Mikä vahvari Dali Concept 6 kaveriksi ?

Keskustelu osiossa 'Vahvistimet' , aloittajana joooo, 15.01.2011.

  1. joooo

    joooo Guest Guest

    Liittynyt:
    28.12.2006
    Viestejä:
    26
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt olisi sit kaiuttimet valittu ja pitäisi vielä löytää sopiva laite soittamaan niitä
    Kaiuttimet on http://www.audio-outlet.fi/cat/product_details.php?p=196
    tuollaiset pelit.

    Hintaa vahvistimella saisi olla n.500e luokassa (saksanmaalta tilauskin onnistuu)
    Ite oon katsellu Pioneerin VSX-1020 K vahvistinta millanenhan peli mahtaa olla kyseessä ? Tuota sais saksanmaalta hieman alle 500e hintaan..
    Mielellään kuuntelisin teidänkin ehdotuksia ja ideoita vahvistin vaihtoehdoista..Ja plussaa ois jos vahvistimesta löytyis nettiradio ominaisuus :thumbsup:

    Ja tarkotushan olisi ensalkuun ostaa etukajarit / vahvistin ja siitä sitte kasata pikkuhiljaa taloudelliseen tilanteen kehittyessa sarja kasaan:p
     
  2. joose

    joose Guest Guest

    Liittynyt:
    09.04.2005
    Viestejä:
    310
    Saadut tykkäykset:
    0
    Huolimatta toiveistasi, niin jos haluat saada kaiuttimistasi kaiken irti, niin multa löytyis käypään hintaan Creekin Evo2 stereovahvari. Privaa jos kiinnostaa.
     
  3. M1kko

    M1kko Guest Guest

    Liittynyt:
    09.10.2009
    Viestejä:
    176
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos itse ostaisin 500e budjetilla vahvistinta niin rajaisin luultavasti onkyo 608 ja denon 1911 vaihtoehdot. Onkyon olisin hankkinut itse mutta käy käyttäjien mukaan melko kuumana ja paikka vahvistimelle on melko ahdas minulla, joten päädyin denoniin vaikka onkyo olisi ilmeisesti hieman enempi tehoa tarjonnut.

    Ei kuumene eikä napsuttele ahtaassakaan raossa, ja käyttöliittymä on onkyoon verrattuna mulle ainakin mieluisampi (tietty voi johtua vaan siitä että siihen on jo tottunut).

    edit: Täältä lähtee onkyo mukavasti suomen hintoja halvemmalla, 22e toimituksella.
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2011