Lord of the Rings - trilogia

Keskustelu osiossa 'Blu-ray & UHD -leffat' , aloittajana Pyromanne, 20.10.2007.

  1. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    En tiedä mikä harhaluulo tuo on mutta ei minua ainakaan se lisäpituus siinä extendedissä haitannut vaan se että lisätyt kohtaukset olivat monessa kohtaa "keksittyjä" jotka veivät siis kauemmas lähdemateriaalista, ja tuo on minusta täysin anteeksiantamatonta.
     
  2. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ai että kun saisi sellaisen version ROTK:sta jossa olisi tuo Saruman-setti mutta ei niitä mitään muita turhuuksia jotka ee:n oli päälle liimattu hämmentämään ja ärsyttämään kirjojen ystävää.
     
  3. -Force-

    -Force- Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    11.06.2005
    Viestejä:
    322
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä minusta nuo EE versiot olivat tuskallisen pitkiä katsoa... Muutenkin kun tässä vuosi sitten kattelin ne kaverin kanssa uudelleen niin koko leffa tuntui menettäneen hohtonsa siihen ekaan kertaan verrattuna kun ne näin. Ja kun vielä leffat kesti ja kesti niin alkoi olemaan jo tuskanhiki otsassa...

    Jos BD:lle tulee noi lyhyemmät versiot niin pitäähän ne ostaa ja katsoa mutta pidempien kanssa kyllä pitää hieman miettiä. Itse en niinkään perusta niistä höpinäkohtauksista vaan taisteluita yms. on hieno katsoa...
     
  4. johnclayton

    johnclayton Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.03.2007
    Viestejä:
    120
    Saadut tykkäykset:
    0
    Forcelle neuvoksi, ettei vaan erehdy aloittamaan seurustelua tyttöjen kanssa.
    Niiden kanssa joutuu höpisemään ja elämä ei olekaan pelkkää äksöniä.
     
  5. JaLe

    JaLe Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.04.2001
    Viestejä:
    1 555
    Saadut tykkäykset:
    75
    Delay for Lord of the Rings Blu-ray Confirmed

    Studio and industry sources have informed our friends at The Digital Bits that the BD trilogy is no longer on the 2009 schedule, and is now tentatively slated for early 2010 (probably March).

    Lähde: Blu-ray.com
     
  6. Leterface

    Leterface Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    5 039
    Saadut tykkäykset:
    153
    Yllätys yllätys kun saksan Amazooni perui Steelbook-tilaukseni jo yli kuukausi sitten niin olisi se ollut perin outoa jos pelkkä USA-julkaisu olisi tänä vuonna nähnyt päivänvalon..sitäpaitsi saksan Amazooni kertoi että trilogia ilmestyisi vasta loppuvuonna..2010..ja pidemmät versiot 2011..
     
  7. raimak

    raimak Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    260
    Saadut tykkäykset:
    0
    Saa nähdä riittääkö ihmisillä mielenkiintoa odotella "vuositolkulla":OI
    EPÄILEN

    joskin heti kun EE:t ilmestyy olen ensimmäisenä jonossa:thumbsup:
     
  8. Kylooni

    Kylooni Guest Guest

    Liittynyt:
    26.04.2006
    Viestejä:
    221
    Saadut tykkäykset:
    0
    Näinpä. Silloin tähänkin talouteen vihdoinkin tulee se Blu-ray-soitin.:)
     
  9. JJ Gittes

    JJ Gittes Guest Guest

    Liittynyt:
    18.06.2007
    Viestejä:
    180
    Saadut tykkäykset:
    0
  10. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    No on niitä tyyppejä, jotka suosivat Theatrical cut -versioita enemmän kuin Extended cut -versioita näistä elokuvista. Tosin itse en lukeudu näihin. Onhan sekin moneen kertaan nähty, että kyllä porukka ostaa, kun vain myyntiin laitetaan. :D
     
  11. Napoleon

    Napoleon Guest Guest

    Liittynyt:
    09.02.2004
    Viestejä:
    78
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hyllyyn jää...
     
  12. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 765
    Saadut tykkäykset:
    318
  13. JaLe

    JaLe Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.04.2001
    Viestejä:
    1 555
    Saadut tykkäykset:
    75
    Bonus materiaalin sisältävät DVD:t ovat identtiset aikoinaan samojen DVD julkaisujen yhteydessä tulleet.

    Aikas turhalta setiltä näyttää.
     
  14. Jeespox

    Jeespox Guest Guest

    Liittynyt:
    03.06.2004
    Viestejä:
    278
    Saadut tykkäykset:
    1
    Joo ei kiitos tällaisia kökköversioita.

    Ostan sitten kun Extended Editionit tulevat Bluraylle. Eli varmaan vähän ennen Hobittin ensi-iltaa, hypeä nostamaan.
     
  15. Tume1983

    Tume1983 Guest Guest

    Liittynyt:
    27.01.2009
    Viestejä:
    62
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse lukeudun siihen (ehkä harvalukuiseen) joukkoon, joka pitää teatteriversioita parempina. Aika must ostos, kuvaus on jo DVD:llä uskomattoman kaunista.

    Mutta itseä kun ei noi ekstrat vois vähempää kiinnostaa, niin täytynee odottaa hinnan putoamista. 6 levyä ekstroja tulee nimittäin jumalattoman kalliiksi, varsinkin kun niitä en tule koskaan edes soittimeen laittamaan...
     
  16. Jupe

    Jupe Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.03.2000
    Viestejä:
    3 063
    Saadut tykkäykset:
    28
    Hyvä että julkaistaan mutta minäkin kallistun odottamaan pidempiä versioita. Kaikkein paras olisi, että molemmat olisi samoilla levyillä, koska kieltämättä teatteriversioissa on puolensa, esimerkiksi tietysti ovat säädyllisessä ajassa läpikatsottavissa.
     
  17. Predah

    Predah Guest Guest

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    15
    Saadut tykkäykset:
    0
    toi on kyllä sääli. Noi extrat on nimittäin oikeesti ihan helvetin hyvää katsottavaa vaikkei mikään suuri LOTR-fani olisikaan. Itse olen tainut EE-bokseissa tulleet extrat katsoa useampaankin otteeseen enkä ole kyllästynyt. Nämä ovatkin ainoat DVD-extrat joita olen jaksanut katsella joten kertoo sentään jotain niiden tasosta.

    Mitä muuten noihin Extended editioneihin tulee, niin tietysti makunsa kullakin mutta itse muistan pettyneeni jonkun verran katsottuani Two Towersin leffassa. Tämä oli selkeästi huonoin kolmesta elokuvasta, mutta Extended Edition teki tosta kakkososasta jotenkin kokonaisemman ja muutenkin viihdyttävämmän paketin. Kaikenkaikkiaan EE:issä on ollut muutamia kohtauksia joita ei ehkä olisi tarvittu mutta selkeästi nostavat elokuvien tasoa teatteriversioihin nähden.
     
  18. Jeespox

    Jeespox Guest Guest

    Liittynyt:
    03.06.2004
    Viestejä:
    278
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tosin nuo ekstrat ovat hyviä VAIN Extended Editioneissa. Noi normiversioiden ekstrat ovat todella peruskauraa, joita itse en ainakaan jaksa katsoa. Ja juuri ne siis tulevat näihin ensimmäisiin BluRay-julkaisuihin.
     
  19. Kylooni

    Kylooni Guest Guest

    Liittynyt:
    26.04.2006
    Viestejä:
    221
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eli siis EE-versiota odotellessa... Ei jaksa noita silpottuja leffoja katsoa. Musitan kun Nelonen näytti niitä tuossa joulun alla ja jatkuvasti tuntui siltä, että olisi elokuvista jotain jäänyt pois. Hienojahan nuo ovat, sitä ei mene kieltämäninen, mutta viihdearvoltaan EE:t mielestäni pesevät nuo normaalit versiot miten vaan. Mitä tulee Two Towersin leffaversioon, ensi-illan jälkeen olin todellakin pettynyt siihen. Se oli heikko, keskinkertainen fantasiamättö vailla mitään... henkeä. EE onneksi pelasti tuon ja laajensi hieman hahmoja siihen parempaan suuntaan. Ei enää tuntunut siltä, että adhd-yleisölle enemmän toimintaa ja vähemmän hahmonkehitystä.
     
  20. zekeode

    zekeode Uusi jäsen

    Liittynyt:
    10.08.2005
    Viestejä:
    231
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko tuosta tulossa kolmenkin levyn versio? Ilman siis noita turhia 6dvd:n bonuksia:

    Lord Of The Rings Trilogy (Theatrical Version)

    Mulla ei ole teatteriversioita vastaan mitään, jos hinta on edullinen, ja mukaan ei työnnetä mitään turhia levyjä.