Medion MDC9110, MDT9010, MDT9020, MDC9220, Finlux/Saloran DVB-C 420 ja DVB-T 420

Keskustelu osiossa 'Digi-TV' , aloittajana hans, 28.01.2006.

  1. excalibur

    excalibur VIVA LA RESOLUTION! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    01.01.2001
    Viestejä:
    611
    Saadut tykkäykset:
    0
    Löytyisiköhän jostain/joltain vielä tuota viimeistä päivitystä (v2.77?) Finlux DVB-C 420 Digiboxiin?
    Lähes kaikki tämän säikeen linkit ovat vanhentuneet ja olen mielestäni kääntänyt Internetin ainakin kahdesti ympäri, eikä vielä ole osunut silmiin...:)
     
  2. Ralba

    Ralba Uusi jäsen

    Liittynyt:
    15.08.2004
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse sain uusimman firmiksen Finluxiin laittamalla sähköpostia Suomen Schneiderille, info@suomenschneider.fi.
     
  3. mpuupera

    mpuupera Guest Guest

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    97
    Saadut tykkäykset:
    0
    No laitoinpa itsekin mailia Schneiderille, katsotaan tuleeko vastausta.

    Appiukolta tullut Salora DVB-T 420 kyseessä; asiallinen perusboksi, mutta selvästi jähmettymistä ja pätkimistä nykyisellä 8.49 softalla.

    Asiakasuskollisuus/-lojaalisuus on ihmeellinen asia: Sony-huolto vaihtoi vanhaan digi-videokameraan takuuna kennon mitään kyselemättä (olin jo heittämässä aparaattia roskiin), vaikka takuun umpeutumisesta oli varmaan 5 vuotta ja laitetta ei edes oltu ostettu Suomesta. Jää mieleen.

    Homma toimii tai ei toimi, minulle se toimivuus on tärkeää (esim. omat/tuttavien myönteiset kokemukset), kun valitsen brändejä tai toimittajia, puhutaan sitten vaikka viihde-elektroniikasta tai auton ostamisesta.

    Kulutusyhteiskunnassa täysin toimivasta ja käyttökelpoisesta laitteesta halutaan eroon, jotta uutta voidaan myydä. Sitä minä en osta. Mitä oikeasti maksaa laittaa noi firmikset nettiin ja mitä sillä voi saavuttaa? Tai kääntäen?

    Positiivisuutta ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!

    ****
    Päivitys seuraavalta päivältä: Hyvin palveli Schneider, välitän kiitokset nopeasta 8.65 toimituksesta näin julkisesti.
     
    Viimeksi muokattu: 05.01.2011