Miami Vice - The Collection R2/FIN

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana jansku76, 14.03.2004.

  1. big j

    big j Tuotantoarvot kohdillaan Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.02.2002
    Viestejä:
    3 420
    Saadut tykkäykset:
    137
    No kyllähän niitä tulee. Vice on kuitenkin ympäri pallon suosittua sarjaa.
     
  2. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 455
    Saadut tykkäykset:
    776
    Mutta tuleeko alkuperäismusiikeilla?
     
  3. Crockett

    Crockett Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    01.03.2005
    Viestejä:
    1 075
    Saadut tykkäykset:
    128
    Miksei tulisi?
     
  4. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 455
    Saadut tykkäykset:
    776
    Jos eivät viitsi maksaa joka kaudelta miljoona taalaa oikeuksista.
     
  5. Darth Saul

    Darth Saul Guest Guest

    Liittynyt:
    10.01.2005
    Viestejä:
    634
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei se ole este, vaan ainoastaan hidaste.

    Vrt. "Married with Children" season 3.
     
  6. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 455
    Saadut tykkäykset:
    776
    Riippuu siitä miten hyvin ensimmäinen kausi myy. Toivon itsekin että on vain hidaste.
     
  7. Pulse+

    Pulse+ Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.03.2004
    Viestejä:
    634
    Saadut tykkäykset:
    98
    Kaikki kaudet täytyy saada dvd:lle eikä musiikista saa tinkiä. Laittasivat sitten sille boxille sen verran enemmän hintaa, että musiikki rojaltit saadaan maksettua. Eihän tuo 1 kausikaan kaikken halvimmasta päästä ollut.

    Itse en sarjaa kasarilla seurannut mitenkään orjallisesti mutta melko usein kuitenkin. Vasta 1. kauden dvd julkaisu teki minusta todellisen fanin :)
     
  8. Homeboy

    Homeboy The Collector Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    25.07.2003
    Viestejä:
    504
    Saadut tykkäykset:
    0
    Play.comin sivuilta tarttui silmään seuraavaa:

    Eli marraskuussa pitäisi 2. kauden tulla ulos.
     
  9. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 425
    Saadut tykkäykset:
    10
    Toivottavasti tuossa kakkos kaudessakin on suomi subit, jos sitä vaikka sais opintotuella noukin ostettua tuossa syksymmällä.
     
  10. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 455
    Saadut tykkäykset:
    776
    Hyvä hyvä! Suomitekstit ja originaalimusat niin hyvin menee! :thumbsup:
     
  11. big j

    big j Tuotantoarvot kohdillaan Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.02.2002
    Viestejä:
    3 420
    Saadut tykkäykset:
    137
    Pitäneeköhän tuo kutinsa. Play.comissa ollut ennenkin virheellistä julkaisuaika tietoa sivuillaan. Julkaisusta ei ole tippunut mitään varmaa tietoa mistään ja on aavisteltu että niiden musiikkioikeuksien kanssa painimiseen menee vielä aikaa.
     
  12. Aikavaras

    Aikavaras Guest Guest

    Liittynyt:
    14.01.2005
    Viestejä:
    326
    Saadut tykkäykset:
    0
    Casablanca sanoo kakkoskaudelle seuraavaa:

    Hinta: 69.90 €
    Saatavilla: 2005-12-07
     
  13. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 425
    Saadut tykkäykset:
    10
    Vähän on aikataulu muuttunut tuosta aikaisemmasta. Sillä ainakin DVD Times ja Play ilmoittavat nyt julkaisupäiväksi 5 Joulukuuta 2005.
     
  14. Tilt-type

    Tilt-type Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.07.2003
    Viestejä:
    3 131
    Saadut tykkäykset:
    192
    Hmmm... Onko tuossa kyse siis R2-versiosta? Milloin R1 tulossa? Ajattelin ostaa kaikki nämä kaudet R1 koska ne on halvempia, pienempi pakkaus (ne jotka ihmettelee, niin sanon vain ettei mulla liikaa tilaa dvd:ille ole) ja ilmestyy luultavasti (?) aikaisemmin. Mulla kuitenkin on nauhalla lähes kaikki jaksot 2. kauden alusta pitäen, eli ostan ton boksin lähinnä "koristeeksi" ja tueksi kun ovat saaneet kovalla työllä ulos tämän klassikkosarjan. Jostain syystä mun mielestä video rokkaa viel kovempaa kuin dvd... Voi vaan pysäyttää nauhan ja jatkaa samasta kohdasta nopeasti ilman valikkospedeilyä. Vaikka onhan noi tv-sarjojen kausiboksit lähes poikkeuksetta yli hienoja.
     
  15. Jaded

    Jaded Uusi jäsen Blokattu Tukijoukot

    Liittynyt:
    23.04.2004
    Viestejä:
    1 548
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mulla vaikka ottaa virrat pois soittimessa niin pysyy resume jos painaa stop kesken leffaa...
     
  16. big j

    big j Tuotantoarvot kohdillaan Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.02.2002
    Viestejä:
    3 420
    Saadut tykkäykset:
    137
  17. Darth Saul

    Darth Saul Guest Guest

    Liittynyt:
    10.01.2005
    Viestejä:
    634
    Saadut tykkäykset:
    0
    No hittojakos sitten aikaasi täällä DVD-foorumilla tuhlaat, varmaan jostain löytyy sopivia VHS-, kaitafilmi- ja taikalyhty-foorumeita, jos on mieltynyt vanhempiin formaatteihin... :D

    Mitä taas tulee nauhan pysäyttämiseen, niin toisin kuin VHS, DVD antaa mahdollisuuden jättää pause päälle vaikka kuukaudeksi ilman ongelmia.
    Jos taas haluaa välttämättä pistää powerit pois, niin ainakin meikäläisen toistin toimii niin, että kun toiston aikana painaa power off -nappulaa, niin toisto katkeaa, laite sammuu ja sen hetkinen toistokohta jää muistiin. Painamalla taas samaa nappulaa uudelleen, eli power on, virtanen alkaa taas kulkea laitteessa, filkka alkaa toistua automaattisesti playnä siitä kohdasta mihin se jäikin.

    Näytä minulle se VHS-laite, joka pystyy vastaavaan. :rolleyes:
     
  18. cityjeesus

    cityjeesus Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    2 314
    Saadut tykkäykset:
    4
    Sarjassamme "hyödyllisiä" toimintoja. Ja kyllä se levykin jossain vaiheessa hajoaa.


    Hmmm, teidän taloudessanne on ilmeisesti ollut jokin muu kuin vhs-nauhuri. Jos nyt yhtään oikein muistan, niin 99% videonauhureista reagoi kuvailemassasi tilanteessa seuraavasti:

    Nauhan pyöriessä painat virrat pois vaikka kaukosäätimen namiskasta. Tulos: nauha pysähtyy kohtaan jolloin virtanappia on painettu, ja kone sammuu.

    Halutessani jatkaa katselua painan kaukosäätimen play-nappia. Tulos: nauhuri menee päälle ja jatkaa nauhan toistoa siitä kohdasta johon se jäi kun virta viimeksi sammutettiin.


    Halusit ilmeisesti nähdä tällaisen ihmelaitteen toiminnassa, ja voin mielelläni esitellä masiinan operointia haluttuna ajankohtana.

    ;)
     
  19. 71 dB

    71 dB Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    11 455
    Saadut tykkäykset:
    776
    Enpä olisi uskonut vuonna 2005 todistavani VHS vs DVD väittelyä! :hitme:
     
  20. Tilt-type

    Tilt-type Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.07.2003
    Viestejä:
    3 131
    Saadut tykkäykset:
    192
    No joo kyllä mullakin leffat tietokoneella katsoessa jatkuu samasta kohdasta kuin lopetinkin, mutta katson kaikki R2:t PS2:lla koska tietokone humisee todella kovaa levyjä pyörittäessä. Myönnän että se on mun vika täysin kun en ole ostanut 500 euron soitinta. Mutta kaipa mun se on sanottava: kuvanlaadulla ei ole mulle suurta merkitystä (VHS:llä). Tottakai 50 euroa maksaessani jostain isosta boksista toivon että siinä on hyvä kuvanlaatu. Jos mulla nyt kuitenkin on lähes kaikki MV jaksot videolla suomitekstein, niin en tietenkään katso niitä englannin subeilla DVD:ltä koska on mielestäni helpompaa keskittyä itse jaksoon kun tekstit on äidinkielellä. Ja sekin on mun vika kun en raaski ostaa 79 euroa maksavaa boksia. Hahhah mä en tollaseen lähde katson rauhassa ne jaksot VHS:ltä ja pidän nätin DVD:n hyllyssä, jonka ostin 30 eurolla. Ei ole rahaa maksaa siitä mitä jo omistaa... Selitin nyt mielestäni tarpeeksi hyvin joten paluu vaikka itse aiheeseen, vaikkei siitä pahemmin taida enää keskustelu syntyä kunnes Season 2 julkaistaan.