Lg 50PA550T vs 50PN650T vai säästääkkö rahat panaan?

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana riksy^, 29.09.2013.

  1. riksy^

    riksy^ Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    70
    Saadut tykkäykset:
    0
    Morjesta!

    Mitäs eroa noissa lg:n telkuissa edes on? toinen on viime vuoden malli juu, mutta mitään eroa en niistä oikein löytänyt.. Samaan hintaan tuntuisivat irtoavan.. Onkos kellään plazalaisella näitä tai vastaavia lg:n plasmoja?
    Käyttö tulisi olemaan pelkästään hd leffoja ja dvd leffoja.. Ehkä joskus jotain pelihommaa, mutta ei tällä nykyisellä läppärillä enää 1080p resolla pelata niin mahtaisi jäädä todella vähälle pelihommat. Netflixiä saatan joskus myös pyöräyttää... Huoneen saa tulevaisuudessa pimennettyä kunhan sopivat verhot löytyvät ja leffat tulee katseltua yleensä melko hämärässä, mutta ei aivan pilkkopimeässä. Valonlähde on kuitenkin samalla seinällä tv:n kanssa, myös DIY ambilight on ollut mietinnässä..

    Mites tuo lg:n telkkujen kestävyys? Hajoaako heti takuun rauettua vai kestääkö sanotaan 5v vähintään, koska sille ajalle telkkua olen hommaamassa. Vai liekö kannattaa säästää vaan rahansa ja ostaa pana jos pitkäikäisyyttä miettii?

    edit: Ja niin tosiaan 3d tai smart hömpötyksille ei minulla ole mitään käyttöä joten se on vain plussaa jos ne eivät ole hintaa nostamassa.. Netflixiä voin katsoa macilta ihan hyvin..
     
    Viimeksi muokattu: 29.09.2013
  2. riksy^

    riksy^ Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    70
    Saadut tykkäykset:
    0
    No tuli sitten ostettua verkkiksestä tuo pn650t ja tähän saakka olen ollut oikein tyytyväinen.. Ja juu eihän se musta nyt mitenkään mullistavan synkkää ole, mutta tämä nyt oli odotettavissakin ja ei tähän rahaan ihan kaikkea voi saada. Myös "ir":ää on jonku verran mutta tuntuu olevan mallia lähtee nopeasti pois ja ilmion olen huomannut vain, kun laittaa esim soittimen pois päältä ja telkkariin jää pelkkä mustaruutu. Leffoilla en ole huomannut mitään ihmeellistä.
    Laite ei sirise eikä pörise on tarpeeksi tyylikkään näköinen ja jämäkästi rakennettu, vaikkakin jalka voisi olla tukevampikin. Liike toista tuntuisi rokkaavan hyvin värit ovat oikein mukavan oloisia ja kuva on iso ainakin kun entiseen 32 tuumaseen vertaa. Ei voi kyllä valittaa, en tiiä saako tähän hintaan paljon parempaa telkkaria mistään. Saas nyt sitten nähdä kuin kauan tuo pysyy läjässä tai tuleeko muita puutteita vastaan kun käyttötunteja tulee lisää. Olen myös harkinnut laitteen korkkaamista auki ja noiden potikkoitten ruuvailua miettinyt, mutta olkoot nyt toistaiseksi, kun en halua että takuu vahingossakaan raukeaa vielä.

    Notta semmosta.