Masku kalustetalo - homma ei vaan toimi

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana MovieFreak, 23.07.2010.

  1. MovieFreak

    MovieFreak Käyttäjä

    Liittynyt:
    28.07.2003
    Viestejä:
    1 150
    Saadut tykkäykset:
    4
    Ostimme pari kappaletta reclinereita Maskusta toukokuussa. Tuolit toimitettiin n. vko ennen Juhannusta, ja toisessa tuolissa jalka rikki (kierretappi kadonnut, kiinnikekohta itse tuolissa p****na), kuljetuksessa telottu vissiin. Soitin välittömästi paketit avattuamme liikkeeseen jolloin luvattiin antaa rahallinen hyvitys, lähettää uusi jalka postissa ja lisäksi kankaanhoitosetti. Jalankin piti tulla viikon sisällä kuten myös rahat, ja myyjä vielä pahoitteli ja toivotteli hyvää kesää jne.... Loistavaa palvelua siis!

    Edelleen tätä kirjoitettaessa rahaa ei ole tullut tilille, jalkaa ei ole tullut postissa ja jopa kankaanhoitosettikin on saamatta kun olivat loppu kun viimeksi 2vko sitten kävin asian perään Maskusta kyselemässä.

    Harvinaisen oudolta tuntuu että yhdestä rikkinäisestä jalasta saadaan tämmönen show aikaan, olen keskustellut ko. asiasta jo ainakin kolmen eri myyjän kanssa mutta tuloksetta, ilmoittanut kaikille tilinumeron ja mitä alunperin luvattiin hyvitykseksi.

    Huhuja näistä ongelmista Maskun kanssa olin kuullut aiemminkin, mutta enpä uskonut että näin hankalaksi homma menee. Kai tässä pitää kohta keskustella kaupan purusta jos ei muu auta, turha tota tuolia on pitää koriste-esineenä kuukausikaupalla. Onkos muilla kokemuksia reklamaatio-tilanteista Maskun suhteen, onko homma toiminut?
     
  2. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 192
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    Kannattaa olla kuluttajaneuvojaan yhteydessä, joka puolestaan on Maskuun yhteydessä. Tuntuu ylipäätänsä nuo virhe/takuu/yms. asiat pelaavan paremmin, kun ne tekee kuluttajaneuvojan kautta.
     
  3. miksu

    miksu Amatööri - monella tapaa Tukijoukot

    Liittynyt:
    02.04.2001
    Viestejä:
    1 702
    Saadut tykkäykset:
    16
    <ot> Tämä(kin) viesti vahvistaa käsitystäni olla asioimatta kyseisen ketjun liikkeissä ostosmielessä. Omat kokemukset eräästä hyvin edullisia kotimaisia huonekaluja myyvästä sinivalkoisesta ketjusta eivät valitettavasti ole juuri sen lohdullisempia.</ot>
     
  4. Kaitzu

    Kaitzu Käyttäjä

    Liittynyt:
    31.07.2001
    Viestejä:
    3 498
    Saadut tykkäykset:
    41
    Tässäpä omat kokemukset liikkeestä:

    - 11.11.2009 tilattiin ruokailuryhmä, luvattiin toimittaa parissa viikkossa
    - 03.12.2009 pöytä tuli
    - 10.12.2009 tuli tuolit

    Pöydän pinnassa huomattiin "painauma".

    [​IMG]

    Kuljetuksen aikana oli pakkaus kokenut hieman kovempaa käsittelyä, josta tuo runtu ( kuva )

    No reklamaatio liikkeeseen ja parin päivän selvittelyn jälkeen tuli info, että uusi pöytä toimitetaan tilalle. Kävin kuitenkin neuvottelemassa asiasta ja saatiin sovittua rahallinen korvaus :cool:

    Talven kuivat kelit teki tehtävänsä ja yksi pöydän jaloista otti ja halkesi :(

    [​IMG]

    No taas liikkeeseen reklamaation tekoon ja viikon päästä Maskun kuljetusfirma kiikutti uuden jalkasarjan tuon yhden jalan tilalle.

    Eli täällä ainakin on asiat sujuneet hyvin tuon liikkeen kanssa :thumbsup: