Medion digiboxi?

Keskustelu osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana boot69, 03.05.2003.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. mikjok

mikjok New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä ainakin aukesi OK.

2. jamppa74

jamppa74 Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Toimiikos noissa uudemmissa ohjelmaversioissa jo tuo automaattinen kuvakoon säätö lähetyksen aikana?

3. Johann

Johann New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Toimii hyvin. Ainakin T-mallissa.

4. jamppa74

jamppa74 Member

Saadut tykkäykset:
    0
    No niin toimiihan tuo kaapelimallissakin loistavasti. Päivitin juuri softan 2.36 versioon ja kaikki näyttää nyt toimivan todella hienosti!

5. kettu99

kettu99 New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Mistäs näitä uusia softaversioita nykyään löytää, kun ei tässä treadissa näytä olevan näitä uudempia. Eikä ainakaan HTV:n kaapelista niitä suoraan löydy.

Onkos kellää ollut tässä 9110c:ssä sellaista ongelmaa, että koko kuva tavallaan väpättää tai heiluu muutaman pikselin verran ylös-alas silloin tällöin. Tätä väpättämistä tapahtuu varsinkin silloin, kun kuvassa on paljon valkoista, eli esim silloin kun kuvassa on talviurheilua lätkää tai mäkihyppyä tms. Eli tällöin kuva on kyllä todella alaarvoinen eikä moista haluaisi todellakaan katsella.

6. jamppa74

jamppa74 Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Tästä ketjusta löytyy muutamia viestejä taaksepäin maahantuojan edustajan yhteystiedot minne itse lähetin sähköpostia ja sain heti seuraavana päivänä uuden softaversion sähköpostitse.
    PS. Voin sanoa, että maahantuojan tuki toimii erittäin hyvin myös puhelimitse! Itse olen todella tyytyväinen, että päädyin tähän Medioniin enkä maksanut 100 euroa ekstraa pelkästä Finluxin merkistä...

7. Legge

Legge New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyselin tästä jo aiemmin, mutta nyt kun ks. boxin omistajia näyttää löytyvän, niin kysyn uudestaan. Olettekos tuossa uusimmassa softassa huomanneet sellaisen ongelman, että jos kanavien paikkoja muuttelee kanavalistassa, ne eivät pysy muistissa, kun sammuttaa boxin. Aikaisemmissa softissa on vissiin ollut vähän samatyyppistä vikaa, mutta silloin kyse oli suosikkilistojen tallentumattomuudesta.

8. Cirrus

Cirrus New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Paljonkos se Medionin 9110 hinta on halvimillaan nyt? Tuli ostettua Gigantista hintaan 197 juuroa ja pitäisi päästä testaileen sitä hintatakuuta. Onkos Maxissa se 169 vielä?

9. jamppa74

jamppa74 Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Tarkoitatko sammuttamisella, kun ottaa johdon irti seinästä vai katkaisee virrat vain kaukosäätimellä?
    Itsellä muutokset ainakin säilyvät jos kaukosäätimestä katkaisee virrat, tuota johdon irtiottamista en ole koittanut. Niin ja softaversio on 2.36.

10. jamppa74

jamppa74 Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Euromarketissa on 189 euroa tällä hetkellä hinta.

11. Currahee

Currahee New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Onkohan jollakin Medion boxin omistajalla näkyvissä telkkarin oikeessa reunassa semmonen ärsyttävä raita joka heittelee siinä sen mukaan mitä tv:ssä tapahtuu... ei ainakaa mistää asetuksista saa mitää tehtyä sille...

12. jamppa74

jamppa74 Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Eipä ainakaan mulla ole mitään häiriöitä kuvassa... kaikki niin kuin pitääkin.

13. akseli81

akseli81 New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei voisiko joku antaa minulle uusimman softan Kaapeli verkkoon käyvään digiboxiin? olen laittanut osoitteeni postituslistalle (siihen ...@schneider-fin.fi), mutta eipä sieltä ole uutta kuulunut

14. akseli81

akseli81 New Member

Saadut tykkäykset:
    0
  15. Hurricane

Hurricane vaikeemmil tasoil Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    11
    Outoa, sillä minulla nuo kanavapaikat eivät säily jos boksin sammuttaa kaukosäätimestä/virtakatkaisimesta. Sama softaversio kyseessä.

16. jamppa74

jamppa74 Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Sait postia.

17. jamppa74

jamppa74 Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Outoa... luulisi, että samalla softalla kaikki samanlaiset boksit käyttäytyisivät samoin. Tuota kannattanee kysäistä maahantuojalta, jos on jokin yksilövika.

18. Hurricane

Hurricane vaikeemmil tasoil Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    11
    No eipä tuo vika minun maailmaani kaada ja tuskin jaksaa ottaa yhteyttä maahantuojaan. Sitäpaitsi sinullahan tässä näyttäisi olevan poikkeuksellinen boksi, koska myöskään Leggellä tuossa yllä ominaisuus ei toiminut :)

19. akseli81

akseli81 New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos sain ohjelmisto päivityksen...
    Asensin muuten 2.31:sen aluksi (vanha oli 2.16 ja bootloader 2.52), kun ei muita ollut saatavilla. Ja kas kummaa kun liitin boxini tampereen tietoverkkoon, niin se osasikin hakea uusimman päivityksen 2.36 automaattisesti. Tämä johtui ilmeisesti siitä sitten että bootloader päivittyi 3.0:aan tai sitten vanha softa ei vain osannut hakea uusinta päivitystä verkosta. Tarkemmat pohdiskelut sikseen...

Minulla ainakin jää kanavat muistiin nyt uuden päivityksen myötä, vaikka ottaisin pistookkeen seinästä!! (...vanhalla ei jäänyt)

Jee, nyt toimii boxi niinkuin oliisin sen odottanutkin toimivan alussa.

20. Legge

Legge New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Voisikohan tuo johtua paikallisista puhelinyhtiöistä? Joku tuossa toisessa threadissa valaisikin asiaa ja kertoi tuosta kanavien skannauksesta ja palveluntarjoajan määräämästä kanavajärjestyksestä. Itse katselen ihan maksutontakin digi-teeveetä kortin kautta, koska Mikkelissä ei muuten homma pelaa vielä.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.