuotteet tulleet perille. Koodina olen käyttänyt FREE jolloin tulee ilman postikuluja. Toimitus sieltä kestänyt välillä vaan "tuskasen kauan" eli joku 3 vkoa about.

    Nyttemmin olen tilannut ja tulen tilaamaan jatkossakin kaikki tuotteet Perfumedcourtista, siitä syystä että sieltä saa sellaisia tuoksuja mitä ei myydä missään muualla, tosin miksi ostaa sikaa säkissa ? No tuolta samaisesta paikasta kun saa pulloja 1ml-50ml kokoluokassa.. Eli tykkään ostaa noita "ei-niin-tuttuja-tuoksuja" esim testereinä ja hyväksi todettuja tuoksuja sitten sen kokoisena kun näen järkeväksi. Minua itseäni vituttaa ostaa noita "lekoja" eli jotain 50ml-70ml puteleita (harvassa löytyy mitään travel size -kokoja eli jotain 20-30ml hyllytavarana) Eli olen tykännyt ostaa siis abouttiarallaa noita 10ml tuoksuja tuolta ed. mainitusta paikasta... tuohon 50e hintaan saat pirusti jo hajuja eri valmistajilta tuolta jos kiinnostaa. Itsellä aika kokoelma noita tuoksuja.. joku ~50kpl