M: Kotiteatteriin penkit 80 €

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana musta seepra, 07.01.2019.

  1. musta seepra

    musta seepra Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.07.2016
    Viestejä:
    11
    Saadut tykkäykset:
    0
    elokuvateatterin_penkit.jpeg

    Myydään kotiteatteripenkit 4 kpl ensimmäisestä kotiteatteriprojektista, h. 80 € / tarjous. Helsingin Bio City -elokuvateatterin lopetettua penkit haettiin sieltä v. 2006. Harvinainen erillinen kahden penkin yhdistelmä joita kaksi, eli yhteensä 4 penkkiä. Muut elokuvateatterista myydyt penkit olivat kiinteitä pidempiä penkkirivejä. Nämä olivat ainoat erilliset kahden tuolin penkit, jotka oli teeetty elokuvateatterin erikoisen muodon vuoksi "tolpan ja seinän väliin".

    Penkit ovat vanhat mutta ehjät ja erittäin siistit ja hyvät istua koko elokuvan ajan. Ei puudu takamus. 2 x 2 penkin "riviä". Eivät seiso omilla jaloillaan vaan tukiraudat vaativat pulttaamisen lattiaan tai oman rakennetun portaan/tason kuten meillä oli. H. 50 e per kaksi penkkiä, tai molemmat yhteensä eli 4 penkkiä 80 e.

    +358405595055
    Mielellään tekstiviesti, sillä työni vuoksi olen aina kiinni, eli yleensä en pysty heti vastaamaan. Olen Suomessa nyt 14.1 saakka, ja seuraavan kerran todennäköisesti vasta maaliskuussa penkkien noutoa ajatellen. elokuvateatterin_penkit.jpeg
     
  2. musta seepra

    musta seepra Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.07.2016
    Viestejä:
    11
    Saadut tykkäykset:
    0
    elokuvateatterin_penkit_02.jpeg elokuvateatterin_penkit_03.jpeg elokuvateatterin_penkit_04.jpeg
    Näihin penkkeihin saa näppärä lisäksi viritettyä valotkin :) Lamput ovat valmiina penkkien sivustoilla. Tuossa näkee myös tuon jalkarakenteen kiinnitystavan tarvittavaa alustaa ajatellen.

    elokuvateatterin_penkit_02.jpeg elokuvateatterin_penkit_03.jpeg elokuvateatterin_penkit_04.jpeg
     
  3. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Toivottavasti joku nuo penkit pelastaa, jo ihan kulttuurihistoriallisnostalgisista syistä. :) Toivon siis, että menee kaupaksi, mutta samalla mietin onko aitojen leffateatteripenkkien aika ohi kotiteattereissa ja nykyään halutaan löhöävämpää tyyliä (mikä tosin johtaa ainakin itselläni takuuvarmaan nukahtamiseen 20 minuutin kohdalla materiaalilla kuin materiaalilla :D). Nämä kyllä voisi olla hienot jollekin vaikka takarivin extrapenkeiksi, jos ei ns. kapteenin tuoliksi.
     
  4. musta seepra

    musta seepra Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.07.2016
    Viestejä:
    11
    Saadut tykkäykset:
    0
    Totta puhut. Samaa mietin itsekin ja siksi laitoin nyt oletettavasti suht edullisen hinnan josko sillä joku ne kantaisi itselleen aarteiksi. Kyllähän meilläkin penkit aikanaan vaihtui noihin super-mukaviin sohvatyylisiin... (nolostus...) joskin eivät ne tuoneet sitä samaa aitoa henkeä ht-huoneeseen mikä noiden punaisten penkkien kanssa oli. Ja saa toki minulle jotakin muuta hintaa tarjota. En minä nyt nipo ole. Olen tosin vain enää tänään Suomessa, sitten seuraavan kerran taas joskus maaliskuussa...
     
  5. musta seepra

    musta seepra Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.07.2016
    Viestejä:
    11
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tai jos joku on tekemässä oikeasti kivan kokoista ht-huonetta ja ostaa nuo valkoiset penkit niin nämä saa kaupan päälle :) Siinähän olisi kätevä ensin kolme penkkiä eturiviin, ja nämä neljä sitten takariviin. Saa hyvin lomitettua istujat niin etteivät päät ole toistensa edessä. Eikös?! :D
     
  6. musta seepra

    musta seepra Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.07.2016
    Viestejä:
    11
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nämä vielä myynnissä - ja NYT uloskantohintaan 40 € 9.6. saakka. Penkit siis edelleen Vihdissä.
     
  7. musta seepra

    musta seepra Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.07.2016
    Viestejä:
    11
    Saadut tykkäykset:
    0
    Penkit siis edelleen myynnissä. Nyt olen vain harvakseltaan käymässä Suomessa mutta järjestän oven auki noutajalle.