Mikä subbari???

En tråd i 'Kaiuttimet ja subwooferit' startet av k3r0, 31 Aug 2010.

1. k3r0

k3r0 Guest Guest

Reg.:
    31 Aug 2010
    Liker mottatt:
    0
    Noniin eli tämmöstä pakettia olen ajatellut

Monitor Audio Silver RX8
    Monitor Audio Silver RX Centre
    Monitor Audio Silver RX1
    Vahvistimeksi Denon AVR-1911

Subbari pitäisi löytyä mutta mikä??:OI Itse olen ajetellut Monitor Audio Silver RXW-12 tai Velodyne CHT-15Q Mielipiteitä olis kiva saada. :)

Vehkeet tulossa leffa musa ja pelikäyttöön.

2. xioxia

xioxia Aktiivinen käyttäjä

Reg.:
    7 Okt 2007
    Liker mottatt:
    0
    Onko mitään syytä mikset hommaisi SVS 13 ultraa?

Joka eurolle on katetta ja ylikin. Mitään muuta merkkiä tuskin kannattaa edes ajatella, ei vaan löydy haastajaa! :thumbsup:

Plussana tietty jälleenmyyntiarvo ja kysyntä

3. k3r0

k3r0 Guest Guest

Reg.:
    31 Aug 2010
    Liker mottatt:
    0
    Mitäs semmosella on hintaa? Hinta ei sais mennä yli 1400€ muuten budjetti pettää. Jos kellään on kokemuksia Noista subbareista mitä ylhäällä mainitsin niin ois kiva kuulla.

4. Arttu78

Arttu78 Lähes henkilökuntaa Tukijoukot

Reg.:
    13 Apr 2005
    Liker mottatt:
    85
    Monitor Audio ei aina ole Velodynen tavoin loistanut subbari-malliensa osalta. Subbareiden hyvyydestä voidaan saada melko hyvä kuva erinäisten mittauksien perusteella. Jos kiinnostusta riittää niin voit tsekata tältä saitilta löytyvät Ilkka Rissasen (=nimimerkki Zipman) toteuttamat subbarimittaukset.

Suuri määrä subbareita saman standardin mukaisissa suorituskykymittauksissa ja samassa taulukossa.

-Erityistä huomiota voi kiinnittää jällkimmäisen taulukon Avg. 20Hz-80Hz sarakkeeseen, joka kuvaa subbarin tavallisimman käyttötaajuusalueen maksimaalista puhdasta äänentasoa.
    -DIY tarkoittaa muuten itse-tehtyä jos ei satu olemaan tuttu termi.

Sist redigert: 31 Aug 2010
  5. peacemaker

peacemaker Lähes henkilökuntaa

Reg.:
    20 Nov 2003
    Liker mottatt:
    10
    Täällä joku möi tammen väristä SVS PB13-Ultraa hintaan 1300 foorumeilla, Tampereella taisi olla. Itse olen sellaista kyttäillyt käytettynä, mutta mustaa, koska pääkaiuttimet ovat valkoiset ja elementit mustat, että edes jotenkin sopisi yhteen. Velodynestäkin saattaisi joku DD-12 irrota käytettynä suopeaan hintaan, mutta niitä liikkuu harvemmin. Tuo SVS PB13-Ultra vaikuttaisi arvostelujen ja käyttäjäkokemusten olevan loistava hinta-laadultaan. Tuosta ylöspäin taitaa olla Velodynen isommat DD:t ja JL Audion Fathom loppupää, mutta hinta onkin sitten jo 3 tai 4 kertainen.

6. k3r0

k3r0 Guest Guest

Reg.:
    31 Aug 2010
    Liker mottatt:
    0
    Kiitos mielipiteistä. Tossa itsekkin vähän tarkemmin luin SVS PB13-Ultra:sta juttuu niin vaikuttaa todella hyvältä ja luulis toimivan musa sekä leffa käytössä hyvin. 1650€ näyttäs olevan hintaa niin kai 200 eurolla aina voi budjetin ylittää. :thumbsup:

7. Mx7

Mx7 Guest Guest

Reg.:
    26 Aug 2010
    Liker mottatt:
    0
    Sori, vähän offtopic mutta pakko ku itselläni aivan samanlainen setti mielessä niin oletko muita vahvareita testannut ko paketin kanssa? Kävin kuuntelee RX8 Yamaha 3900 kanssa sekä marantzin 5004 kanssa. Mielestäni Yammu vei erävoiton (okei ihan eri hintaluokan peli) mut toi Denon kanssa kyl kiinnostaa. Jos et haluu tähän vastailla niin laita vaikka YV:tä jos jaksat

8. peacemaker

peacemaker Lähes henkilökuntaa

Reg.:
    20 Nov 2003
    Liker mottatt:
    10
    Eiks tossa samassa hintaluokassa olisi ennemminkin Marantz 7005 ton Yamahan kanssa (tulee ulos tässä tai ensikuussa). Lisäksi Onkyon 3008 malli tulee sijoittumaan samaan hintaluokkaan jossa ainakin on ominaisuuksia vaikka muille jakaa.

Itse harkitsen omaan kotiteatteriin tuota Onkyo 3008/Marantz 7005 (SR tai AV+MM), kunhan tuleevat ulos, niin pitänee järjestää kotikuunteluun.

9. xioxia

xioxia Aktiivinen käyttäjä

Reg.:
    7 Okt 2007
    Liker mottatt:
    0
    Haluan vielä painottaa kerolle että saat svs hommatessa jokaiselle lantille vastinetta!

Itse hommasin laitteen sokkona ja voe poijjaat sitä ensimmäistä leffaa ku ikkunat helisi :hitme:

Tietysti jos asut kerrostalossa niin en suosittele ostamista.
    Et saa kaikkia mehuja irti ettei naapurit suutu.

10. k3r0

k3r0 Guest Guest

Reg.:
    31 Aug 2010
    Liker mottatt:
    0
    No niin eli kyseinen paketti tilattu
    Monitor Audio Silver RX8
    Monitor Audio Silver RX Centre
    Monitor Audio Silver RX1
    Vahvistimeksi Denon AVR-1911

Ja subbariks tulee sit käyttettynä SVS PB-13 Ultra :love: