LG 60PH670V -3D-plasma-tv 60

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana opelman, 08.10.2013.

  1. opelman

    opelman Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.10.2007
    Viestejä:
    1 649
    Saadut tykkäykset:
    64
    Tuollainen otsikon mukainen http://www.lg.com/fi/televisiot/lg-60PH670V tv tuli hommattua, kun niin halvalla sain. ;) Nyt vähän kokemuksia. Kuva on kyllä todella hyvä bluray ja hd kanavia katsottaessa. Sd ei niin mairittelevan näköistä ole mutta kyllä sitä kahtoo. Topfieldin digiboksin kautta kahtelen. Bluray soittimena ps3. Kooltaan tuo 60 tuumainen on varmasti haasteellinen kuljettaa jos joskus sattuu muuttamaan tai jotain. Tätä varten aattelin säilytellä alkuperäisen laatikon. Ja pystyssähän se täytyy aina pitää. Jo jalustalle saanti oli aikamoinen suoritus.

    Sirinöitä tai pörinöitä ei kuulu minkäänlaisia korvan laitoin laitteeseen melkeen kiinni ja mitään ei kuulunut. Magic remote on kyllä kätevä käyttää. Pitäs vielä saada puhelin ja tv toisensa löytämään. Se yllätti, että youtube on ihan katsottavaa noinkin isolla kuvalla. Äänet ovat ainakin paremmat kuin entisessä Lg 42 plasmassa. Ja se kuvan koko vautsi vau! Siis oikeesti melkeen ujostutti idolsia kahtoo kun se nikula näytti niin elävältä. JA entäs Sini Sabotaage sitten :love: Televisioita kävin alkuvuodesta liikkeissä kahtelemassa ja niistä kyllä oikein mitään selvää ottanut. Sen nyt erotin että ei se kyllä tuo led/lcd puoli lämmitä vaikka toiset niistä tykkää. Ruutuhan tuossa tietysti kiiltää mutta siihen on oikeastaan tottunut ja osaa kahtoa sen kiillon ohitse itse kuvaa mikä ei ilta-aikaan haittaa yhtään, kun on hämärä huone. Ja itse kyllä pidän siitä kiillosta ruudun päällä eli lasia pitääkin olla eikä mitään muovia. Syvyysvaikutelma kuvassa on kyllä hyvä blurayta kahtoessa. Ironman3 tuossa kahtelin ja kyllähän se oli mukavan näköistä katsella, kunhan oli saanut kaikki kuvanparannusalgorytmit kytkettyä pois päältä. Ja se mustan taso mistä aina puhutaan. Ihan riittävä minulle ja tärkeämpänä itse pidän värien tasaisuutta. Pitänä palata tuon mustan osalta asiaan kunhan batmanit pääsevät uusinta kierrokselle on ne sen verran synkkiä. Kannattaa miettiä vielä tässä vaiheessa telkun hankintaa että jos plasman ostaisi kuitenkin. Vielähän noita parilta valmistajalta saa. Katoava lajihan se taitaa olla jatkossa. Ir:ää ei oo ollenkaan, Ps3llä vähän mitä pelasin.
     
    Viimeksi muokattu: 08.10.2013
  2. opelman

    opelman Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.10.2007
    Viestejä:
    1 649
    Saadut tykkäykset:
    64
    Nyt se sitten levis. Ei kaun kestännä.