Kun näin joulun aikaan näyttäisi play.comissa olevan kivoja ps3 peli tarjouksia, niin olisi kiva tietää onko little big planet pelin uk-versiossa suomenkieltä itse pelissä (ohjekirja on ainankin englanniksi). Kiitoksia vastauksista jo etukäteen ja hyviä jouluja =]
juu, on se suomenkielinen.. amazonin paketista tullut ainakin. Voi tosin olla että haki kieli paketin netistä siinä alussa, tai sitte jotain muuta päivitteli ennen kun antoi pelin käynnistää.
Näin ovatten kauppamiehet ilmoitelleet, eli suomi löytyisi. Esim. täällä kohtuuhintaan, eli karvan päälle 20 postikuluineen (£ 18,99).
Minä olen käsittänyt että LBP:ssä on aina kaikki kielet, ihan sama mistä sen ostaa. Tämän tyyppinen peli kun ei varmaan Blu-Ray -levyn kapasiteetista kamalan paljoa varaa sellaisenaan, jolloin tilaa on varmasti massiiviselle kielipaketillekin.
Paitsi että postikulut ovat punnan sijaan kolme, mutta halpahan tuo on siltikin kuin näkkileipä (22.46) ...joten tilaukseen lähti, kiitos! :thumbsup:
Ai niin, nää oli näitä paisutettuja postikuluja sisältäviä. No, punnan kurssi kun on sukeltanu sen verrran, että ei toi paljo haittaa
Tilaukseen meni myös. Itseasiassa neitsyys samalla ulkomaisista verkkokaupoista Osaako kukaan arvioida kauanko toimitukset kestävät tuolta?
...ja nyt kun on joulu jo ovella, voidaan lisätä normaaliin/odotettuun toimitus aikaan helposti yksi viikko extraa!
No, pääasia jos ylipäätänsä saapuu. Aina hieman skeptinen olen ollut näihin ulkomailla sijaitseviin verkkokauppoihin
Blahista ei kokemuksia, mutta Play.com:sta tilasin pelin 10. päivä, 11. päivä postitettu ja 15. päivä oli postilaatikossa (viikonloppu välissä).
Tainnut joskus paraimmillaa Englannista tavara tulla siten, että lauantaina tilattu ja keskiviikkona tavarat käsissä.. Nyt noita pyhäpäiviä monioita joten voe kestää...
Ei se niin kauan näin joulun allakaan kestä. Itse tilasin sunnuntaina 14.12. ps3 + lbp + res2 + fallout 3 + rambo 4 + hdmi + ohjain, niin ps3+lbp oli perillä tiistaina 16.12. upsilla toimitettuna kotiovelle ja loput hain postista perjantaina 19.12.
Minä taas tilasin Mirrors Edgen PS3:lle Play.comista, lähti postiin 13.12 ja ei ole vieläkään tullut perille Taitaa tulla 29.12 aamupostissa. 11.12 lähtenyt paketti tuli joskus viime viikon alussa.