Valitettavasti. Olisi paljon parempi kansanterveyden puolesta, mikäli kaikki 12 joulupäivää olisivat vapaapäiviä (eli 25.12. - 5.1.). Valitettavasti tuo taitaa toimia vain opettajilla...
Nyt on tullut katsottua FOTR kokonaan ja Kaksi Tornia puoliksi. Eipä tuo ekan leffan vihertävyys kyllä itseäni häirinnyt ja sitä koitti etsiä sopivista kohdista lähinnä siksi kun siitä oli täällä lukenut. Ja jos sen nyt kuulu sit olla sellainen, niin sitten se on. Ei se kuva nyt minusta pilalla ole. En muista, että mainitsiko joku täällä siitä, etä kaksi tonia päättyy vähän kummallisesti. Samooja on kiskaisemassa hobitit maasta ja sitten ruutu pimenee ja tulee teksti "tarina jatkuu levyllä 2" tjs. Vois tietty tarkistaa, että miten pätkäisty dvd versioissa (nimenomaan niissä pidennetyissä).
Eikös tuo asia selvitetty ja vihertävä kuva oli vain jonkun piraatin vääntämän ripin ongelma, virallisessa versiossa värit on kohdillaan. Fellowship tuli katseltua jouluna, enkä itse löytänyt kuvasta edes samoja ongelmia kuin jotkut arvostelijat (pehmeyttä tms.). Pitkästä kestosta huolimatta aika kului kuin siivillä, loppu tuli melkein yllättäen.
Nämä erilliset Extended Editionit julkaistiin äskettäin (28.11) ja jos joku on jo ostanut, niin voisitko kertoa, että sisältääkö nämä pahviset kuoret, eli splipcoverin?
Kiitos tiedosta. Sääli, ettei mitään "herkkua" päällänsä kanna nämä julkaisut. DVD:llä nuo "kirjat" ja ne on kyllä erittäin komeita. Nyt sitten olen hieman vaiheilla ostanko jouluksi sen boksin, joka on komea, mutta näissä erillis julkaisuissa nuo kannet on tyylikkäämmät. Tosin, kun Hobitit julkaistaan, niin paremmin ne menee noiden erillisten viereen hyllyssä, kuin boksin. Katsotaan...
Läpinäkyvään muovikääreeseen jonka voi irrottaa jos haluaa katsoa ihan elokuviakin eikä pelkkiä koteloita....
No mukava se olisi tietää, kun pahemmin kuvia ei tarjolla ole eikä sokkona ainakaan netistä viitsisi ostaa. Kaiken maailman paketointeja nykyisin löytyy, eipä se olisi mukavaa itse kellekään, jos naarmuiset levyt saisi. Mutta jos noin vaikeaa on, niin olkoot
Ai kirjamalli? Se on pakattu noin: (Suomimallin pakkaus on sama, mutta levyt ovat eri - UK mallissa ei ole suomalaisia tekstejä.)
^eikä suomiversiossa ole ikärajamerkintöjä. Jos ulkonäkö on tärkein niin ehkä USA-versioiden kansipaperi on laadukkaampaa ja levyt mustissa ohuissa koteloissa eikä paksuissa amaray-koteloissa. Minun mielestäni suomiversio on yksi hienoimmista kokonaisuuksista kokoelmassani. Pahviboksia säilytän siksi erillisenä hyllyn päällä..
No kun kerran kysyit miten se boxi on pakattu niin vastasin ihan todenmukaisesti. Jos halusit tietää minkälainen itse boxi on niin olisit kysynyt sitä....