LG OLED televisiot

Keskustelu osiossa 'Plasma & LCD - yleistä' , aloittajana Themikz, 11.11.2015.

Tags:
  1. hansolo

hansolo Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    89
    Onko sulla aina mennyt nämä uudemmatkin >05.30.xx päivitykset automaatilla? Minulla ei ole koskaan löytänyt automaagisesti näitä uudempia päivityksiä. Nykyisen 05.30.30 (tai se versio missä oli DV fixi) versionkin jouduin päivittämään usb:lla.

2. kmruuska

kmruuska Active Member

Saadut tykkäykset:
    139
    Muistaakseni on ainakin kaks viimeisintä. USB:lta en ole asentanut kuin kerran kauan sitten. Mun telkkarihan ei ole Suomessa, ehkä se vaikuttaa?

3. mamipa

mamipa Active Member

Saadut tykkäykset:
    40
    Ei ne vissiin ihan automaattisesti mene, itsellä tulee telkkuun ilmoitus, kun päivitys on saatavilla ja sen jälkeen vaan asennetaan se "napista". Ei siis mitään usbi juttuja.

4. kmruuska

kmruuska Active Member

Saadut tykkäykset:
    139
    Mulla menee automaagisesti kun on täppä päällä jossa se sallitaan.

5. hansolo

Saadut tykkäykset:
    89
    Joo, jotain geolajittelua ja aikaporrastusta LG harjoittaa päivityksissään, mutta minulla ei ole yhtä päivitystä lukuunottamatta (04.xx.xx -> 05.xx.xx) koskaan löytänyt netin kautta päivityksiä, vaikka painelee valikosta "etsi päivitystä" ja vaikka päällä olisi päivitä automaattisesti täppä.

Edit: mainitsin aikaisemmin "ei koskaan", mutta tosiaan 04 -> 05 päivitys taisi onnistua OTA.

6. hansolo

Saadut tykkäykset:
    89
    No, jopas jotain. Tänään aamulla, kun katsoin pikaisesti aamu-TV:tä, niin LG E6 heitti oma-alotteisesti päivitysilmoituksen 05.30.60 versiosta. Eipä sitä ehtinyt tuossa alkaa vielä päivittelemään. Eilen illalla viimeksi kokeilin OTA-päivitystä ja ei ollut mitään tarjolla. Tällä hetkellä versio 05.30.30 sisällä.

Edit: 05.30.60 päivitetty OTA. Noin minuutin itse pääpäivityksen ja uudelleen käynnistyksen jälkeen päivittyi vielä erikseen kaukosäädin ja siitä tuli ilmoitus ruudulle.

Viimeksi muokattu: 21.05.2019 klo 06:49
  7. mamipa

mamipa Active Member

Saadut tykkäykset:
    40
    Joku joskus sanoi että lähettävät päivityspaketteja porrastetusti ihan vaan sen takia ettei jossain joku serveri kyykkäisi, jos paketit lähtee samaan aikaan. Tiedä häntä.