LG EG910V

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana cchki, 14.04.2016.

  1. cchki

    cchki Uusi jäsen

    Liittynyt:
    14.11.2005
    Viestejä:
    193
    Saadut tykkäykset:
    0
    Löytyykö keneltäkään otsikon töllöä? Minulla näkyy välillä huulet ja kasvot ihan pinkkinä tässä töllössä, onkohan asetukset pielessä, vai onko tämä joku "ominaisuus" OLED töllöissä? Ilmeisesti kyse ulkomaalaisilla foorumeilla mainitusta tint ongelmasta?
     
  2. Jmt1

    Jmt1 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.04.2009
    Viestejä:
    221
    Saadut tykkäykset:
    12
    Millaiset kuva-asetukset sinulla on televisiossasi?
     
  3. chriscole911

    chriscole911 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    10.03.2011
    Viestejä:
    26
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen aikeissa ostaa kyseisen mallin kanssa. Tässähän oli se mikä nyt ominaisuus nimeltään olikaan et säätelee tuota ruudun kirkkautta jatkuvasti ja jota ei saa pois päältä.

    Kävin gigantissa katsomassa ja kuva oli loistava kyllä ainakin HD- matskulla verrattuna moniin muihin, mutta kyllä tuo kirkkauden sahaus oli vähän typerän näköistä (ainakin kaupan valaistuksessa katsottuna).
    Avs- foorumilta luin, että jollain koodilla pääsee huoltovalikkoon jossa toi olisi pois kytkettävissä, onkohan samat koodit näissä suomitöllöissä, onko kukaan kokeillut?
    Tai miten häiritsevänä itse näette tuon automaattisen jatkuvan säätämisen?
    Voisin kuvitella, että varsinkin leffoissa ja joissain tietyissä peleissä olisi hyvinkin ärsyttävä?
    Olin varannut aluksi telkkaribudjettiin 900-1000e (55"), mutta kyllähän tuo oled näytti sen verran hyvältä et jos ton yhden ärsyttävän ominaisuuden sais minimoitua tai poistettua niin ostoon lähtis samantien.