Hei gurut! Ostin eilen LG:n 42LD750N -television ja haluaisin säädellä kuvan värisävyjä tarkemmin. Löytyyköhän laitteesta minkään piilotetun valikon kautta tarkempia säätövaihtoehtoja? Yritin netistä turhaan löytää ohjeita huoltovalikkoon pääsemiseksi. Kiitos vinkeistä etukäteen!
Kyllä LG:ssä on kattavat kuvasäädöt ilman huoltovalikkoakin. Pistät vaan kuvatilaksi "Edistynyt", niin valikon alhaalla on lisäsäädöt, josta löytyy ties mitä...
Kiitti vastauksesta. Edistynyt1 -valikko sisälsi suppeat säädöt, mutta Edistynyt2 -valikon kautta löytyi riittävät säädöt. Saa silti vinkata kuinka huoltovalikkoon pääsee, kiva olisi kurkata mitä sieltä löytyy. Utelias luonne kun on.
Minkälaisia muutoksia olet tehnyt laitteen värisäätöihin? Minulla on myös LG 42LD750N ja kiinnostaisi kokeilla sinun säätöjäsi. Itse olen säädellyt niin että asetus "Vihreän kontrasti" on arvossa -30 ja "Sinisen kontrasti" arvossa -20. Jos säätää siitä värienhallintajärjestelmästä jotain väriä tai sävyä niin tuntuu että sillä ei ole mitään vaikutusta kuvaan vaikka säätäisi jonkun asetuksen tappiinsa. Mutta kun säätää jonkun värin kontrastia tai kirkkautta niin silloin kuvassa näkyy selvä muutos.