Lg 42ln575s

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana RedSamurai, 26.07.2013.

  1. RedSamurai

    RedSamurai Guest Guest

    Liittynyt:
    16.03.2011
    Viestejä:
    14
    Saadut tykkäykset:
    0
  2. juka39

    juka39 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    14.02.2007
    Viestejä:
    305
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla oli lähes vastaava tv (3D) ja samalla jalustalla.
    Jalusta on erittäin tukeva, mutta valitettavasti hyvä telkkari piti vaihtaa ääniongelmien takia.
     
  3. Jetlag

    Jetlag Guest Guest

    Liittynyt:
    21.08.2013
    Viestejä:
    20
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itsellänikin lähes sama (hieman pienempi) telkku. En lähde suosittelemaan ennen kun määrittelet "peruskäytön" tarkemmin :king:
     
  4. RedSamurai

    RedSamurai Guest Guest

    Liittynyt:
    16.03.2011
    Viestejä:
    14
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meinasin tehdä uuden ketjun, mutta käytetäänpäs tätä vanhaa sittenkin.

    Eli lähtötilanne on se, uskokaa tai älkää, että olen viimeiseen asti koittanut vältellä "nykyajan" telkun ostamista, mutta nyt taitaa olla pakko. Hyvin olen tähän asti pärjännyt 32" putkella, joka oli viimeisiä malleja, ennen littunäyttöjen tuloa.

    En tarvitsisi telkussa mitään tuplaydinprosessoreita yms härpäkkeitä, koska netti käyttöä varten on tietokonekkin. Olen ymmärtänyt, että nykyajan televisioiden virittimet ei ainakaan tallennuksen osalta ole kovin kehittyneitä, eli sitä kanavaa jota tallennat niin myös melkeinkä katsotkin. Eli hankinta listalle tulisi myös HD tallentava digiboksikin.

    Nyt tuo aiemmin laittamani linkin telkku voisi toisaalta olla kyllä hintaansa nähden aika hyvä?

    Nyt kuitenkin Gigantti tarjoaa ilmeisesti hieman parempaa mallia? http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/televisiot/42LN570V/lg-42-smart-led-tv-42ln570v melkein samaan hintaan, kumpiko siis?
     
  5. RedSamurai

    RedSamurai Guest Guest

    Liittynyt:
    16.03.2011
    Viestejä:
    14
    Saadut tykkäykset:
    0
    42ln570v:tä kävin katsomassa paikanpäällä, ei miellyttänyt. Syynä tähän 50hz virkistystaajuus.

    Katse onkin nyt suunnattu Sony KDL-42W653 200 Hz

    Näin se nälkä kasvaa syödessä.